eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ae11760-985e-460c-b4fa-8e4688fb4d3e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-43/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 650406,51 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki MERCEDES SPRINTER 906 z roku produkcji 2011 należących do OPP w Katowicach, SPPP w Bielsku-Białej oraz Częstochowie (z wyłączeniem napraw objętych gwarancją producenta pojazdu lub inną naprawą podlegającą gwarancji). 2. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie zleconej naprawy wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wartość poszczególnej naprawy wynikać będzie z przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzanego dla każdej naprawy z osobna.
3. Szczegółowy sposób świadczenia usług określa załącznik nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi na podstawie przekazanego przez Zamawiającego zlecenia naprawy (dopuszczalna droga telefoniczna, faksowa lub e-mailowa).
5. Wykonawca w terminie do 1 dnia roboczego od otrzymania/odebrania pojazdu do serwisu zobowiązany będzie do wykonania nieodpłatnych oględzin pojazdu oraz sporządzenia i przekazania Zamawiającemu (dopuszczalna droga faksowa lub e-mailowa) kalkulacji (kosztorysu) naprawy (uwzględniający zaoferowaną w niniejszym postępowaniu cenę za 1 rbh i wartość upustu od cen z internetowej ogólnodostępnej platformy sprzedażowej części firmy Inter Cars).
6. Rozpoczęcie naprawy mechanicznej pojazdu następować będzie w momencie zaakceptowania przez Zamawiającego sporządzonej przez wykonawcę kalkulacji (kosztorysu). Maksymalny czas naprawy będzie wynosił do 5 dni roboczych w zależności od zakresu naprawy który będzie wynikać z przedłożonego kosztorysu na jeden pojazd, czas naprawy będzie określał Zamawiający i będzie wynikał z zakresu wykonywanych prac. Wykonawca dokona naprawy mechanicznej pojazdu w terminie określonym w kosztorysie w dniach roboczych liczonych od dnia uzyskania akceptacji przez Zmawiającego przedstawionej wyceny.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy:
7.1 dysponował odpowiednim zapleczem technicznym, obejmującym stanowisko, znajdujące się w pomieszczeniu zamkniętym, umożliwiające naprawę mechaniczną pojazdu,
7.2 dysponował ogrodzonym placem o powierzchni gwarantującej jednoczesne zaparkowanie co najmniej 7 pojazdów Zamawiającego o DMC do 3,5 tony, oświetlonym, objętym całodobowym dozorem, urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem (w przypadku kilku warsztatów /lokalizacji/ Wykonawcy liczona będzie łączna suma miejsc parkingowych, przy czym każda z lokalizacji musi spełniać wymogi dozorowe i alarmowe);
7.3 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego,
7.4 dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zapewniającymi należyte wykonanie zamówienia zarówno ze względu na posiadane przeszkolenie i umiejętności, jak również z uwagi na ilość tych osób.
8. Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji 12 miesięcznej na wykonaną naprawę od dnia dopuszczenia pojazdu do ruchu natomiast gwarancja na części i materiały użyte podczas naprawy winna wynosić co najmniej 24 miesiące, lecz nie krócej niż gwarancja producenta.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez Wykonawcę posiadającego swoją siedzibę poza terenem województwa śląskiego, jednakże realizacja usługi ma być wykonywana w punkcie naprawczym (warsztacie) zlokalizowanym na terenie województwa śląskiego.
10. Zamawiający na koszt własny dostarczy pojazd do naprawy do punktu naprawczego (warsztatu) Wykonawcy zlokalizowanego na terenie województwa śląskiego jeżeli odległość od siedziby Zamawiającego Katowice ul. J.Lompy 19 do punktu naprawczego (warsztatu) wykonawcy (po trasie) wyniesie nie więcej niż 40 km. Dostarczenie przez Zamawiającego pojazdu nastąpi w terminie do 2 dni roboczych od momentu powiadomienia przez Zamawiającego potrzeby naprawy mechanicznej pojazdu. Po należytym wykonaniu usługi lub w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia jej wykonania, pojazd od Wykonawcy odbierze Zamawiający na własny koszt.
11. W przypadku lokalizacji punktu naprawczego (warsztatu) wykonawcy powyżej 40 km (po trasie) Wykonawca w terminie do jednego dnia roboczego na własny koszt odbiera pojazd z siedziby Zamawiającego Katowice ul. J.Lompy 19 i po należytym wykonaniu usługi lub w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia jej wykonania, zwraca pojazd do siedziby Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedłożenia źródłowych faktur zakupu części użytych do naprawy silników w całym okresie gwarancji na przedmiotowe części.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia naprawy, odstąpienia od jej realizacji, bez ponoszenia żadnych kosztów.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług napraw, która może zostać przeprowadzona w warsztacie Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób naprawy.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wyposażenia warsztatu i poprawności przechowywania pojazdów oczekujących na naprawę.
16. Użyte do wykonania usługi części zamienne/materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i kompletne oraz oznakowane logo/znakiem towarowym producenta.
17. Zamawiający dopuszcza stosowanie w naprawie części regenerowanych z wyłączeniem wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. W sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz.U 2005 nr 201 poz. 1666).
18. W celu potwierdzenia, że Wykonawca użył do wykonania usług części zamiennych/materiałów eksploatacyjnych zgodnych z postanowieniami niniejszego opisu zamówienia, Zamawiający może zażądać faktur źródłowych lub zaświadczenia producenta części stwierdzającego, że zostały one wyprodukowane ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są to części nie gorszej jakości niż stosowane przy fabrycznej produkcji pojazdów.
19. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona utylizacji pozostałych po naprawie odpadów.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwrotu wymontowanych części zamiennych.
21. Naprawy pojazdów służbowych Policji realizowane będą na podstawie zawartej umowy i powinny odbywać się poza kolejnością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 325203,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych typu osobowego marki BMW model 330i xd z roku produkcji 2017, KIA STINGER 2.0T z 2018r i inne pojazdy służbowe wyposażone w wideorejestratory należące do KWP/KMP/KPP w województwie śląskim (z wyłączeniem napraw objętych gwarancją producenta pojazdu lub inną naprawą podlegającą gwarancji).
2. Realizacja usługi odbywać się będzie na podstawie zleconej naprawy wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego. Wartość poszczególnej naprawy wynikać będzie z przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego kosztorysu sporządzanego dla każdej naprawy z osobna.
3. Szczegółowy sposób świadczenia usług określa załącznik nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
4. Wykonawca przystąpi do wykonania usługi na podstawie przekazanego przez Zamawiającego zlecenia naprawy (dopuszczalna droga telefoniczna, faksowa lub e-mailowa).
5. Wykonawca w terminie do 1 dnia roboczego od otrzymania/odebrania pojazdu do serwisu zobowiązany będzie do wykonania nieodpłatnych oględzin pojazdu oraz sporządzenia i przekazania Zamawiającemu (dopuszczalna droga faksowa lub e-mailowa) kalkulacji (kosztorysu) naprawy (uwzględniający zaoferowaną w niniejszym postępowaniu cenę za 1 rbh i wartość upustu od cen z internetowej ogólnodostępnej platformy sprzedażowej części firmy Inter Cars).
6. Rozpoczęcie naprawy mechanicznej pojazdu następować będzie w momencie zaakceptowania przez Zamawiającego sporządzonej przez wykonawcę kalkulacji (kosztorysu). Maksymalny czas naprawy będzie wynosił do 5 dni roboczych w zależności od zakresu naprawy który będzie wynikać z przedłożonego kosztorysu na jeden pojazd, czas naprawy będzie określał Zamawiający i będzie wynikał z zakresu wykonywanych prac. Wykonawca dokona naprawy mechanicznej pojazdu w terminie określonym w kosztorysie w dniach roboczych liczonych od dnia uzyskania akceptacji przez Zmawiającego przedstawionej wyceny.
7. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres trwania umowy:
7.1 dysponował odpowiednim zapleczem technicznym, obejmującym stanowisko, znajdujące się w pomieszczeniu zamkniętym, umożliwiające naprawę mechaniczną pojazdu,
7.2 dysponował ogrodzonym placem o powierzchni gwarantującej jednoczesne zaparkowanie co najmniej 7 pojazdów Zamawiającego o DMC do 3,5 tony, oświetlonym, objętym całodobowym dozorem, urządzeniami alarmowymi lub monitoringiem (w przypadku kilku warsztatów /lokalizacji/ Wykonawcy liczona będzie łączna suma miejsc parkingowych, przy czym każda z lokalizacji musi spełniać wymogi dozorowe i alarmowe);
7.3 posiadał aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 PLN lub jej równowartość, do wglądu na każde żądanie Zamawiającego,
7.4 dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i zapewniającymi należyte wykonanie zamówienia zarówno ze względu na posiadane przeszkolenie i umiejętności, jak również z uwagi na ilość tych osób.
8. Wykonawca udzieli minimalnej gwarancji 12 miesięcznej na wykonaną naprawę od dnia dopuszczenia pojazdu do ruchu natomiast gwarancja na części i materiały użyte podczas naprawy winna wynosić co najmniej 24 miesiące, lecz nie krócej niż gwarancja producenta.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotowej usługi przez Wykonawcę posiadającego swoją siedzibę poza terenem województwa śląskiego, jednakże realizacja usługi ma być wykonywana w punkcie naprawczym (warsztacie) zlokalizowanym na terenie województwa śląskiego.
10. Zamawiający na koszt własny dostarczy pojazd do naprawy do punktu naprawczego (warsztatu) Wykonawcy zlokalizowanego na terenie województwa śląskiego jeżeli odległość od siedziby Zamawiającego Katowice ul. J.Lompy 19 do punktu naprawczego (warsztatu) wykonawcy (po trasie) wyniesie nie więcej niż 40 km. Dostarczenie przez Zamawiającego pojazdu nastąpi w terminie do 2 dni roboczych od momentu powiadomienia przez Zamawiającego potrzeby naprawy mechanicznej pojazdu. Po należytym wykonaniu usługi lub w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia jej wykonania, pojazd od Wykonawcy odbierze Zamawiający na własny koszt.
11. W przypadku lokalizacji punktu naprawczego (warsztatu) wykonawcy powyżej 40 km (po trasie) Wykonawca w terminie do jednego dnia roboczego na własny koszt odbiera pojazd z siedziby Zamawiającego Katowice ul. J.Lompy 19 i po należytym wykonaniu usługi lub w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia jej wykonania, zwraca pojazd do siedziby Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy przedłożenia źródłowych faktur zakupu części użytych do naprawy silników w całym okresie gwarancji na przedmiotowe części.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość, w przypadku braku ekonomicznego uzasadnienia naprawy, odstąpienia od jej realizacji, bez ponoszenia żadnych kosztów.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli realizowanych usług napraw, która może zostać przeprowadzona w warsztacie Wykonawcy, sposobu jej realizacji na każdym etapie oraz ingerencji w zakres i sposób naprawy.
15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli wyposażenia warsztatu i poprawności przechowywania pojazdów oczekujących na naprawę.
16. Użyte do wykonania usługi części zamienne/materiały eksploatacyjne będą fabrycznie nowe i kompletne oraz oznakowane logo/znakiem towarowym producenta.
17. Zamawiający dopuszcza stosowanie w naprawie części regenerowanych z wyłączeniem wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 28 września 2005r. W sprawie wykazu przedmiotów wyposażenia i części wymontowanych z pojazdów, których ponowne użycie zagraża bezpieczeństwu ruchu drogowego lub negatywnie wpływa na środowisko (Dz.U 2005 nr 201 poz. 1666).
18. W celu potwierdzenia, że Wykonawca użył do wykonania usług części zamiennych/materiałów eksploatacyjnych zgodnych z postanowieniami niniejszego opisu zamówienia, Zamawiający może zażądać faktur źródłowych lub zaświadczenia producenta części stwierdzającego, że zostały one wyprodukowane ze specyfikacjami i standardami produkcyjnymi ustalonymi przez producenta danych pojazdów i są to części nie gorszej jakości niż stosowane przy fabrycznej produkcji pojazdów.
19. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt dokona utylizacji pozostałych po naprawie odpadów.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zwrotu wymontowanych części zamiennych.
21. Naprawy pojazdów służbowych Policji realizowane będą na podstawie zawartej umowy i powinny odbywać się poza kolejnością.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50112100-4 - Usługi w zakresie napraw samochodów

4.5.5.) Wartość części: 325203,25 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa WAŁCZYK Roman Wałczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271194860

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 5

7.3.4) Miejscowość: Czeladź

7.3.5) Kod pocztowy: 41-253

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do postępowania na zadanie nr 2 nie złożono ofert.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Umowa obowiązuje od dnia zawarcia przez okres 24 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych.
2. Usługi będą realizowane sukcesywnie maksymalnie w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia następującego po dniu otrzymania/odebrania samochodu do naprawy, z zastrzeżeniem że termin odbioru samochodu do naprawy nie przekroczy jednego dnia roboczego od dnia złożenia zlecenia przez Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość:
a) przedłużenia terminu obowiązywania zawartej umowy w przypadku nie wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na jej realizację na okres do 6 miesięcy. Decyzja o przedłużeniu należeć będzie do wyłącznej i jednostronnej kompetencji Zamawiającego, która zostanie wykonana w drodze oświadczenia Zamawiającego przekazanego Wykonawcy i skutkować będzie zawarciem aneksu do umowy do czasu wykorzystania tych środków.
b) skrócenia terminu obowiązywania zawartej umowy jeżeli Zamawiający wydatkuje na realizację umowy kwotę określoną w umowie przed terminem jej obowiązywania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.