Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097479/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych produktów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319687
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartnicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-809
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54) 235-03-00
1.5.8.) Numer faksu: (54) 235-40-63
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wloclawek@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy różnych produktów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6378fc7-ab61-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162386
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056854/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawy różnych produktów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097479/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 221007,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cukier biały kryształ - w ilości 7 800 kg, w opakowaniach jednostkowych po 1 kg. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz na dwa tygodnie, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Nomenklatura CPV:15831000-2, Polska Norma: PN-A-74850:1996/Az1:20054.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15831000-2 - Cukier
4.5.5.) Wartość części: 31337,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) herbata granulowana - czarna, o parametrach jakościowych nie gorszych niż herbata INDYJSKA, pakowana w workach minimum 5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 550 kg. Nomenklatura CPV: 15863000-5, Polska Norma: PN-ISO 3720:1997/Ap1:20042) kawa zbożowa - pakowana w workach po 10-25 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 960 kg. Nomenklatura CPV:15860000-4, Polska Norma: PN-V-74029:2006
3) musztarda - o parametrach jakościowych nie gorszych niż musztarda SAREPSKA, w opakowaniach - 1-5kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 850 kg. Nomenklatura CPV:15871250-1, Polska Norma: PN-A-86964:2002/Az1:2004.
4) ketchup łagodny - o parametrach jakościowych nie gorszych niż KETCHUP WŁOCŁAWSKI, w opakowaniach 1-5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 550 kg. Nomenklatura CPV:15871230-5, Polska Norma: PN-A-86951:2006.
5) majonez - o parametrach jakościowych nie gorszych niż majonez POMORSKI, w opakowaniach o pojemności 0,7 kg - 5,0 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 500 kg Nomenklatura CPV: 15871273-8, Polska Norma: PN-A-86964:2002/Az1:2002.
6) ocet spirytusowy 10% - w butelkach 1-5l. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 800 l. Nomenklatura CPV:15871110-8, Polska Norma: PN-EN-13188:2002/AC:2003.
7) majeranek - przetarty, suszony, o swoistej barwie, w opakowaniach jednostkowych 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 250 kg. Nomenklatura CPV: 15872300-4, Polska Norma: PN-A-86958 :1997/Az1:2002
8) papryka słodka - mielona, w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 400 kg. Nomenklatura CPV: 15870000-7, Polska Norma: PN-A-86955:1997/Az1:2002
9) pieprz mielony – czarny, naturalny w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 400 kg. Nomenklatura CPV:15872100-2, Polska Norma: PN-A-86965: 1997/Az1:2002
10) sól - jodowana, drobnoziarnista, w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 3 200 kg. Nomenklatura CPV:15872400-5, Polska Norma: PN-C-84081-2:1998
11) susz kopru - w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 100 kg. Nomenklatura CPV:15890000-3, Polska Norma: PN-VI-740101:1999
12) przyprawa do zup w płynie - o parametrach jakościowych nie gorszych niż przyprawa MAGI, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 l. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 2 500 l. Nomenklatura CPV:15870000-7, Polska Norma: PN-A-86967:1998/Az1:2002
13) rosół jarzynowy- w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 2 900 kg. Nomenklatura CPV:15891500-5, Polska Norma: PN-A-94052:1996
14) zupa pieczarkowa - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 350 kg. Nomenklatura CPV:15891400-4, Polska Norma: PN-A-94050:1996.
15) żurek - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 600 kg. Nomenklatura CPV:15891400-4, Polska Norma: PN-A-94050:1996.
16) sos grzybowy - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 650 kg. Nomenklatura CPV: 15871200-6, Polska Norma: PN-A-94050:1996.
17) ryż długoziarnisty biały - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg, a nie większych niż 25 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 8 000 kg. Nomenklatura CPV:15614100-6, Polska Norma: PN-A-74220:1997, PN-ISO 7301:2004
18) kisiel wiśniowy - bez cukru, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 5kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 200 kg. Nomenklatura CPV:15800000-6.
19) granulat sojowy – 600 kg, pakowany w opakowaniach max. 15kg. CPV: 15890000-3.
20) kostka sojowa – 620 kg, pakowana w opakowaniach max. 15kg. CPV: 15890000-3.
21) kotlet sojowy – 900 kg; o wadze 10-20g sztuka i grubości ok. 10 mm, w całości nie pokruszony, pakowany w opakowaniach max. po 10kg. CPV: 15890000-3.
22) czosnek mielony – w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 350 kg. Nomenklatura CPV: 15870000-7, Polska Norma: PN-A-86967:1998/Az1:2002
Pozycje wyszczególnione w pkt.2 ppkt. 1-22, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15863000-5 - Herbata
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15871230-5 - Ketchup
15871250-1 - Musztarda
15871273-8 - Majonez
15872100-2 - Pieprz
15872300-4 - Zioła
15872400-5 - Sól
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15891400-4 - Zupy
15891500-5 - Buliony
4.5.5.) Wartość części: 122686,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) makaron kolanka - jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 13 000 kg. Nomenklatura CPV: 15851100-9, Polska Norma: PN-A-74131:1999.Pozycje wyszczególnione w pkt. 3 ppkt. 1, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15851100-9 - Makaron niegotowany
4.5.5.) Wartość części: 45045,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) kasza jęczmienna średnioziarnista - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 4 500 kg. Nomenklatura CPV: 15613000-8, Polska Norma: PN-87/A-742032) kasza manna - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 2 000 kg. Nomenklatura CPV: 15613000-8, Polska Norma: PN-88/A-74036
3) mąka pszenna typ 550 - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 5 400 kg. Nomenklatura CPV:15612100-2 , Polska Norma: PN-A-74022:2003
4) mąka ziemniaczana - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 300 kg. Nomenklatura CPV: 15600000-4, PN-A-74710:1974P
Pozycje wyszczególnione w pkt.4 ppkt. 1-4, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15612100-2 - Mąka pszenna
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
4.5.5.) Wartość części: 37118,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARGO Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 891-118-91-82 REGON: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121427,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180256,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121427,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 556-100-65-34 REGON: 09115232
7.3.3) Ulica: Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121427,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARGO Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 891-118-91-82 REGON: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45090,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45090,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARGO Grzegorz Środa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 891-118-91-82 REGON: 910861930
7.3.3) Ulica: Lipowa 6
7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-707
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45090,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-01 do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- BIEŻĄCA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOCŁAWKU.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesięcy.
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Mąka pszenna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.