eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark"Dostawa (zakup) paliwa (oleju napędowego) na potrzeby maszyn wielooperacyjnych (harwester, forwarder) i samochodu ciężarowego Mitsubishi L-200 w roku 2025"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa (zakup) paliwa (oleju napędowego) na potrzeby maszyn wielooperacyjnych (harwester, forwarder) i samochodu ciężarowego Mitsubishi L-200 w roku 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa – Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lidzbark

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130014398

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lidzbark-Nadleśnictwo 1

1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-230

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 236961512

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lidzbark@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lidzbark.olsztyn.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pozyskiwanie drewna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa (zakup) paliwa (oleju napędowego) na potrzeby maszyn wielooperacyjnych (harwester, forwarder) i samochodu ciężarowego Mitsubishi L-200 w roku 2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d48d07a-62ee-450a-af17-d82cd63b3668

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162152

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00592743/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa (zakup) paliwa (oleju napędowego) na potrzeby maszyn wielooperacyjnych (harwester, forwarder) i samochodu ciężarowego Mitsubishi L-200 w roku 2025”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083915

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083915

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego lub konkursie (DZ. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej (platformazakupowa.pl) tj.
- przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej - https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083915

Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Stos. do art. 13 ust. 1 i 2 rozp. Parl. Europ. i Rady (UE) 2016/679 w spr. ochr. osób fiz. w zw. z przet. dan. osob. i w spr. swob. przepł. takich dan. oraz uchyl. Dyrekt. 95/46/WE Zam. inf., iż admin. dan. osobow. jest Nadl. Nctwa Lidzbark Admin. Wyzn. Insp. Ochrr Dan. Osob. Panią Annę Drumińską, kont. się za pośred. poczty elektr. pod adr. lidzbark@olsztyn.lasy.gov.pl lub telef.23 696 15 12. 2. Zam. przetw.dane osob. zebr.w niniej.postęp.o udziel.zamów.publ. w spo. gwar.zabezp. przed ich bezpraw.rozpowsz. 3. Zam. udost.dane osob., w celu umożl.korzyst. ze środk.ochr. praw., o których mowa w dziale IX PZP, do upływ.term. do ich wnies. 4.Do przetw. dan. osobow. mogą być dopusz.wyłącz. osoby posiad.upoważ. Osoby dopusz. do przetw.takich dan. sąobow.do zachow. ich w poufn. 5. Dane osob.przet. będą na podst. art. 6 ust. 1c w celu związ. z prowadz.niniej. postęp. o udziel. zamów.publ. oraz jego rozstrz., jak również, jeż. nie ziszczą się przesł.określ. w art. 255-256 PZP .6.Odbior.dan.osobow. będą osoby lub podm., którym dok. postęp. zostanie udost. w oparc. o przep. PZP, a także ust. o dost do inf. publ.7. Dane osob.pozysk. w zw. z prowadz.niniej. post. o udziel. zamów.publ. będą przechow., zgodnie z art. 78 u1PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończ.postęp. o udziel.zamów.publ., a jeż. czas trw.um. przekracza4 lata, okres przechow.obejmuje cały czas trw. um. w spr. zamów. publ.8.Niezal. od post. pkt 7. Pow., w przyp. zaw. um. w spr. zamów. publ., dane osob. będą przetw. do upł.okr. przedaw. Roszcz. Wynik. z um. w spr. zamów. publ.. 9.Dane osob. pozysk. w zw. z prowadz. niniej. postęp. o udziel. zamów. mogą zostać przek. podm. świad. usł. doradcze, w tym usł. prawne,i konsult. 10.Stosow. do art. 22 , decyzje dot. dan. osobow. nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.11.Osoba, którejdot. pozysk. w zw. z prowadz. niniej. postęp. dane osob., ma prawo:1)dostępu do swoich dan. osobow. – zgodnie z art. 15 , przy czym w sytuacji, gdy wykonanieobow., o których mowa w art. 15 ust. 13 wymagałoby niewspółmier. dużego wysiłku Zam. może żądać wskaz. dodatk. inf. mających na celu sprecyz. żąd., wszczegól. podania nazwy lub daty bieżąc. bądź zakończ. postęp. o udziel. zamów. publ.;2)do sprost. swoich dan. osobow. – zgodnie z art. 16 , przy czym skorz. zuprawn. do sprost. lub uzupeł. dan. osobow., o którym mowa w art. 16 ,nie może skutk. zm. wyniku postęp. o udziel. zamów. publ., ani zm. postan. um. w zakres. niezgod. z PZP oraz nie może naruszać integralności prot. oraz jego załącz.;3)o żąd. od Zam.jako admin., ogranicz. przetwarz. dan. osobow. z zastrz.Przyp., o których mowa w art. 18 ust. 2, przy czym praw. do ogranicz. przetwarz.nie ma zastos.w odnieś. do przechow., w celu zapewn. korzyst. ze środk. ochr. praw. lub w celu ochr. praw innej osoby fiz. lub praw., lub z uwagi na ważne wzgl. inter. publ. UE lub pańs. członk.; prawo to nie ogranicza przetwarz. Dan. osobow. do czasu zakończ. postęp. o udziel. zamów. publ.;4)wnieś. skarg. do Prezesa UrzOchrDan. Osob w przypa uznan, iż przetw. jej dan. osobow. nar. przep. o ochr dan. osob., w tym przep.12.Obow. podan dan. osobow. jest wymustaw. określ. w przep. PZP, związ. z udziałem w postęp. o udziel. zamów. publ.; kons. niepoda określ. dan. określa PZP.13.Osob, której dane osob.zost pozysk. przez Zam. w zw. z prowadz. niniej. pos. o udziel. zam.publ. nie przysnął.:1) pra do usun. dan. osobow., o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e , 2)prawo do przenosz. dan. osobow., o którym mowa w art. 20 , określ. w art. 21 praw.sprzec.wobec przet. dan. osobow., a to z uwag na fakt, że pod. prawną przetw. dan. osobow. jest art. 6 ust. 1 lit. c . 14.Dane osob. mogą być przek. do org. publ. i urzędów państw. lub inn. podm. upow. na podst. Przep. Praw. lub wyk. zad. realiz. w inter. publ. lub w ramach spraw. władzy publ.w szczegól. do podm. prowadz. dział. kontr. wobec Zam. Dane osob. są przekaz. do podm. przet. dane w im. Adm. dan. osob.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy (zakupy) paliwa (olej napędowy) do zbiornika mobilnego na samochodzie i przenośnych zbiorników (kanistry) na potrzeby maszyn wielooperacyjnych (harwester, forwarder) i samochodu ciężarowego Mitsubishi L-200 oraz sprzętu technicznego w roku 2025.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
Cena – 100 %
Sposób obliczania punktów:
W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

Cn
C = ------------ x 100 % x 100 pkt
Co

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co – cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Formularzu Oferty

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi (objętymi niniejszym zamówieniem) w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.)
UWAGA! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) zobowiązani są, na podstawie art. 117 ust. 4 PZP, złożyć w formularzu ofertowym oświadczenie, z którego będzie wynikać, że dostawy, do których wykonania Zamawiający wymagał uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
(a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
(c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
(d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) aktualną koncesję na prowadzenie obrotu paliwami ciekłymi, wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
1) w Formularzu Oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
3) oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
4) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
6) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiający dopuszcza zmianę lokalizacji wymienionej w ofercie stacji paliw, jeśli zmiana wynika z przyczyn trudnych do przewidzenia na etapie składania oferty i jeżeli nie zmniejszy to standardu świadczenia dostaw i nie spowoduje zwiększenia kosztów dokonywania odbiorów, które obciążałyby Zamawiającego, pod warunkiem, że zmiana ta nie doprowadzi do wskazania stacji innej, niż która mogłaby zostać wskazana przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenie zamówienia,
2) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian:
1) w zakresie zmiany terminów realizacji świadczeń wchodzących w skład Przedmiotu Umowy, stosownie do przypadku:
(a) o czas działania siły wyższej oraz o czas niezbędny do usunięcia jej skutków i następstw,
(b) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, regulujących zasady wykonywania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny do dostosowania wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części do zmienionego stanu prawnego,
(c) o czas opóźnienia w wykonaniu przez podmioty zewnętrzne czynności koniecznych do wykonania Przedmiotu Umowy z zastrzeżeniem, że przyczyną opóźnienia nie są działania lub zaniechania Wykonawcy,
(d) o czas, kiedy realizacja Przedmiotu Umowy była niemożliwa oraz następstw tego zdarzenia w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich,
(e) o czas niezbędny do wykonania czynności wynikających z zaleceń właściwych organów jeżeli wykonywanie Przedmiotu Umowy zostało wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji Przedmiotu Umowy,
(f) o czas wynikający z konieczności ewentualnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy wprowadzonej na podstawie przepisów PZP umożliwiających dokonanie takiej zmiany,
- przy czym każda zmiana może nastąpić tylko o czas niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy lub jego części, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności będących podstawą zmiany oraz ich następstw.
2) w zakresie zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy związanej z koniecznością zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań organizacyjnych, gdy wystąpi co najmniej jedna z okoliczności:
(a) wystąpi zmiana prawa mająca wpływ na realizację Przedmiotu Umowy,
(b) w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych pierwotnie rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
(c) w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w pkt 1) powyżej:
- z zastrzeżeniem, że inne rozwiązania będą spełniały wymagania funkcjonalne określone w dokumentach zamówienia w stopniu nie mniejszym niż rozwiązania dotychczasowe.

Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych powyżej nie stanowi zobowiązania do wprowadzenia zmiany.

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z niżej wymienionych okoliczności:
a) zmiany przepisów prawa w tym ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT (wówczas rozliczenia będą obywały się z uwzględnieniem aktualnie obowiązujących przepisów),
b) zmiany rodzaju i ilości pojazdów oraz osób upoważnionych do odbioru paliwa (wówczas Zamawiający dostarczy Wykonawcy nowy wykaz pojazdów i osób upoważnionych do odbioru paliwa).
c) wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ;
d) zmniejszenia ilości zadań gospodarczych realizowanych przez Nadleśnictwo własnym sprzętem tj. ciągniki, maszyny leśne,
e) długotrwałej awarii/przestoju pojazdów, maszyn leśnych lub ich likwidacji,
f) oddelegowania maszyn leśnych do pracy w innym nadleśnictwie,
g) rezygnacji z maszyn leśnych przez Nadleśnictwo (sprzedaż maszyn).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/1083915

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-02 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.