eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceWykonanie usług pielęgnacji zieleni niskiej na terenach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług pielęgnacji zieleni niskiej na terenach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276590157

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 35 B

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: +48322310395

1.5.8.) Numer faksu: +48322388775

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług pielęgnacji zieleni niskiej na terenach gminnych i TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8655a960-a5e4-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00164360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089622/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 036/2022/TR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie koszenia traw, przycinania żywopłotów, krzewów i pnączy na terenach TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. – ROM-4 w Gliwicach wraz z uporządkowaniem terenu
Zakres robót:
- koszenie traw,
- przycinanie żywopłotów, skupin krzewów, pnączy, pojedynczych krzewów
- odchwaszczanie,
- usuwanie jednorocznych samosiejek,
- wykładanie kory,
- uporządkowanie terenu
Powierzchnia wykonywania robót:
- powierzchnia trawy do koszenia: 10 992,40 m2,
- powierzchnia żywopłotów/skupin krzewów/pnączy: 612,00 m2
- ilość krzewów: 160,00 szt
Szczegółowy wykaz nieruchomości, powierzchni podano w załącznikach do projektowanych postanowień umownych dla poszczególnych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 11818,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie koszenia traw, przycinania żywopłotów, krzewów i pnączy na terenach TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. – ROM-6 w Gliwicach wraz z uporządkowaniem terenu
Zakres robót:
- koszenie traw,
- przycinanie żywopłotów, skupin krzewów, pnączy, pojedynczych krzewów
- odchwaszczanie,
- usuwanie jednorocznych samosiejek,
- wykładanie kory,
- uporządkowanie terenu
Powierzchnia wykonywania robót:
- powierzchnia trawy do koszenia: 5 086,00 m2,
- powierzchnia żywopłotów/skupin krzewów/pnączy: 936,00 m2
- ilość krzewów: 97,00 szt.
Szczegółowy wykaz nieruchomości, powierzchni podano w załącznikach do projektowanych postanowień umownych dla poszczególnych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 7275,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie koszenia traw, przycinania żywopłotów, krzewów i pnączy na terenach TBS administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. – ROM-10 w Gliwicach wraz z uporządkowaniem terenu
Zakres robót:
- koszenie traw,
- przycinanie żywopłotów, skupin krzewów, pnączy, pojedynczych krzewów
- odchwaszczanie,
- usuwanie jednorocznych samosiejek,
- wykładanie kory,
- uporządkowanie terenu
Powierzchnia wykonywania robót:
- powierzchnia trawy do koszenia: 9 326,65 m2,
- powierzchnia żywopłotów/skupin krzewów/pnączy: 220,00 m2
- ilość krzewów: 405,00 szt
Szczegółowy wykaz nieruchomości, powierzchni podano w załącznikach do projektowanych postanowień umownych dla poszczególnych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 10946,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie koszenia traw i przycinania żywopłotów na terenach gminnych zabudowanych i niezabudowanych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. – ROM-4 w Gliwicach wraz z uporządkowaniem terenu
Zakres robót:
- koszenie traw,
- przycinanie żywopłotów na terenach zabudowanych i niezabudowanych administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o – ROM 4 w Gliwicach,
- uporządkowanie terenu
Powierzchnia wykonywania robót:
- powierzchnia trawy do koszenia: 63 617,40 m2
- powierzchnia żywopłotów: : 3 268,20 m2
Szczegółowy wykaz nieruchomości, powierzchni podano w załącznikach do projektowanych postanowień umownych dla poszczególnych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 57798,88 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie koszenia traw i przycinania żywopłotów na terenach gminnych zabudowanych i niezabudowanych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. – ROM-6 w Gliwicach wraz z uporządkowaniem terenu
Zakres robót:
- koszenie traw,
- przycinanie żywopłotów na terenach zabudowanych i niezabudowanych administrowanych przez ZBM II TBS Sp. z o.o – ROM 6 w Gliwicach,
- uporządkowanie terenu
Powierzchnia wykonywania robót:
- powierzchnia trawy do koszenia: 39 357,00 m2
- powierzchnia żywopłotów: : 3 092,00 m2
Szczegółowy wykaz nieruchomości, powierzchni podano w załącznikach do projektowanych postanowień umownych dla poszczególnych części zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 38484,89 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług w zakresie koszenia traw i przycinania żywopłotów na terenach gminnych zabudowanych i niezabudowanych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. – ROM-10 w Gliwicach wraz z uporządkowaniem terenu
Zakres robót:
- koszenie traw,
- przycinanie żywopłotów na terenach zabudowanych i niezabudowanych administrowanych przez
ZBM II TBS Sp. z o.o – ROM 10 w Gliwicach,
- uporządkowanie terenu
Powierzchnia wykonywania robót:
- powierzchnia trawy do koszenia: 27 855,48 m2
- powierzchnia żywopłotów: : 975,33m2
Szczegółowy wykaz nieruchomości, powierzchni podano w załącznikach do projektowanych postanowień umownych dla poszczególnych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77312000-0 - Usługi usuwania chwastów

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

4.5.5.) Wartość części: 24146,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11072,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20119,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11072,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe Karwikol Michał Ławacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691230137

7.3.3) Ulica: Główna 20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-109

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11072,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-29 do 2022-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7351,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15005,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7351,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe Karwikol Michał Ławacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691230137

7.3.3) Ulica: Główna 20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-109

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7351,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-29 do 2022-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9267,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22017,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9267,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe Karwikol Michał Ławacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691230137

7.3.3) Ulica: Główna 20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-109

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9267,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-29 do 2022-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54466,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89310,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54466,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCUŚ Zakład Usług Kompleksowych Halina Kwiatek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690032688

7.3.3) Ulica: Łowicka 11

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54466,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-29 do 2022-11-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36007,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63573,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36007,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUCUŚ Zakład Usług Kompleksowych Halina Kwiatek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9690032688

7.3.3) Ulica: Łowicka 11

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-105

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36007,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-29 do 2022-11-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21962,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35562,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21962,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe Karwikol Michał Ławacz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691230137

7.3.3) Ulica: Główna 20

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-109

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21962,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-29 do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.