eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekDostawy różnych produktów spożywczych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy różnych produktów spożywczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny we Włocławku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bartnicka 10

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-809

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: (54) 235-03-00

1.5.8.) Numer faksu: (54) 235-40-63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wloclawek@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy różnych produktów spożywczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6378fc7-ab61-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056854/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawy różnych produktów spożywczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097479/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 221007,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

cukier biały kryształ - w ilości 7 800 kg, w opakowaniach jednostkowych po 1 kg. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz na dwa tygodnie, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Nomenklatura CPV:15831000-2, Polska Norma: PN-A-74850:1996/Az1:2005

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15831000-2 - Cukier

4.5.5.) Wartość części: 31337,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) herbata granulowana - czarna, o parametrach jakościowych nie gorszych niż herbata INDYJSKA, pakowana w workach minimum 5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 550 kg. Nomenklatura CPV: 15863000-5, Polska Norma: PN-ISO 3720:1997/Ap1:2004

2) kawa zbożowa - pakowana w workach po 10-25 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 960 kg. Nomenklatura CPV:15860000-4, Polska Norma: PN-V-74029:2006

3) musztarda - o parametrach jakościowych nie gorszych niż musztarda SAREPSKA, w opakowaniach - 1-5kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 850 kg. Nomenklatura CPV:15871250-1, Polska Norma: PN-A-86964:2002/Az1:2004.

4) ketchup łagodny - o parametrach jakościowych nie gorszych niż KETCHUP WŁOCŁAWSKI, w opakowaniach 1-5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 550 kg. Nomenklatura CPV:15871230-5, Polska Norma: PN-A-86951:2006.

5) majonez - o parametrach jakościowych nie gorszych niż majonez POMORSKI, w opakowaniach o pojemności 0,7 kg - 5,0 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 500 kg Nomenklatura CPV: 15871273-8, Polska Norma: PN-A-86964:2002/Az1:2002.

6) ocet spirytusowy 10% - w butelkach 1-5l. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 800 l. Nomenklatura CPV:15871110-8, Polska Norma: PN-EN-13188:2002/AC:2003.

7) majeranek - przetarty, suszony, o swoistej barwie, w opakowaniach jednostkowych 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 250 kg. Nomenklatura CPV: 15872300-4, Polska Norma: PN-A-86958 :1997/Az1:2002

8) papryka słodka - mielona, w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 400 kg. Nomenklatura CPV: 15870000-7, Polska Norma: PN-A-86955:1997/Az1:2002

9) pieprz mielony – czarny, naturalny w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 400 kg. Nomenklatura CPV:15872100-2, Polska Norma: PN-A-86965: 1997/Az1:2002

10) sól - jodowana, drobnoziarnista, w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 3 200 kg. Nomenklatura CPV:15872400-5, Polska Norma: PN-C-84081-2:1998


11) susz kopru - w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 100 kg. Nomenklatura CPV:15890000-3, Polska Norma: PN-VI-740101:1999

12) przyprawa do zup w płynie - o parametrach jakościowych nie gorszych niż przyprawa MAGI, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 l. Szacunkowa ilość zapotrzebowania – 2 500 l. Nomenklatura CPV:15870000-7, Polska Norma: PN-A-86967:1998/Az1:2002

13) rosół jarzynowy- w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 2 900 kg. Nomenklatura CPV:15891500-5, Polska Norma: PN-A-94052:1996

14) zupa pieczarkowa - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 350 kg. Nomenklatura CPV:15891400-4, Polska Norma: PN-A-94050:1996.

15) żurek - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 600 kg. Nomenklatura CPV:15891400-4, Polska Norma: PN-A-94050:1996.

16) sos grzybowy - w postaci koncentratu, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 3 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 650 kg. Nomenklatura CPV: 15871200-6, Polska Norma: PN-A-94050:1996.

17) ryż długoziarnisty biały - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg, a nie większych niż 25 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 8 000 kg. Nomenklatura CPV:15614100-6, Polska Norma: PN-A-74220:1997, PN-ISO 7301:2004

18) kisiel wiśniowy - bez cukru, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 5kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 200 kg. Nomenklatura CPV:15800000-6.

19) granulat sojowy – 600 kg, pakowany w opakowaniach max. 15kg. CPV: 15890000-3.

20) kostka sojowa – 620 kg, pakowana w opakowaniach max. 15kg. CPV: 15890000-3.

21) kotlet sojowy – 900 kg; o wadze 10-20g sztuka i grubości ok. 10 mm, w całości nie pokruszony, pakowany w opakowaniach max. po 10kg. CPV: 15890000-3.

22) czosnek mielony – w opakowaniach jednostkowych 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania - 350 kg. Nomenklatura CPV: 15870000-7, Polska Norma: PN-A-86967:1998/Az1:2002

Pozycje wyszczególnione w pkt.2 ppkt. 1-22, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiany towar w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15614100-6 - Ryż długoziarnisty

15800000-6 - Różne produkty spożywcze

15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty

15863000-5 - Herbata

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne

15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych

15871230-5 - Ketchup

15871250-1 - Musztarda

15871273-8 - Majonez

15872100-2 - Pieprz

15872300-4 - Zioła

15872400-5 - Sól

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15891400-4 - Zupy

15891500-5 - Buliony

4.5.5.) Wartość części: 122686,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) makaron kolanka - jajeczny, o barwie żółtej, w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 5 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 13 000 kg. Nomenklatura CPV: 15851100-9, Polska Norma: PN-A-74131:1999.

Pozycje wyszczególnione w pkt. 3 ppkt. 1, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15851100-9 - Makaron niegotowany

4.5.5.) Wartość części: 45045,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) kasza jęczmienna średnioziarnista - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 4 500 kg. Nomenklatura CPV: 15613000-8, Polska Norma: PN-87/A-74203

2) kasza manna - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 2 000 kg. Nomenklatura CPV: 15613000-8, Polska Norma: PN-88/A-74036

3) mąka pszenna typ 550 - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 5 400 kg. Nomenklatura CPV:15612100-2 , Polska Norma: PN-A-74022:2003

4) mąka ziemniaczana - w opakowaniach jednostkowych nie mniejszych niż 1 kg. Szacunkowa ilość zapotrzebowania 300 kg. Nomenklatura CPV: 15600000-4, PN-A-74710:1974P

Pozycje wyszczególnione w pkt.4 ppkt. 1-4, realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, nie częściej niż jeden raz w tygodniu, do magazynu Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10, 87-809 Włocławek, transportem wykonawcy i na jego koszt. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane towary w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8:00 do 12:00, w dniach pracy Zamawiającego. Dostarczony produkt musi spełniać ustalone normy jakościowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15612100-2 - Mąka pszenna

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

4.5.5.) Wartość części: 37118,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 891-118-91-82 REGON: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2022-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121427,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180256,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121427,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 556-100-65-34 REGON: 09115232

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121427,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2022-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 891-118-91-82 REGON: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2022-12-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45090,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45090,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU MARGO Grzegorz Środa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 891-118-91-82 REGON: 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45090,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-05-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.