Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096977/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usług hotelarskich wraz z usługą gastronomiczną na potrzeby ZUW w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
1.3.) Oddział zamawiającego: ZUW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514354
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 4
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-502
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bl@szczecin.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuw.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup usług hotelarskich wraz z usługą gastronomiczną na potrzeby ZUW w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c47829c-fbbf-448e-b3bc-8778d0ebfc48
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094725/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup usług hotelarskich wraz z usługą gastronomiczną na potrzeby ZUW w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096977
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L-1.272.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 279030 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr I - Usługa hotelarska wraz z usługą gastronomiczną celem przeprowadzenia szkolenia (warsztatów)zarządzania kryzysowego dla Starostów i Prezydentów miast na prawach powiatu oraz osób kierujących zespołami
zarządzania kryzysowego w powiatach.CZĘŚĆ NR I:
termin 11-13.03.2025r., ilość osób: 55, ilość dni: 2;Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odrębnie dla każdej
części załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 74670 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część zamówienia nr II - Usługa hotelarska wraz z usługą gastronomiczną celem przeprowadzenia ćwiczeniaobronnego.CZĘŚĆ NR II:
moduł I : termin 25-27.03.25 r., ilość osób: 30, ilość dni: 2;
moduł II : termin 22-24.04.25 r., ilość osób: 40, ilość dni: 2;
moduł III : termin 20-22.05.25 r., ilość osób: 30, ilość dni: 2;
moduł IV: termin 14-16.10.25 r., ilość osób: 30, ilość dni: 2;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odrębnie dla każdej części załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 157200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa hotelarska wraz z usługą gastronomiczną celem przeprowadzenia ćwiczenia z obrony cywilnej operatorów systemuteleinformatycznego SI PROMIEŃ oraz specjalistów w zakresie prognozowania skażeń jednostek samorządu
terytorialnego.CZĘŚĆ NR III:
termin 06-08.05.2025r., ilość osób: 55, ilość dni: 2;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odrębnie dla każdej części załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 47160 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1389,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Wypoczynkowy "Wielki Błękit" Ryszard Urbański, Agnieszka Urbańska-Troszczyńska Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 528252388
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 3
7.3.4) Miejscowość: Łukęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1221,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 495,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Wypoczynkowy "Wielki Błękit" Ryszard Urbański, Agnieszka Urbańska-Troszczyńska Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 528252388
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 3
7.3.4) Miejscowość: Łukęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1498,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Wypoczynkowy "Wielki Błękit" Ryszard Urbański, Agnieszka Urbańska-Troszczyńska Spółka Cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 528252388
7.3.3) Ulica: ul. Spacerowa 3
7.3.4) Miejscowość: Łukęcin
7.3.5) Kod pocztowy: 72-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Zakup materiałów do sprawowania opieki na potrzeby szkoleń w ramach projektu Region Dobrego Wsparcia
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych agregatów prądotwórczych zainstalowanych w kompleksach wojskowych zlokalizowanych w rejonie działania 15 WOG Szczecin
- Modernizacja pokoi na III piętrze w Domu Studenckim nr 3
- Dostawa pojemników na niebezpieczne odpady szpitalne dla USK-2 w Szczecinie.
- Wykonanie dokumentacji projektowych pn. "Przebudowa wejścia i holu" oraz "Modernizacja pomieszczeń laboratoryjnych" w budynku WBiIŚ oraz sprawowanie nadzoru autorskiego z powyższych dokumentacji
- Świadczenie usług weterynaryjnych dla psów i koni służbowych Policji zachodniopomorskiej oraz usługi podkuwniczej dla koni służbowych
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Organizacja wydarzenia Forum Strategii Unii Europejskiej dla Regionu Morza Bałtyckiego w terminie od 29 do 30 października 2025 r."
- Świadczenie przez Wykonawcę usługi społecznej tj. usługi organizacji wyjazdu w ramach programu Erasmus+, sektor Edukacja szkolna, nr projektu 2024-1-PL01-KA121-SCH-000200357
- Zatrudnienie kadry merytorycznej oraz organizacja warsztatów i szkoleń w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Świadczenie usług hotelarskich (nocleg ze śniadaniem, obiad, kolacja, przerwy kawowe, sale szkoleniowe wraz z obsługą techniczną) na potrzeby organizacji szkoleń przez KSSiP
- Zap.m.noc.,m.park.,s.konf.oraz real.usł.gast.na potrz.przepr.semin.16.05.2025r.w Krakowie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.st.akr."real.przezCMJwOZwram.progr.Fund.Eur.dlaRozw.Społ.2021-27współf.ześr.EFSP
- Organizacja 32. Sympozjum Naukowego Kolegium Zarządzania i Finansów w dniach w dniach 9-11 czerwca 2025 r.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.