Ogłoszenie z dnia 2023-04-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101009/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-17
- 2023/BZP 00110685/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Biłgorajski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369014
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 94
1.5.2.) Miejscowość: Biłgoraj
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 84 688 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bilgorajski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81c0010f-adf5-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81c0010f-adf5-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00163488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby utworzenia Oddziału Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101009
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.273.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136166,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1.Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach ”.
3.2. Komplet materiałów dotyczących zakresu robót budowlanych został upubliczniony w postępowaniu pn.: Przebudowa i rozbudowa budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach” w aktywnym linku (Zał. Nr 1 do SWZ) jak niżej:
https://spbilgoraj.bip.lubelskie.pl/index.phpid=543&p1=szczegoly&p2=83432
3.3 Zakres robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora nadzoru obejmuje w szczególności wykonanie:
Budynek istniejący (etap I):
• podbicie fundamentów pod wszystkimi ścianami konstrukcyjnymi (ściany zewnętrzne i ściana wewnętrzna podłużna),
• zamurowanie części otworów w ścianach konstrukcyjnych oraz wykonanie nowych otworów wynikających ze zmiany układu funkcjonalnego,
• wymiana stropu nad parterem, wykonanie nowego stropu żelbetowego gr. 20 cm,
• wykonanie ściany żelbetowej przy projektowanych schodach oraz schodów żelbetowych,
• wykonanie nowej więźby dachowej i pokrycia dachu,
• wykonanie instalacji fotowoltaicznej.
Budynek nowy (etap II):
• posadowienie budynku pośrednie na studniach betonowych i podwalinach,
• ściany konstrukcyjne żelbetowe gr. 20 cm uzupełnione słupami i podciągami żelbetowymi,
• stropy monolityczne żelbetowe gr. 20 cm, fragment stropu nad piętrem
o rozpiętości 9.80 m z płyt prefabrykowanych sprężonych,
• szyb windy i schody wewnętrzne monolityczne żelbetowe,
• przykrycie budynku stropodachem niewentylowanym wykonanym bezpośrednio na stropie.
Zagospodarowanie terenu (etap I, II i III):
• wykonanie ogrodzenia,
• wykonanie zjazdu z drogi i zatoki autobusowej,
• wykonanie obiektów małej architektury,
• utwardzenie terenu wraz z miejscami postojowymi,
• nasadzenia zieleni.
Instalacje i sieci (etap I, II i III):
• sieć zewnętrznej kanalizacji sanitarnej,
• sieć zewnętrznej kanalizacji deszczowej,
• przyłącze wodociągowe,
• instalacje elektryczne i teletechniczne,
• instalacja wod.-kan.,
• instalacja C.O. z węzłem ciepłowniczym,
• instalacja wentylacji i klimatyzacji.
3.4 Wykonawca pełni funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z póź. zm.), a w szczególności:
1) reprezentuje inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli poprawności i zgodności realizacji zamówienia z umową, dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej,
2) sprawdza jakość wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych oraz urządzeń, a w szczególności zapobiega zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
3) sprawdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia ich przez kierownika budowy lub robót (potwierdzając ten fakt w dzienniku budowy), uczestniczy w próbach i odbiorach technicznych sieci, instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowuje i bierze udział w czynnościach odbioru robót lub ich części (etapów), jak również bierze udział w przekazywaniu ich do użytkowania,
4) potwierdza faktycznie wykonane roboty oraz usunięcie wad i usterek,
5) bierze udział w pracach przy przekazaniu placu budowy i frontu robót,
6) sprawdza kalkulacje, kosztorysy powykonawcze, dodatkowe i zamienne oraz obmiary robót przedkładane przez wykonawcę robót,
7) utrzymuje z autorami dokumentacji projektowej stały kontakt w trakcie wykonywania robót,
8) uczestniczy w przekazywaniu przez wykonawcę robót dokumentacji powykonawczej poprzez weryfikację i sprawdzenie jej poprawności,
9) informuje Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych prac,
10) bierze udział w czynnościach odbioru nadzorowanego zamówienia oraz sporządzenia protokołu odbioru wykonanych robót,
11) nadzoruje decyzje Zamawiającego w sprawie zagospodarowania odpadów budowlanych zgodnie z zapisem § 4 ust. 4 umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
12) kontroluje poprawność wykonania zamówienia w okresie
a) gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych wynoszącej max. 60 miesięcy,
b) rękojmi wynoszącej 5 lat, w szczególności inspektor nadzoru będzie uczestniczył w przeglądach z tytułu gwarancji i rękojmi oraz będzie nadzorował usuwanie stwierdzonych wad i usterek w tych okresach,
13) zapewnia przestrzeganie warunków BHP w trakcie realizacji zamówienia przez wykonawcę robót,
14) Inspektor nadzoru ma prawo:
a) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
b) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę/zgłoszeniem robót,
19) usunięty
20)Obowiązkiem Inspektora nadzoru jest jego pobyt na budowie wg poniższych zasad:
a) obecność Kierownika wielobranżowego zespołu nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowalnej - min. 1 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora na placu budowy,
b) obecność inspektora w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych - min. 1 razy w tygodniu, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora na placu budowy,
c) obecność inspektora w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – min. 1 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora na placu budowy,
d) obecność inspektora w specjalności inżynierii drogowej – min. 1 raz w tygodniu jeżeli realizowane są w nim roboty branżowe, potwierdzone wpisem do rejestru obecności inspektora na placu budowy.
21) Inspektor nadzoru nie jest uprawniony do podejmowania decyzji w zakresie zlecania Wykonawcy do wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub koniecznych.
22) Inspektor nadzoru potwierdza wykaz materiałów budowalnych podlegających utylizacji sporządzony przez Wykonawcę robót budowlanych.
23) Obowiązkiem Inspektora jest ponadto:
1) zatwierdzenie lub wniesienie uwag w terminie do 7 dni roboczych wniosków kierownika budowy w sprawie przedłożonych materiałów do ich wbudowania,
2) sprawdzenie lub odbiór wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających oraz objętych odbiorami częściowymi i końcowymi oraz sprawdzenie dokonanych wymaganych przepisami lub ustalonymi
w dokumentacji projektowej prób i badań przed zgłoszeniem ich do odbioru ze strony wykonawcy robót w terminie do 3 dni roboczych od dnia wpisu do Dziennika budowy,
3) uczestniczenie w Radach Budowy, w tym:
jej zorganizowanie i poinformowanie zaproszonych osób o jej terminie
i miejscu,przekazanie Wykonawcy w ciągu 3 dni od dnia, w którym odbyło się zebranie radu budowy protokołu z rady celem jego uzgodnienia,
zorganizowanie i poinformowanie zaproszonych osób o dodatkowym spotkaniu w sprawie realizacji inwestycji,
niezwłoczne informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub opóźnienie terminu zakończenia zadania,
4) informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 5 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
5) przekazanie wykonawcy robót wzoru miesięcznego raportu o postępie wykonanych robót oraz zatwierdzenie go w terminie 14 dni od zawarcia umowy z Wykonawcą.
c.d został zawarty w rozdziale 3 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75522,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 127797,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75522,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SBR PROJECT Dawid Blicharz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9181888748
7.3.3) Ulica: ul. Janowska
7.3.4) Miejscowość: Biłgoraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75522,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024 r., przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego oraz koordynacja robót w ramach realizacji projektu Rozbudowa Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza w Świeciu o nową siedzibę CZP
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na budowę skateparku przy Stadionie Miejskim w Sztumie na działce nr 401/5, obręb 2 miasta Sztum,
- Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn. "Budowa i rozwój infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w Jaworznie" (...).
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.