Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123852/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA TYMCZASOWYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH: DROGI 2KDD – UL. GOŹDZIKÓW I DROGI WEWNĘTRZNEJ 18KDD – UL. HORTENSJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kasztanowa 31
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdium-piotrkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania ; https://www.zdium-piotrkow.4bip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA TYMCZASOWYCH OBIEKTÓW BUDOWLANYCH: DROGI 2KDD – UL. GOŹDZIKÓW I DROGI WEWNĘTRZNEJ 18KDD – UL. HORTENSJI W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-858f39db-bc7e-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020812/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 BUDOWA TYMCZASOWEGO OBIEKTU BUDOWLANEGO - DROGI 2KDD NA DZIAŁKACH NR EWID. 91/34, 91/50 OBRĘB 18 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - UL. GOŹDŹIKÓW
1.1.27 BUDOWA TYMCZASOWEGO OBIEKTU BUDOWLANEGO - DROGI WEWNETRZNEJ 18KDD NA DZIAŁKACH NR EWID. 306/11, 306/18, 648 OBRĘB 14 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - UL. HORTENSJI
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123852/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOP.3300.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141199,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Szczegółowy zakres robót określa:
1) projekt umowy,
2) formularz oferty wraz z formularzem cenowym,
3) specyfikacja techniczna,
4) dokumentacje projektowe:
- Budowa tymczasowego obiektu budowlanego – drogi 2KDD na działkach nr ewid. 91/34, 91/50 obręb 18 w Piotrkowie Trybunalskim przewidzianego do rozbiórki przed upływem 180 dni od dnia rozpoczęcia budowy,
- Budowa tymczasowego obiektu budowlanego – drogi wewnętrznej 18KDD na działkach nr ewid. 306/11, 306/18, 648 obręb 14 w Piotrkowie Trybunalskim przewidzianego do rozbiórki przed upływem 180 dni od dnia rozpoczęcia budowy.
2. W ramach robót, o których mowa w ust. 1 Wykonawca zobowiązuje się do:
wykonania, zaopiniowania i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu przed rozpoczęciem robót budowlanych,
usunięcia wszelkiego rodzaju odpadów poza pas drogowy, odpady te stanowią własność Wykonawcy i koszty wszelkich działań wynikających z ustawy o odpadach, obciążają Wykonawcę,
pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej wraz z wykonaniem geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej z możliwością odczytu w programie CAD wersja nie wyższa niż 2004,
wykonania, utrzymania w czasie trwania robót oraz demontażu po wykonaniu robót, oznakowania robót, zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas wykonywania robót,
wykonania wszystkich badań potrzebnych dla udokumentowania wymaganej jakości wykonywanych robót i wbudowanych materiałów,
zabezpieczenia terenu robót na czas ich wykonywania zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych,
przeniesienia na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku, gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót po uprzednim uzgodnieniu z Referatem Geodezji Kartografii
i Katastru Urzędu Miasta w Piotrkowie Tryb. (97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Szkolna 28).
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany pomiędzy zakresem robót, a ilością wykonanych robót w stosunku do tego, co zostało określone w formularzu cenowym, przy czym wartość przedmiotu niniejszej umowy nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 8 ust. 5 umowy, z zastrzeżeniem postanowień §8 ust. 8.
4. Zamawiający realizując roboty budowlane określone w §1 ust. 1 umowy może polecić Wykonawcy wykonanie robót dodatkowych zgodnie z §9 umowy, jeżeli jest to uzasadnione względami estetycznymi, technicznymi, technologicznymi czy innymi uzasadnionymi potrzebami dla wykonania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania.
5. Wszystkie roboty objęte przedmiotem umowy zostaną wykonane z materiałów dostarczanych przez Wykonawcę, z wyjątkiem sytuacji określonych w projekcie budowlanym i formularzu cenowym.
6. Materiały, o których mowa w ust. 4, odpowiadać będą co do jakości, wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. 2021 poz. 1213) oraz wymaganiom określonym w: specyfikacji technicznej opracowanej dla potrzeb budowy tymczasowych obiektów budowlanych: drogi 2KDD – ul. Goździków i drogi wewnętrznej 18KDD – ul. Hortensji w Piotrkowie Trybunalskim, która stanowi Załącznik Nr 2 do umowy.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej pod warunkiem zastosowania materiałów o równoważnych lub wyższych parametrach technicznych, zmiany technologii itp. Każda zmiana materiałów musi być zatwierdzona przez Zamawiającego w porozumieniu z Projektantem. Zmiana materiału nie może powodować zmiany wartości wynagrodzenia, o której mowa w §8 ust. 5, z zastrzeżeniem postanowień §8 ust. 8.
7. Zamawiający informuje, iż warstwa ścieralna jezdni (nawierzchnia) przyjęta w dokumentacjach projektowych została zmieniona. Wykonawca do przygotowania oferty przyjmie warstwę ścieralną (nawierzchnię) zgodnie z Formularzem cenowym.
II. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ LUB PODWYKONAWCĘ OSÓB NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ
1. Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia tj.: robotników pracujących przy wykonywaniu robót drogowych, operatorów urządzeń drogowych, kierowców tj.: osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu pracy
w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).
2. Zamawiający wymaga zapewnienia przez cały okres obowiązywania umowy, obsady personalnej w/w pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również zastępstwa i zmiany osób dokonanej w trakcie realizacji zamówienia.
3. Wykonawca realizować będzie umowę zapewniając jej wykonanie przy wykorzystaniu wystarczającej ilości pracowników, którzy w szczególności:
- posiadają niezbędną do wykonywania prac wiedzę i umiejętności;
- posiadają uprawnienia do wykonywania prac, o ile są one wymagane przepisami szczególnymi;
- zatrudnieni są zgodnie z zasadami wynikającymi z Kodeksu Pracy.
4. Wymagania podane w ust. 1 nie dotyczą osób:
- prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą np.: pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie – kierownik budowy, geodeta,
- będących współwłaścicielami/wspólnikami podmiotu składającego ofertę.
Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały określone w projekcie umowy stanowiącym Rozdział V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225699,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH „PEUK” S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590003642
7.3.3) Ulica: UL. ROOSEVELTA 39
7.3.4) Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- WYKONYWANIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BIEŻĄCYM UTRZYMANIU I KONSERWACJI SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH ORAZ ZNAKÓW AKTYWNYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYB. OBJĘTYCH WYNAGRODZENIEM RYCZAŁTOWYM
- KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Sukcesywna, bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów i sprzętu silnikowego Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Piotrkowie Trybunalskim".
- Dostawa środków do utrzymania porządku, higieny oraz środków ochrony indywidualnej do Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Wykonanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim przy wykorzystaniu lotów dronów w formie lotów patrolowych i interwencyjnych i ochrony fizycznej
- Wykonywanie usługi ochrony obiektów i mienia Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Budowa drogi pieszo - rowerowej z OZE
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Nowe Iganie
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.