eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Budowa budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictw Storkowo i Ińsko wraz z niezbędną infrastrukturą tech. oraz zagospodarowaniem terenu. II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2021-08-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictw Storkowo i Ińsko wraz z niezbędną infrastrukturą tech. oraz zagospodarowaniem terenu. II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łobez

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539189

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bema 15

1.5.2.) Miejscowość: Łobez

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-150

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: +489139740634

1.5.8.) Numer faksu: +48913976566

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lobez@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lobez.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/lobez

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictw Storkowo i Ińsko wraz z niezbędną infrastrukturą tech. oraz zagospodarowaniem terenu. II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8982b86-f03f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00050054/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa samodzielnej podwójnej kancelarii Lesnictwa Ińsko i Leśnictwa Storkowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 480043,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na budowie budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśnictw Storkowo i Ińsko wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu na terenie działki o nr ewid. 113/2 obręb nr 0002 miasto Ińsko oraz uzyskanie ostatecznej lub opatrzonej rygorem natychmiastowej wykonalności decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający wymaga, aby budowa budynku kancelarii realizowana była w technologii drewnianej z wykorzystaniem prefabrykowanych gotowych elementów oraz montażu na placu budowy tych elementów (modułów) ściennych, dachowych, stropowych.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi:
• załącznik nr 1A do SWZ – dokumentacja budowlana
• załącznik 1B Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
• załącznik 1C – przedmiar robót (należy go traktować jako informację pomocniczą dla Wykonawców do wykorzystania na zasadzie dobrowolności),
• załącznik nr 1D – decyzja nr 1323/2019 z dnia 10.12.2019 r. pozwolenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty.

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zmianami): „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono […] żadnej oferty”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.