Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00024459/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-11
- 2023/BZP 00052225/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Nowe Miasto Lubawskie w miejscowościach Skarlin, Tylice i Pustki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowe Miasto Lubawskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118922
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 1
1.5.2.) Miejscowość: Mszanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 56 47 26 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminanml.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanml.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86f1a9f7-90dd-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg w Gminie Nowe Miasto Lubawskie w miejscowościach Skarlin, Tylice i Pustki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86f1a9f7-90dd-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019487/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa dróg gminnych w Gminie Nowe Miasto Lubawskie w miejscowościach Skarlin, Tylice i Pustki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00024459
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RD.271.1.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 813008,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części I - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Skarlin (za szkołą)obejmuje:Roboty przygotowawcze
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
Pieszo-jezdnia, zjazdy na posesję
- Warstwa mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 20 cm po zagęszczeniu – 1200 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm – 490 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 1050 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 1050 m2
- Przestawienie hydrantu poza obrys pieszo-jezdni – 1 szt
Wykończenia
- Regulacja istniejącej nawierzchni z kostki betonowej gr 8cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 20 m2
- Płyty ażurowe na podsypce cementowo piaskowej 1:4 gr cm wraz z wypełnieniem i obsianie trawą – 60 m2
- Regulacja bram wjazdowych – 4 szt
- Plantowanie ręczne, porządkowanie terenu wraz z dowiezieniem gruntu w celu wyrównania do nowego poziomu nawierzchni – 100 m2
- Oznakowanie pionowe – 4 szt. oraz demontaż starego oznakowania
Utwardzenie z kostki betonowej
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Warstwa mieszanki związanej cementem C1,5/2 gr. 20 cm po zagęszczeniu - 200 m2
- Krawężniki betonowe 15x22 cm – 20 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 200 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej oraz szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 200 m2
Oświetlenie
- Układanie kabla YAKXS 4x35 mm2 – 237m
- Układanie kabla YAKXS 4x50 mm2 – 15 m
- Budowa szafki oświetleniowej – 1 szt.
- Montaż i stawianie słupów oświetleniowych o masie do 480kg o wysokości 6 m– 6 szt.
- Montaż wysięgników o długości 1m – 6 szt.
- Montaż opraw LED oświetlenia zewnętrznego na słupie – 6 szt. (35-38W – 4 szt., 50-53W – 2 szt.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 227642,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części II Przebudowa drogi gminnej Tylice – PGR Tylice (etap VI – końcowy) obejmuje:Roboty przygotowawcze
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Formowanie i zagęszczanie nasypów – 50 m3
- Montaż rur osłonowych dwudzielnych śr. 160 mm – 22 m
- Dostosowanie istniejących studni kanalizacji sanitarnej poprzez wymianę 1 kręgu, pokrywy, pierścienia odciążającego śr. 1200 – 3 szt.
Jezdnia
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 1356 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm – 370 m
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 1162 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 1162 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń – 1134,80 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń – 1130,00 m2
Zjazdy, dojścia na posesję z kostki betonowej
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 165,60 m2
- Obrzeża betonowe 8x30 – 140 m
- Podbudowa z mieszanki związanej cementem C8/10 grubość po zagęszczeniu 20 cm – 138 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 133 m2
- Nawierzchnia z kostki betonowej szarej grubość 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr 4 cm, wraz z regulacja urządzeń – 5 m2
Wykończenia
- Wykopy rowów wraz z oczyszczeniem, wycięciem zakrzaczeń – 98 m3
- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 75 m2
- Wyrównanie zjazdów, drogi z kruszywa gr. 15cm po zagęszczeniu – 100 m2
- Plantowanie ręczne, porządkowanie terenu wraz z humusowaniem i obsianie trawą – 500 m2
- Oznakowanie pionowe – 6 szt. oraz demontaż starego oznakowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 308943,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
części III Kontynuacja przebudowy drogi gminnej nr 181024N w miejscowości Pustki obejmuje:Roboty przygotowawcze
- Roboty przygotowawcze, ziemne, rozbiórkowe
- Formowanie i zagęszczanie nasypów – 100 m3
Jezdnia
- Warstwa odsączająca z piasku. Grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm – 1323 m2
- Krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm – 370 m
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 12 cm – 1058,4 m2
- Podbudowa z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm – 1058,4 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC16W - warstwa wiążąca grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń – 967,68 m2
- Nawierzchnia z asfaltobetonu AC11S- warstwa ścieralna - grubość po zagęszczeniu 4 cm wraz z regulacją istniejących urządzeń – 945,00 m2
Wykończenia
- Pobocza gruntowe umocnione z kruszywa 0/31,5, stabilizowanego mechanicznie - warstwa o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 283,5 m2
- Wyrównanie zjazdów z kruszywa gr. 15cm po zagęszczeniu – 100 m2
- Regulacja bram wjazdowych – 1 szt.
- Plantowanie ręczne, porządkowanie terenu wraz z humusowaniem i obsianie trawą – 400 m2
Przebudowa i zabezpieczenie infrastruktury telekomunikacyjnej
Rozbiórka mostu i budowa przepustu
- Roboty ziemne, przygotowawcze
- Wykonanie i demontaż grobli zamykających – 59 m3
- Rozbiórka istniejącego obiektu
- Montaż przepustu fi 800 – 1 szt.
- Zabruki z kostki kamiennej – 32 m2
- Krawężnik betonowy – 16 m
- Bariera energochłonna - typ N2W4 - 2x12m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232310-8 - Roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych
4.5.5.) Wartość części: 276422,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zamawiający na sfinansowanie zadania inwestycyjnego części I przeznaczył kwotę 280 000, 00 zł (informacja ta udostępniona została na stronie prowadzonego postępowania).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 443330,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 704266,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470396,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 618842,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 470396,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 874 14 78 153
7.3.3) Ulica: Długa
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 470396,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 456590,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651607,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 456590,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS POLSKA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 786 13 95 883
7.3.3) Ulica: Nowa
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca powierzy podwykonawcom wszystkie części zamówienia, z wyłączeniem wykonania nawierzchni bitumicznych. Podwykonawcy nie zostali jeszcze wybrani.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 456590,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI MSZANOWO
- Dostawa agregatu prądotwórczego i montaż na potrzeby Urzędu Gminy Nowe Miasto Lubawskie (II postępowanie)
- Mechaniczne profilowanie równiarką samojezdną oraz wałowanie walcem wibracyjnym dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2025
- Utrzymanie i bieżąca naprawa nawierzchni gminnych dróg gruntowych na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie w roku 2025
więcej: przetargi MSZANOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie żłobka przy ul. Gajowej w Bydgoszczy
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: M. Kopernika 23 m 19 (ADK-5), część nr 2: Solec 52 m 7 (ADK-5), część nr 3: Mazowiecka 3/5 m 25 (ADK-5) (w podziale na 3 części)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.