eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsługę kompleksowej organizacji sześciu uroczystych wydarzeń świątecznych dla WCRS we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2025-03-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę kompleksowej organizacji sześciu uroczystych wydarzeń świątecznych dla WCRS we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Centrum Rozwoju Społecznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020880445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Dominikański 6

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-159

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 717724900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wcrs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wcrs.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.wcrs.wroclaw.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługę kompleksowej organizacji sześciu uroczystych wydarzeń świątecznych dla WCRS we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dffd8a80-dc53-4ae3-b430-2ee96af3762f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00163945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044135/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa organizacja sześciu uroczystych wydarzeń świątecznych obejmująca usługi restauracyjne, zapewnienie sali, dekoracji i oprawy muzycznej na żywo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101335

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/1/2025/WCRS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej organizacji sześciu uroczystych wydarzeń świątecznych, obejmująca usługi restauracyjne (przygotowanie posiłków, zapewnienie napojów, obsługa kelnerska, zastawa), zapewnienie estetycznej Sali restauracyjnej wyposażonej w scenę z nagłośnieniem do przemowy, ustawioną frontem do uczestników spotkań wraz z obsługą techniczną, wystroju zgodnego z tematyką świąteczną i oprawy muzycznej (występy wokalne na żywo), zabezpieczenie szatni dla gości wraz z jej obsługą, zapewnienie 5 miejsc parkingowych dla organizatorów, posprzątanie miejsca świadczenia usługi po zakończeniu każdego z wydarzeń. Usługa realizowana będzie na terenie miasta Wrocławia, w odległości nie większej niż 600 m od przystanku MPK i jednocześnie nie więcej niż 5 km od Dworca Głównego PKP we Wrocławiu. Uroczyste wydarzenia, o których mowa w pkt 2, Wykonawca zorganizuje w dniach: 14.04.2025r., 15.04.2025r., 16.04.2025r., 08.12.2025r, 09.12.2025r., 10.12.2025r., w godzinach 12:00-14:00, każdorazowo dla łącznie 240 osób (230 gości oraz 10 osób z ramienia Zamawiającego). UWAGA: niezależnie od postanowień dot. odstąpienia od Umowy, Zamawiający ma prawo ograniczyć zakres przedmiotu Umowy (odwołanie jednego bądź kilku wydarzeń), co do wydarzeń przewidzianych na dni: 08.12.2025r., 09.12.2025r., 10.12.2025r., o czym poinformuje Wykonawcę nie później niż do dnia 07 listopada 2025 roku – art. 433 pkt 4) ustawy Pzp. Wykonawcy nie przysługuje rekompensata za odwołane w terminie wydarzenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

92312120-8 - Usługi świadczone przez grupy wokalne

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208078,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 563436,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208078,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMBOR Luxury Moments Bartłomiej Sambor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952252428

7.3.3) Ulica: ul. Perkusyjna 23a/3

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 51-531

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208078,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-03-13 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.