Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa opraw LED dla modernizacji oświetlenia obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Otwocka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Otwocki Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017319004
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andriollego 64
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozec.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gaz i energia cieplna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
energia cieplna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa opraw LED dla modernizacji oświetlenia obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Otwocka
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6222674c-d2a2-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://otwock.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja za pośrednictwem
Platformy Zamawiającego https://otwock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu
Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji:1.1. Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://otwock.ezamawiajacy.pl w
zakładce„Korespondencja”.2. Ogólne zasady korzystania z Platformy, ;2.1.zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania
Wykonawcy do Systemu na subdomenie Miasto Otwock ;
https://otwock.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.2.2. Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania”
zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta.
Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e -mail, ustanawia hasło, następnie powtarza
hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 2.3. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie
do 2 dni roboczych. W związku z tym
Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci
elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości
przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas
należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 2.4.Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość
złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”.3.Zamawiający zgodnie określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:3.1. dokumenty w formacie
„pdf"
zaleca się podpisywać formatem PAdES,3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie
wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu
oddzielny plik z podpisem.4.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt,
rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a,
mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.5.
Zamawiający określa informacje natemat kodowania i czasu odbioru danych tj.:5.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.Możliwość otworzenia pliku
dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.6. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZEC.271.04.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opraw LED dla modernizacji oświetlenia obiektów użyteczności publicznej
na terenie Miasta Otwocka”
1. Dostawa 146 szt opraw oświetlenia wewnętrznego o wymaganych parametrach:
- Oprawa oświetlenia ogólnego typu panel LED. Zastosowanie np. korytarze, sale lekcyjne, sale konferencyjne, pomieszczenia biurowe, itp.
- Panel LED do montażu na powierzchni.
- Wymiary: długość max 600mm, szerokość max 600mm, wysokość 44mm, waga max 3,1kg,
- Zamocowanie - do montażu sufitowego,
- Stopień szczelności min. IP30.
- Dyfuzor mleczny oraz warstwa załamująca światło z PMMA,
- Kąt rozsyłu światła 120°,
- Obudowa aluminium malowane proszkowo w kolorze białym.
- moc oprawy max. 40W
- Strumień świetlny min.4400lm,
- Skuteczność świetlna min. 110lm/W,
- Barwa światła 4000K,
- Wskaźnik oddawania barw >80.
- Jednolitość barw <6SDMC.
-Temperatura pracy -10°C do +40°C.
- Czas zapłonu <0,5s.
- Zasilacz elektroniczny oprawy z możliwością wymiany bez użycia narzędzi.
- Współczynnik mocy min. 0,93.
- Klasa energetyczna A+
2. Dostawa 6 szt opraw oświetlenia wewnętrznego o wymaganych parametrach:
- Oprawa oświetlenia ogólnego typu panel LED. Zastosowanie np. korytarze, sale lekcyjne, sale konferencyjne, pomieszczenia biurowe, itp.
- Panel LED do montażu na powierzchni.
- Wymiary: długość max 1200mm, szerokość max 300mm, wysokość 44mm, waga max 3,5kg,
- Zamocowanie - do montażu sufitowego,
- Stopień szczelności min. IP30.
- Dyfuzor mleczny oraz warstwa załamująca światło z PMMA,
- Kąt rozsyłu światła 120°,
- Obudowa aluminium malowane proszkowo w kolorze białym.
- moc oprawy max. 60W
- Strumień świetlny min.6600lm,
- Skuteczność świetlna min. 110lm/W,
- Barwa światła 4000K,
- Wskaźnik oddawania barw >80.
- Jednolitość barw <6SDMC.
-Temperatura pracy -10°C do +40°C.
- Czas zapłonu <0,5s.
- Zasilacz elektroniczny oprawy z możliwością wymiany bez użycia narzędzi.
- Współczynnik mocy min. 0,93.
- Klasa energetyczna A+
3. Dostawa 4 szt opraw oświetlenia wewnętrznego o wymaganych parametrach:
- Oprawa oświetlenia ogólnego typu panel LED. Zastosowanie np. korytarze, sale lekcyjne, sale konferencyjne, pomieszczenia biurowe, itp.
- Panel LED do montażu na powierzchni.
- Wymiary: długość max 1500mm, szerokość max 300mm, wysokość 44mm, waga max 3,5kg,
- Zamocowanie - do montażu sufitowego,
- Stopień szczelności min. IP30.
- Dyfuzor mleczny oraz warstwa załamująca światło z PMMA,
- Kąt rozsyłu światła 120°,
- Obudowa aluminium malowane proszkowo w kolorze białym.
- moc oprawy max. 60W
- Strumień świetlny min.6600lm,
- Skuteczność świetlna min. 110lm/W,
- Barwa światła 4000K,
- Wskaźnik oddawania barw >80.
- Jednolitość barw <6SDMC.
-Temperatura pracy -10°C do +40°C.
- Czas zapłonu <0,5s.
- Zasilacz elektroniczny oprawy z możliwością wymiany bez użycia narzędzi.
- Współczynnik mocy min. 0,93.
- Klasa energetyczna A+
4. Dostawa 26 szt opraw oświetlenia wewnętrznego o wymaganych parametrach:
- Oprawa hermetyczna oświetlenia ogólnego typu panel LED. Zastosowanie np. korytarze, sale lekcyjne, sale konferencyjne, pomieszczenia biurowe, itp.
- Panel LED do montażu na powierzchni.
- Wymiary: długość max 1200mm, szerokość max 300mm, wysokość 44mm, waga max 3,5kg,
- Zamocowanie - do montażu sufitowego,
- Stopień szczelności min. IP66.
- Dyfuzor mleczny oraz warstwa załamująca światło z PMMA,
- Kąt rozsyłu światła 120°,
- Obudowa aluminium malowane proszkowo w kolorze białym.
- moc oprawy max. 40W
- Strumień świetlny min.4400lm,
- Skuteczność świetlna min. 110lm/W,
- Barwa światła 4000K,
- Wskaźnik oddawania barw >80.
- Jednolitość barw <6SDMC.
-Temperatura pracy -10°C do +40°C.
- Czas zapłonu <0,5s.
- Zasilacz elektroniczny oprawy z możliwością wymiany bez użycia narzędzi.
- Współczynnik mocy min. 0,93.
- Klasa energetyczna A+
5. Dostawa 10 szt opraw oświetlenia wewnętrznego o wymaganych parametrach:
- Oprawa hermetyczna oświetlenia ogólnego typu panel LED. Zastosowanie np. korytarze, sale lekcyjne, sale konferencyjne, pomieszczenia biurowe, itp.
- Panel LED do montażu na powierzchni.
- Wymiary: długość max 600mm, szerokość max 200mm, wysokość 44mm, waga max 2,5kg,
- Zamocowanie - do montażu sufitowego,
- Stopień szczelności min. IP66.
- Dyfuzor mleczny oraz warstwa załamująca światło z PMMA,
- Kąt rozsyłu światła 120°,
- Obudowa aluminium malowane proszkowo w kolorze białym.
- moc oprawy max. 20W
- Strumień świetlny min.2200lm,
- Skuteczność świetlna min. 110lm/W,
- Barwa światła 4000K,
- Wskaźnik oddawania barw >80.
- Jednolitość barw <6SDMC.
-Temperatura pracy -10°C do +40°C.
- Czas zapłonu <0,5s.
- Zasilacz elektroniczny oprawy z możliwością wymiany bez użycia narzędzi.
- Współczynnik mocy min. 0,93.
- Klasa energetyczna A+
6. Dostawa 167 szt opraw oświetlenia wewnętrznego o wymaganych parametrach:
Oprawa oświetlenia ogólnego typu downlight LED. Zastosowanie np. korytarze, klatki schodowe, szatnie, sale, pomieszczenia techniczne
- Oprawa okrągła typu downlight LED do nabudowania na powierzchni,
- średnica min. 350mm,
- wysokość max. 55mm. Do montażu ściennego lub sufitowego.
- Stopień szczelności IP20.
- Klosz poliwęglan opalizowany,
- kąt rozsyłu światła 120°,
- obudowa stal malowana proszkowo w kolorze białym.
- Chipy LED zabezpieczone przed kontaktem za pomocą soczewki.
- Moc max oprawy 24W
- Strumień świetlny całej oprawy min. 1680lm.
- Skuteczność świetlna min. 70lm/W,
- barwa światła 4000K,
- wskaźnik oddawania barw >80.
- Jednolitość barw <6SDMC.
- Zasilacz elektroniczny odrębny od płytki z LED z możliwością wymiany bez użycia narzedzi.
- Temperatura pracy: -20°C do +40°C.
- Czas zapłonu <0,5s.
- Współczynnik mocy min. 0,93.
- Klasa energetyczna A+
7. Dostawa 16 szt opraw oświetlenia wewnętrznego o wymaganych parametrach:
Oprawa hermetyczna oświetlenia ogólnego typu downlight LED. Zastosowanie np. korytarze, klatki schodowe, szatnie, sale, pomieszczenia techniczne
- Oprawa okrągła typu downlight LED do nabudowania na powierzchni,
- średnica min. 350mm,
- wysokość max. 55mm. Do montażu ściennego lub sufitowego.
- Stopień szczelności min. IP66.
- Klosz poliwęglan opalizowany,
- kąt rozsyłu światła 120°,
- obudowa stal malowana proszkowo w kolorze białym.
- Chipy LED zabezpieczone przed kontaktem za pomocą soczewki.
- Moc max oprawy 24W
- Strumień świetlny całej oprawy min. 1680lm.
- Skuteczność świetlna min. 70lm/W,
- barwa światła 4000K,
- wskaźnik oddawania barw >80.
- Jednolitość barw <6SDMC.
- Zasilacz elektroniczny odrębny od płytki z LED z możliwością wymiany bez użycia narzedzi.
- Temperatura pracy: -20°C do +40°C.
- Czas zapłonu <0,5s.
- Współczynnik mocy min. 0,93.
- Klasa energetyczna A+
8. Dostawa 32 szt świetlówek LED do opraw oświetlenia wewnętrznego o wymaganych parametrach:
- Oprawa oświetlenia ogólnego na świetlówki LED. Zastosowanie np. korytarze, sale lekcyjne, sale konferencyjne, pomieszczenia biurowe, itp.
- Świetlówka LED – max 9W / 230V do montażu w oprawie
- Trzonek – G13
- Wymiary: długość max 600mm,
- Zamocowanie - do montażu w oprawie ,
- Szkoło mleczne,
- Kąt rozsyłu światła 300°,
- moc max. 9W
- Strumień świetlny min.1200lm,
- Skuteczność świetlna min. 135lm/W,
- Barwa światła 4000K,
- Wskaźnik oddawania barw >80.
-Temperatura pracy -20°C do +40°C.
- Czas zapłonu <0,5s.
- Współczynnik mocy min. 0,93.
(...)
4.2.6.) Główny kod CPV: 31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniają następujące warunki w postępowaniu: a) nie podlegająwykluczeniu - z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi
którakolwiek z okoliczności wskazanych: w art. 108 ust. 1 p.z.p. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
karty katalogowe dla wszystkich zaoferowanych dostaw produktów (jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie).5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
karty katalogowe dla wszystkich zaoferowanych dostaw produktówSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem sytuacji wskazanych w poniższych zapisach.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
2) zmiany zakresu przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
3) sposobu wykonywania przedmiotu umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany,
4) zmiany wynagrodzenia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
4. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 3 są następujące sytuacje:
1) zaistnienie okoliczności siły wyższej, niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy, a której nie można było przewidzieć i która nie pozwala na kontynuację dostaw będących przedmiotem umowy, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,
2) zmiana umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1-2 oraz ust. 2 Pzp,
3) wystąpienie innych opóźnień lub przestojów z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
4) stan epidemii lub inne zdarzenia związane z rozprzestrzenianiem się chorób zakaźnych np. wirusa SARS-Co V-2 wywołującego chorobę COVID-19 (koronawirus),
5) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
6) wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
7) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
5. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga zachowania formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-12 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://otwock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-12 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-11
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Transport medyczny karetką typu S oraz świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego
- "Odnowienie subskrypcji licencji SOLIDWORKS z utrzymaniem wsparcia technicznego na okres 36 miesięcy".
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na rzecz Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Otwocku z podziałem na 4 zadania
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos"
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
- "Budowa oświetlenia boiska zewnętrznego VIII Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie przy ul. Grzegórzeckiej 24"
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa materiałów oświetleniowych dla obiektów UMCS w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.