Og³oszenie z dnia 2023-04-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00220980/01 - Wynik z dnia 2023-05-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: TEATR MIEJSKI IM.WITOLDA GOMBROWICZA W GDYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279114
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-381
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 660 59 49
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrgombrowicza.art.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.teatrgombrowicza.art.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-79325310-cebf-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00161569
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00039215/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ugi ca³odobowej ochrony obiektu oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja7478433.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. Postêpowanie o udzielenie zamówienia prowadzi siê pisemnie, tj. poprzez wyra¿enie informacji przy u¿yciu wyrazów, cyfr lub innych znaków pisarskich, które mo¿na odczytaæ i powieliæ, w tym przekazywanych przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3. Ilekroæ w niniejszym SWZ jest mowa o ¶rodkach komunikacji elektronicznej nale¿y przez to rozumieæ ¶rodki komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja747843
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Oferty, o¶wiadczenia, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w niniejszym postêpowaniu w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych
w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (t. j. Dz. U. z
2020 r. poz. 346 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
3. Zamawiaj±cy okre¶la jako dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego w formacie PAdES i XAdES.
4. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 pkt 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne oraz informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych, umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
– sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci niemniejszej ni¿
512 kb/s;
– komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
– zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
– w³±czona obs³uga JavaScript;
– zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
– Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
– oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
a) dopuszczalne formaty przesy³anych danych: .txt; .rft; .pdf; .xps; .odt; .ods; .odp; .doc; .xls; .ppt; .docx; .xlsx; .pptx; .csv.
W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
b) w celu kompresji danych Zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub 7Z.
c) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
– oferta za³±czona przez Wykonawcê na Platformie i zapisana nie jest widoczna dla Zamawiaj±cego, poniewa¿ w systemie widnieje jako zaszyfrowana. Mo¿liwo¶æ otworzenia oferty dostêpna jest dopiero po up³ywie terminu sk³adania ofert,
– oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).
5. Wielko¶ci plików, które bêd± podpisywane podpisem elektronicznym poprzez profil zaufany, wynosiæ mo¿e max 10MB oraz max 5MB dla plików podpisywanych podpisem elektronicznym osobistym poprzez aplikacjê eDoApp.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje Wykonawców, osoby reprezentuj±ce Wykonawców, pe³nomocników, podwykonawców i inne osoby wskazane w ofercie lub za³±czonych do niej dokumentach, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych w zwi±zku z przeprowadzaniem niniejszego postêpowania jest Zamawiaj±cy: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni z siedzib± 81-381 Gdynia, ul. Bema 26, adres e-mail: sekretariat@teatrgombrowicza.art.pl ;
2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Teatrze Miejskim im. Witolda Gombrowicza w Gdyni mo¿na skontaktowaæ siê pod adresem e-mail: iod@teatrgombrowicza.art.pl ;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b, c, f RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem, w tym w celu realizacji umowy i roszczeñ z tym zwi±zanych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie przepisów prawa oraz podmioty uprawnione do uzyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów o ¶wiadczenie us³ug;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania, nie krótszy jednak ni¿ ca³y czas trwania umowy oraz okres przedawnienia ewentualnych roszczeñ wynikaj±cych z umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
– na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
– na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
– na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
– prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie ich danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
– w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
– prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
– na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca zobowi±zany jest do wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wykonawca w ofercie sk³ada odpowiednie o¶wiadczenie o wykonaniu tych obowi±zków informacyjnych (wed³ug wzoru podanego w za³±czniku nr 1 do SWZ pkt 18), chyba ¿e Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych ni¿ bezpo¶rednio jego dotycz±cych lub zachodzi wy³±czenie stosowania obowi±zku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO, wówczas tre¶ci o¶wiadczenia Wykonawca nie sk³ada (usuniêcie tre¶ci o¶wiadczenia np. przez jego wykre¶lenie).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi ochrony obiektu i terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26.
2. Przedmiot zamówienia obejmujê us³ugê:
a) ca³odobowej przez wszystkie dni tygodnia bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób i mienia przez jednego pracownika ochrony w budynku Teatru i na terenie przyleg³ym do Teatru,
b) monitorowania sygna³ów przesy³anych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urz±dzeniach i systemach alarmowych i przeciwpo¿arowych,
c) ochrony dora¼nej w postaci patrolu interwencyjnego w sytuacjach alarmowych, awaryjnych lub kontrolnych,
d) monta¿ monitora dziel±cego obraz oraz rejestratora zapisu obrazu ze zdolno¶ci± przechowywania do 30 dni na czas trwania umowy – szczegó³owy opis parametrów zosta³ przedstawiony w za³±czniku nr 8 do SWZ - Czê¶æ B, oraz serwis systemu monitoringu (14 kamer: 6 zewnêtrznych i 8 wewnêtrznych), systemu napadowego i alarmowego zainstalowanych w obiekcie w trakcie trwania
3. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowi±zki Wykonawcy zawieraj± za³±czniki do SWZ:
a) za³±cznik nr 8 do SWZ– Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) –
czê¶æ A,B i C,
b) za³±cznik nr 7 do SWZ– Wzór umowy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
79715000-9 - Us³ugi patrolowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy w zwi±zku z art. 305 pkt 1 ustawy, stanowi±cych do 50% warto¶ci zamówienia podstawowego polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug i zgodnych z jego przedmiotem, a ca³kowita warto¶æ tych zamówieñ zosta³a uwzglêdniona przy obliczeniu jego warto¶ci. Zamówienie polega na powtórzeniu, podobnych us³ug zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie wykonania us³ug okre¶lonych
w ust. 2 Rozdzia³ 3 SWZ
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert.
2. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert i ich wagami:
a) Cena oferty brutto – 60 %
b) Czas dojazdu mobilnej grupy interwencyjnej – 40 %
Oferty oceniane bêd± punktowo. Maksymalna liczba punktów, jak±, po uwzglêdnieniu wag, mo¿e osi±gn±æ oferta wynosi 100 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu mobilnej grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale 8 SWZ oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da posiadania takich uprawnieñ, o ile obowi±zek ich posiadania wynika z odrêbnych przepisów, w szczególno¶ci:
1) posiadania aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995.).
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego Wykonawcê.
3. W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da:
3.1 wykazania wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
a) co najmniej jednego (1) zamówienia polegaj±cego na ¶wiadczeniu us³ugi ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynku instytucji kultury lub teatrze
o powierzchni budynku nie mniejszej ni¿ 2000 m2 przez okres ci±g³y co najmniej 12 miesiêcy, o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 180.000 z³ brutto,
b) co najmniej jednego (1) zamówienia polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ugi ochrony oraz dozoru osób i mienia w budynku u¿yteczno¶ci publicznej o powierzchni budynku nie mniejszej ni¿ 2000 m2 przez okres ci±g³y co najmniej 12 miesiêcy, o warto¶ci zamówienia nie mniejszej ni¿ 180.000 z³ brutto.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia i/lub polegaj±cych na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, spe³nienie wy¿ej wymienionego warunku wykazuje jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby. Warunek nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich indywidualnie nie wykaza³ siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem opisanym powy¿ej.
Przez jedn± us³ugê Zamawiaj±cy rozumie jedn± umowê.
Zamawiaj±cy dopuszcza spe³nianie ww. warunku w ramach jednej umowy spe³niaj±cej ww. wymogi.
Przez „instytucje kultury” rozumie siê: Pañstwow± lub samorz±dow± osobê prawn±, dla której dzia³alno¶æ kulturalna jest podstawowym celem statutowym (nie stanowi±cym jednocze¶nie dzia³alno¶ci gospodarczej), prowadzona w szczególno¶ci w formie: muzeów, biur wystaw artystycznych, galerii i centrów sztuki, bibliotek, domów i o¶rodków kultury, ¶wietlic i klubów.
Przez „teatr” rozumie siê: instytucjê lub organizacjê zajmuj±c± siê profesjonalnie regularnym wystawianiem utworów scenicznych (dramatycznych, lalkowych, muzycznych i rozrywkowych) posiadaj±ca sta³y zespó³ (aktorów, ¶piewaków, tancerzy, muzyków, re¿yserów, scenografów itp.), z regu³y posiadaj±ca budynek lub pomieszczenie przystosowane do wystawiania utworów scenicznych, przy wykorzystaniu ró¿nych technik przekazu: s³owo, ruch, muzyka, d¼wiêk, plastyka (niezale¿nie od liczby wystêpuj±cych w nich osób).
Budynek u¿yteczno¶ci publicznej: zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (tekst jednolity: Dz.U. 2019 poz. 1065 z pó¼n. zm.) nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
Okresy wyra¿one w latach liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert
3.2 skierowania przez wykonawcê do realizacji zamówienia co najmniej jednej osoby realizuj±cej us³ugê ochrony okre¶lon± przedmiotem zamówienia, legitymuj±cej siê statusem pracownika ochrony w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995.) i wpisanej na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, któr± prowadzi Komendant G³ówny Policji w systemie teleinformatycznym oraz posiadaj±cej co najmniej 3-letnie udokumentowane do¶wiadczenie pracownika ochrony.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia i/lub polegaj±cych na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wymagany warunek musi byæ spe³niony przez jednego Wykonawcê.
Nie jest dopuszczalne sumowanie przez Wykonawcê, w celu osi±gniêcia wymaganego poziomu do¶wiadczenia w zakresie opisanym powy¿ej przez ró¿ne podmioty.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) o¶wiadczenia Wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy,
o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania:
- na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt 1), 4) i 8) ustawy,
- na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835), o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2a do SWZ oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych przez Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2b do SWZ.
2) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
W przypadku gdy powy¿sze podmiotowe ¶rodki dowodowe zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument w oryginale wraz ze wszystkimi plikami otrzymanymi od wystawcy dokumentu.
3) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
W przypadku gdy powy¿sze podmiotowe ¶rodki dowodowe zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument elektroniczny, przekazuje siê ten dokument w oryginale wraz ze wszystkimi plikami otrzymanymi od wystawcy dokumentu.
4) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1170),
f) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy,
g) art. 7 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835),
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
A. wymaganych uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, wydan± na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995.).
B. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu us³ug wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 5 do SWZ, oraz dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, ww. wykaz winien dotyczyæ us³ug, w których wykonaniu Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³ i realizowa³.
Okresy wyra¿one w latach lub miesi±cach, liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, do¶wiadczenia oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci:3 500,00 z³.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w
art. 98 ust.1 pkt 2) i 3) oraz ust.2 ustawy.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji musi wskazywaæ jako beneficjenta: Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni, ul. Bema 26, 81-381 Gdynia.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego, tj. Teatr Miejski im. Witolda Gombrowicza w Gdyni, ul. Bema 26, 81-381 Gdynia w Santander Bank Polska S.A. 5 w Gdyni SZ nr rachunku bankowego: 42 1500 1881 1210 2001 4830 0000, z oznaczeniem: Wadium do postêpowania nr 1-2023.
6. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert± w oryginale w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy dokumentu).
7. Gwarancje lub porêczenia o których mowa w ust. 3 musz± byæ z³o¿one w postaci dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobê upowa¿nion± do wystawienia przedmiotowych dokumentów (np. bank, ubezpieczyciel) i z³o¿one wraz z ofert± za po¶rednictwem Platformy.
8. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wp³ywu ¶rodków na rachunek Zamawiaj±cego
9. Wadium w formie porêczeñ lub gwarancji musi gwarantowaæ Zamawiaj±cemu bezwarunkow± wyp³atê na jego pierwsze pisemne ¿±danie kwoty wadium w przypadkach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 pkt 1)-3) ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrze¿eñ i warunków. Porêczenia i gwarancje musz± byæ wa¿ne co najmniej przez okres zwi±zania ofert±, a w przypadku przed³u¿enia terminu zwi±zania ofert± – tak¿e przez ten okres.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w pieni±dzu wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
11. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium, z tym ¿e Wykonawca zobowi±zany jest podaæ Zamawiaj±cemu w Formularzu OFERTA adres e-mail gwaranta do z³o¿enia o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium.
12. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy.
13. Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku o zwrot wadium, w przypadkach o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 1) – 4) ustawy.
14. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w ust. 12 i 13, powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy.
15. Kopiê dowodu wniesienia wadium w formie pieni±dza zaleca siê do³±czyæ do oferty.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej Za³±cznikowi nr 1 do SWZ.W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy sk³adaj± jeden formularz OFERTA.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1), 4) i 8) ustawy, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2a do SWZ oraz o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego, o tre¶ci odpowiadaj±cej za³±cznikowi nr 2b do SWZ.
O¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2, stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
3. Wykonawca sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu, stanowi±ce za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 2 - za³±czniki nr 2a i 2b do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w ust. 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - za³±czniki nr 2a i 2b do SWZ, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
6. O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 2–5, sk³ada siê wraz z ofert±, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Pe³nomocnictwa:
1) w przypadku, gdy Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo z okre¶leniem jego zakresu. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale w formie elektronicznej i opatruje siê kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pe³nomocnika. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo z okre¶leniem jego zakresu. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w oryginale w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Je¿eli Wykonawca zastrzega w ofercie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa, zobowi±zany jest z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania poufno¶ci tych informacji, przekazuje je Zamawiaj±cemu w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZ. Zamawiaj±cy wymaga od wybranego wykonawcy zawarcia umowy wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia okre¶lone zosta³y w § 13 wzoru umowy, stanowi±cego za³±cznik nr 7 do SWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, ma obowi±zek zawrzeæ umowêw sprawie zamówienia na warunkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowi± za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z wymaganymi za³±cznikami nale¿y z³o¿yæ w terminie do dnia 12.04.2023r. do godziny 11:00. 2. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê do up³ywu terminu sk³adania ofert. 3. Sk³adanie ofert odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja747843 4.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termin wykonania zamówienia: 12 miesiêcy.Rozpoczêcie realizacji zamówienia nie wcze¶niej ni¿ od dnia 16 maja 2023 r. od godziny 12:00 i realizowana bêdzie przez okres 12 miesiêcy do dnia 16 maja 2024 r. do godziny 12:00.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Konserwacja i serwis stacji uzdatniania wody oraz dokonywanie napraw i usuwanie awarii na terenie kompleksu wojskowego administrowanego przez Komendê Portu Wojennego Gdynia.
- Dostawa na potrzeby projektu Koliber - maty absorpcyjne
- Zakup gad¿etów reklamowych do sklepiku na statku Dar M³odzie¿y - powtórne
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA WOJSKOWEGO O¦RODKA MEDYCYNY PREWENCYJNEJ W GDYNI Z PODZIA£EM NA CZʦCI
- "Sztuczne zasilanie brzegu morskiego w rejonie Pó³wyspu Helskiego kmH 0,0-23,5"
- Prowadzenie sesji psychoterapii indywidualnej z uwzglêdnieniem pracy z traum± dla 10 osób (3 czê¶ci).
wiêcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia (terenów, urz±dzeñ, mienia ruchomego) w obiektach Zespo³u Szkó³ Ogólnokszta³c±cych nr 2 w Gdañsku
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia podczas imprezy masowej XXII Miêdzynarodowy Zlot Morsów Mielno 2025
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Parady¿a
- ¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej i monitoringu w Dworze Skrzynki w 2025 roku
- Ochrona fizyczna osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ug ochroniarskich i portierskich wraz z przyjazdem patrolu interwencyjnego na terenie DPS przy ul. M±cznej 3, ul. Rêdziñskiej 66/68, ul. Karmelkowej 25 oraz przy ul. Kaletniczej 8 MCUS.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.