Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00069158/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa druku i dostawy 21 pozycji w VI częściach, w tym publikacje i pocztówki z dopuszczeniem ofert częściowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,403419,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa druku i dostawy 21 pozycji w VI częściach, w tym publikacje i pocztówki z dopuszczeniem ofert częściowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0874f90-9619-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00163047
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 druk publikacji z dostawą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069158/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 179100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pozycja nr 1.Format: 220 (szer.) x 280 (wys.) mm
Objętość: 208 stron
Środek: druk 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat Plus 115g (1,25)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4+0, kreda 135 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka offset 120-140 g niezadrukowana, grzbiet zaokrąglony, wstążka zielona szer. 50 mm, kapitałka zielona, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 2.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 180 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1,5), 3 wkładki (4 str. pomiędzy stronami 16/17 + 8 str. pomiędzy stronami 112/113 + 4 str. pomiędzy stronami 164/165), druk 4+4, kreda mat 130 g
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka druk 4+0 kreda 135-150 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka niezadrukowana offset 120-140 g, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 3.
Format: 145 (szer.) x 215 (wys.) mm
Objętość: 96 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.6, przykładowo Lux Cream 80 g (1.6)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4+0 kreda 135-150 g, wyklejka niezadrukowana, offset 120-140 g, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, grzbiet prosty, kapitałka biała, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 4.
Format: 230 (szer.) x 180 (wys.) mm
Objętość: 80 stron
Środek: druk 4 + 4, kreda mat 150 g
Okładka: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4+0 kreda 135-150 g, wyklejka offset 140 g niezadrukowana, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet prosty
Oprawa: szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 5.
Format: 145 (szer.) x 200 (wys.) mm
Objętość: 312 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia soft touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 46300 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pozycja nr 6.Format: 220 (szer.) x 280 (wys.) mm
Objętość: 212 stron
Środek: druk 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat Plus 115g (1,25)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4+0, kreda 135 g, folia mat, lakier UV wybiórczy, wyklejka offset 120-140 g niezadrukowana, grzbiet zaokrąglony, wstążka zielona szer. 50 mm, kapitałka zielona, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 7.
Format: 170 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 114 stron
Środek: papier Munken Print White 80 g /vol. 1,5, druk środków 4+4 kol.
Oprawa: oklejka kreda matowa 150 g, druk 4+0 kol., folia aksamitna (soft touch) na oklejkę, wyklejka niezadrukowana, papier offsetowy 140 g, grzbiet prosty, kapitałka czarna
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 8.
Format: 145 (szer.) x 215 (wys.) mm
Objętość: 96 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.6, przykładowo Lux Cream 80 g (1.6)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka 4+0 kreda 135-150 g, wyklejka niezadrukowana, offset 120-140 g, folia matowa 1 str., lakier UV wybiórczo, grzbiet prosty, kapitałka biała, szyta i klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 9.
Format: 145 (szer.) x 200 (wys.) mm
Objętość: 280 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton jednostronnie powlekany 275 g , folia soft touch, lakier UV wybiórczo, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 2000 egz.
Pozycja nr 10.
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 304 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 70 g, wolumen 1.3, przykładowo Stella Press HB 70 g (1.3)
Oprawa: zintegrowana: 4+0, karton 275 g, wyklejka offset w kolorze środka 140g bez zadruku, oklejka kreda 150g, folia mat 1 str., szyta nićmi, lakier UV wybiórczo, kapitałka biała, grzbiet zaokrąglony
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 56500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IIIPozycja nr 11.
Format: 220 (szer.) x 280 (wys.) mm
Objętość: 208 stron
Środek: druk 4+4, papier posiadający następujące parametry: gramatura 115 g, wolumen 1.25, przykładowo Sora Mat Plus 115g (1,25)
Oprawa: twarda całopapierowa, tektura 2,5 mm, oklejka druk 4+0, kreda 135 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka offset 120-140 g niezadrukowana, grzbiet zaokrąglony, wstążka zielona szer. 50 mm, kapitałka zielona, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 12.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 198 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5), 3 wkładki (4 str. pomiędzy str. 16/17 + 8 str. pomiędzy str. 104/105 + 4 str. pomiędzy str. 176/177), druk 4+4, kreda mat 130 g
Oprawa: twarda całopapierowa 2,5 mm, oklejka druk 4+0, kreda 135-150 g, folia mat, lakier UV wybiórczo, wyklejka niezadrukowana, offset 120-140 g, szyta nićmi
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 13.
Format: 165 (szer.) x 235 (wys.) mm
Objętość: 176 stron
Środek: druk 1+1 papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.5, przykładowo Munken Print Cream 15 (100g /vol. 1.5)
Okładka: druk 4+0, karton 275 g jednostronnie powlekany, folia błysk 1 str. + lakier UV mat. wybiórczo
Oprawa: klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 14.
Format: 150 (szer.) x 240 (wys.) mm
Objętość: 560 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 70 g, wolumen 1.8, przykładowo Lux Cream 70 g (1.8)
Oprawa: ze skrzydełkami, format okładki 15 x 24 cm, grzbiet 43,5 mm, szerokość skrzydełek – 10 cm, druk 4+0, Neo Board HB 355g/m2 lub równoważny, folia mat + lakier UV wybiórczo, broszurowa, bezszwowa
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 32300 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IVPozycja nr 15.
Format: 165 (szer.) x 235 (wys.) mm
Objętość: 164 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 100 g, wolumen 1.5, przykładowo Munken Print Cream 15 (100g /vol. 1.5)
Okładka : druk 4+0, karton 275 g jednostronnie powlekany, folia błysk 1 str. + lakier UV mat. wybiórczo
Oprawa: klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 16.
Format: 150 (szer.) x 210 (wys.) mm
Objętość: 304 strony
Środek: druk 1+1, oprócz 3 stron kolorowych (strony 290-293) papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g, wolumen 1.5, przykładowo Munken Print White 90g (1.5),
Okładka: druk 4+0, karton 275 g, folia soft touch 1 str., lakier UV wybiórczo
Oprawa: klejona
Publikacja posiada ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 17.
Format: 145 (szer.) x 215 (wys.) mm
Objętość : 154 strony
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 80 g, wolumen 1.6, przykładowo Lux Cream 80 g (1.6)
Oprawa: karton 1 str. 350 g, 4+0, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 18.
Format: 145 (szer.) x 205 (wys.) mm
Objętość: 213 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: 4+0 karton 1 str. 350g + folia mat, folia UV wybiórczo jednostronnie, klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 500 egz.
Pozycja nr 19.
Format: 150 (szer.) x 220 (wys.) mm
Objętość: 276 stron
Środek: druk 1+1, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90 g, wolumen 1.5, przykładowo Amber Volume 90 g (1.5)
Oprawa: druk 4+0, karton 1 str. 350g, folia mat + lakier UV wybiórczo jednostronnie, oprawa klejona
Publikacja posiada nr ISBN
Nakład: 1000 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 26100 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VPozycja nr 20.
Format: 110 (szer.) x 155 (wys.) mm
Karton jednostronnie powlekany 250 g
Kolor 4 +1, lakier UV błysk
Nakład: 30000 egz.
2 tematy po 10000 egz.
2 tematy po 5000 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 3300 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ VIPozycja nr 21.
Format: 175 (szer.) x 250 (wys.) mm
Objętość: 148 stron
Środek: druk 1+1, oprócz stron kolorowych 105-141, papier posiadający następujące parametry: gramatura 90g,
wolumen 1.5, przykładowo Munken Print White 90g (1.5)
Okładka: druk 4+0, karton 275 g, folia soft touch 1 str., lakier UV wybiórczo
Oprawa: klejona
Publikacja posiada ISBN
Nakład: 700 egz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.5.) Wartość części: 14600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL Sobczyk Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810061291
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53550 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76702,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53550 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Wielkopolska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634272271
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA WIELKOPOLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA WIELKOPOLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53550 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAPOL Sobczyk Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810061291
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZAPOL SOBCZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21771,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42787,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21771,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Soft Vision Mariusz Rajski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 812551906
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21771,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3108 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11070 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3108 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIL-VEG-DRUK s.c. Pawelak J., Pełka D., Śmich D.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150365478
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3108 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8085 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8085 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drukarnia Wielkopolska sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634272271
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DRUKARNIA WIELKOPOLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
DRUKARNIA WIELKOPOLSKA SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8085 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
- Utrzymanie czystości w obiekcie Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i dostawa publikacji książkowych dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Usługa w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 części)"
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- "Usługa druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysyłki materiałów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wydanie publikacji pt. "Razem w świecie - współpraca z Partnerami Zagranicznymi"
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.