eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa worków typu LDPE do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120l. i 60 litrów - wolna ręka



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków typu LDPE do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120l. i 60 litrów - wolna ręka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa worków typu LDPE do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności 120l. i 60 litrów - wolna ręka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9863727f-9571-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00067530/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający realizuje zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ze względu na sytuację której nie dało się przewidzieć, a mianowicie:
Zamawiający ogłosił postępowania na dostawę worków w trybie podstawowym, postępowania zostały rozstrzygnięte i podpisano umowy. Wykonawca nie zrealizował dostaw określonych w umowach w terminach. Ze względu na pilną konieczność dostarczenia worków dla mieszkańców Gminy Tychy istnieje konieczność przeprowadzenie postępowania w trybie z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-9863727f-9571-11ec-9bc1-c2db95d08897

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DW/02/2022 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 220000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHARAKTERYSTYKA WORKÓW:
kolor przeznaczenie pojemność grubość folii ilość worków [szt.]
ŻÓŁTY Odpady z tworzyw sztucznych i metali 120 l 0,050 mm 320 000
NIEBIESKI Odpady z papieru 120 l 0,050 mm 140 000
ZIELONY Odpady ze szkła 120 l 0,075 mm 100 000
BRĄZOWY Odpady ulegające biodegradacji 120 l 0,075 mm 200 000
BRĄZOWY BIO Odpady biodegradowalne (kuchenne) 60 l 0,050 mm 60 000
CZARNY Popiół 120 l 0,075 mm 20 000

• Worki powinny być przeźroczyste lub półprzeźroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę zawartości
• Worki powinny posiadać tzw. „uszy” pozwalające na ich zawiązanie lub mogą być zamykane, tzw. taśmą ściągającą.
• Na każdym worku należy umieścić nadruk właściwy dla rodzaju odpadu, dla którego worek jest przeznaczony (bez dokładnego opisu, co do danego worka należy wrzucać).
• Worki powinny być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych; nie powinny zawierać dodatków kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska.
• Na każdym worku należy umieścić nadruk z informacją o rodzajach odpadów, które mogą być w danym worku umieszczone, a które nie. Dokładny wzór nadruku wraz z wszystkimi danymi podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego.
• Worki fabrycznie nowe
• Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje; dopuszcza się worki na rolkach (z perforacją) lub na sztuki (bez perforacji),
• Worki powinny zostać dostarczone na ostreczowanych paletach z opisem: WORKI LUZEM, „FRAKCJA WORKA”, ILOŚĆ WORKÓW NA PALECIE
• W cenie proszę uwzględnić również koszty transportu na adres Tychy Lokalna 11
• Terminy dostaw do uzgodnienia z zamawiającym jednak nie później niż do 30.04.2022r..

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 260000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europlastics Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771975765

7.3.3) Ulica: Żąrecka 24

7.3.4) Miejscowość: Masłońskie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-360

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.