eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa WolaWykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf53f472-b809-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przeglądów serwisowych, konserwacji klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf53f472-b809-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042222/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.16 Przeglądy (serwis) okresowe klimatyzacji w tym wentylacji mechanicznej w budynkach jednostek podległych Gminie Stalowa Wola

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116101

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.36.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem usługa wykonania przeglądów (serwisów) okresowych klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w 2023 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje usługę (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla jednostek będących jednocześnie płatnikami umowy podzielonej na części:
Część I
1) Przedszkole nr 4
ul. Wańkowicza 72/1
37-450 Stalowa Wola
2) Przedszkole nr 6
ul. Partyzantów 10
37-450 Stalowa Wola
3) Przedszkole nr 9
Al. Jana Pawła II 5
37-450 Stalowa Wola
4) Przedszkole nr 10 im. Marii Kownackiej w Stalowej Woli
Al. Jana Pawła II 11
37-450 Stalowa Wola
5) Przedszkole nr 11
Al. Jan Pawła II 6
37-450 Stalowa Wola
6) Przedszkole nr 15
ul. Obrońców Westerplatte 1
37-450 Stalowa Wola
7) Przedszkole nr 18
ul. Poniatowskiego 33
37-450 Stalowa Wola

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 5193,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem usługa wykonania przeglądów (serwisów) okresowych klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w 2023 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje usługę (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla jednostek będących jednocześnie płatnikami umowy podzielonej na części:
Część II
1) Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Mistrzostwa Sportowego nr 2 im. Jana Pawła II
ul. Mickiewicza 15
37-450 Stalowa Wola
2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Bohaterów Westerplatte
ul. Wyszyńskiego 14
37-450 Stalowa Wola
3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Energetyków
ul. Energetyków 18
37-450 Stalowa Wola
4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 7 im. Mikołaja Kopernika
ul. Okulickiego 14
37-450 Stalowa Wola
5) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jana Kochanowskiego
ul. Rozwadowska 10
37-450 Stalowa Wola
6) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Szarych Szeregów
ul. Wojska Polskiego 9
37-450 Stalowa Wola
7) Samorządowe Liceum Ogólnokształcące
ul. Wojska Polskiego 9
37-450 Stalowa Wola

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 7249,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem usługa wykonania przeglądów (serwisów) okresowych klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w 2023 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje usługę (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla jednostek będących jednocześnie płatnikami umowy podzielonej na części
Część III
1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Dmowskiego 1
37-450 Stalowa Wola
2) Żłobek Miejski
Al. Jan Pawła II 5A
37-450 Stalowa Wola
3) Miejski Żłobek Integracyjny
ul. Poniatowskiego 55A
37-450 Stalowa Wola
4) Środowiskowy Dom Samopomocy nr 1
ul. ks. J. Popiełuszki 9A
37-450 Stalowa Wola
5) Środowiskowy Dom Samopomocy Nr 2
ul. Wańkowicza 72/2
37-450 Stalowa Wola

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 14744,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem usługa wykonania przeglądów (serwisów) okresowych klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w 2023 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje usługę (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla jednostek będących jednocześnie płatnikami umowy podzielonej na części:
Część IV
1) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli
ul. Hutnicza 15
37-450 Stalowa Wola
2) Zakład Administracji Budynków
ul. Wyszyńskiego 7a
37-450 Stalowa Wola

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.5.5.) Wartość części: 58990,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem usługa wykonania przeglądów (serwisów) okresowych klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla wskazanych jednostek podległych Gminie Stalowa Wola w 2023 r.
2. Zakres zamówienia obejmuje usługę (serwis) klimatyzacji oraz wentylacji mechanicznej dla jednostek będących jednocześnie płatnikami umowy podzielonej na części:
Część V
1) Gmina Stalowa Wola -Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7 i 9, Skoczyńskiego 12, Kwiatkowskiego 1
37-450 Stalowa Wola

4.5.3.) Główny kod CPV: 71315410-6 - Kontrola systemu wentylacji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

4.5.5.) Wartość części: 7595,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzona lub przekazana ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzona lub przekazana ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8799,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzona lub przekazana ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożona oferta podlega odrzuceniu, ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzona lub przekazana ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73012,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73012,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOMECH JANUSZ MIZERA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180472819

7.3.3) Ulica: ul. Generała Leopolda Okulickiego 95

7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.