Ogłoszenie z dnia 2025-03-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00095851/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich w Pabianicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365914881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warzywna 1
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: (42) 215-97-72
1.5.8.) Numer faksu: (42) 215 -95-37
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdm.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdm.pabianice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99a94668-7522-4a78-8829-f23aa9c0c48c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99a94668-7522-4a78-8829-f23aa9c0c48c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00162371
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085355/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095851
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/ZDM/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) Odświeżenie istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego poprzez malowanie jego powierzchni przy użyciu farby drogowej atestowanej w szacunkowej ilości 8.140 m2 (kolor biały) i 110 m2 (kolor czerwony); oznakowanie poziome ma być malowane farbami cienkowarstwowymi akrylowymi rozpuszczalnikowymi o grubości warstwy od 0,3 do 0,8 mm z dodatkiem materiałów odblaskowych w formie szklanych kulek hydrofobizowanych.
b) Usuwanie istniejącego oznakowania poziomego metodą wysokiego ciśnienia wody w szacunkowej ilości 5 m2.
2. W ramach zamówienia, Zamawiający może zlecić wykonanie nowego oznakowania poziomego, które nie przekroczy 100 m2. Wykonawca będzie zobowiązany do jego wykonania na podstawie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu drogowego. Cena jednostkowa projektowanego oznakowania poziomego będzie rozliczana analogicznie jak dla ceny jednostkowej odnowienia oznakowania poziomego w kolorze białym.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 7 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162950,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164697,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162950,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590612306
7.3.3) Ulica: ul. Południowa 17/19
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162950,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Koszenie, sprzątanie pokosu i pozostałych odpadów z terenów stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice
- Nadzór autorski nad aplikacją Infomedica
- Odbiór odpadów komunalnych z PCM Sp. z o.o. z podziałem na 5 frakcji
- Dostawa nabiału i wyrobów mleczarskich dla PCM Sp. z o.o.
- Świadczenie specjalistycznych usług z zakresu wsparcia psychologa oraz specjalisty ds. rodziny na potrzeby realizacji projektu pn.: "Zdrowa rodzina"
- Wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu drogowego w ciągu drogi powiatowej nr 3312E i 3303E w P-cach, gm. miejska Pabianice
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki
- Wykonanie i utrzymanie elementów stałej organizacji ruchu na terenie Gminy Lesznowola w roku 2025
- Wymiana masy zalewowej w szczelinach dylatacyjnych sztucznych nawierzchni lotniskowych. Odnowienie oznakowania poziomego sztucznych nawierzchni lotniskowych,
- Odnowa oznakowania poziomego w Grójcu w 2025 r. - drogi gminne oraz powiatowe na terenie miasta Grójec.
- "Rozbudowa i budowa nowego odcinka drogi powiatowej nr 2862W - ulicy Wojska Polskiego w Piasecznie"
- "Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej nr 2855W w miejscowości Jeziorzany, gmina Tarczyn"
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.