Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie badań ankietowych dla Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH w podziale na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Podmiot należący do grupy VAT o nazwie Szkoła Główna Handlowa Grupa VAT w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001502
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 162
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-554
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: coz@sgh.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sgh.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie badań ankietowych dla Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH w podziale na 2 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c087d063-8c63-4246-bbdc-c7514a2198f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://sgh.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sgh.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ze względu na ograniczoną ilość
znaków, pełną treść wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej Zamawiający zamieścił w
Rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ oraz Załącznikach nr 5a i 5b do SWZ - Wzory umów.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie, określone zostały w Rozdziale XXIII SWZ oraz Załącznikach nr 5a i 5b do SWZ - Wzory umów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ACOZ.25.1.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na jedną część
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba części, jaka może zostać udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Badanie koniunktury gospodarczej Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH dotyczy 3 sekcji gospodarki: przemysłu przetwórczego, sekcja C wg klasyfikacji PKD (150 ankiet co miesiąc), budownictwo, sekcja F wg klasyfikacji PKD (100 ankiet co kwartał) i handlu, sekcja G wg klasyfikacji PKD (150 ankiet co kwartał). Kwestionariusz ankiety w sektorze przemysłowym różni się w zależności od miesiąca w którym przeprowadza się badanie. Zlecenie obejmuje 4 kwartały (2,3,4 kw. 2025 i 1 kw. 2026) – w sumie 2 800 ankiet. Czas badania obejmuje okres od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2026. Badanie prowadzone metodą CATI według dostarczonych kwestionariuszy, zgodnie z ustalonym rozkładem. Badanie powinno być reprezentatywne pod względem rejonizacji, wielkości przedsiębiorstw i charakteru działalności, jednak dopuszczające odchylenia nie zaburzające tej reprezentatywności w istotny sposób.
Opis metod badawczych i wzory ankiet zamieszczone są na stronie IRG SGH – w zakładce – Metody badawcze, kwestionariusze ankiet: https://www.sgh.waw.pl/kae/metody-badawcze-kwestionariusze-ankiet
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Badanie ankietowe kondycji gospodarstw domowych dla Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH metodą CATI/CAWI na próbie 1000 respondentów kwartalnie (4 kwartały), według wzoru kwestionariusza (link poniżej). Zlecenie obejmuje 4 kwartały (2,3,4 kw. 2025 i 1 kw. 2026) – w sumie 4000 ankiet. Czas badania – od dnia zawarcia umowy– do 30 stycznia 2026. Badanie prowadzone metodą CATI/CAWI według dostarczonych kwestionariuszy, zgodnie z ustalonym rozkładem. Kwestionariusz ankiety może zawierać kilka pytań dodatkowych. Opis metod badawczych i wzory ankiet zamieszczone są na stronie IRG SGH w zakładce – Metody badawcze, kwestionariusze ankiet: https://www.sgh.waw.pl/kae/metody-badawcze-kwestionariusze-ankiet
4.2.6.) Główny kod CPV: 79315000-5 - Usługi badań społecznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-01-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:CZĘŚĆ 1: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
1. posiada Certyfikat PKJPA w zakresie badań ilościowych (CATI) i jakościowych lub równoważny. Przez dokument równoważny należy rozumieć dokument (np. certyfikat, zaświadczenie, świadectwo) potwierdzający stosowanie przez Wykonawcę środków zapewnienia jakości badań rynku (społecznych i opinii) zgodnie z zasadami określonymi w Międzynarodowym Kodeksie Badań Rynku i Badań Społecznych ICC/ESOMAR, który zostanie wystawiony przez organizację (krajową lub międzynarodową) zrzeszającą agencje badawcze lub przez podmiot (krajowy lub międzynarodowy) uprawniony do potwierdzania, w drodze kontroli/zewnętrznego audytu, stosowania przez Wykonawcę ww. zasad jakości badań rynku. Przykładem równoważnego dokumentu do Certyfikatu PKJPA jest Certyfikat ESOMAR, który jest międzynarodowym certyfikatem jakości potwierdzającym spełnienie analogicznych norm jakościowych.
Uwaga: Wykonawca w celu wykazania spełniania warunku ma obowiązek dołączyć do oferty kopię certyfikatu lub inny dokument potwierdzający.
2. wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
2.1. należycie wykonał co najmniej 3 badania społeczne przedsiębiorstw w zakresie koniunktury gospodarczej na próbie co najmniej N=700 respondentów, z których co najmniej 2 miały charakter cyklicznych tj. powtarzających się badań kwartalnych, tj. zrealizowane zostały w 3 następujących po sobie kwartałach;
2.2. każde badanie opisane w pkt. 2.1 powyżej prowadzone było metodą CATI według dostarczonych kwestionariuszy, zgodnie z ustalonym rozkładem;
2.3. każde badanie opisane w pkt. 2.1 powyżej było prowadzone w studiu CATI wyposażonym w stanowiska teleankieterskie;
2.4. badania przedsiębiorstw mogły być przeprowadzone w ramach jednej lub kilku usług (umów).
Uwaga: Wykonawca złoży wykaz usług, o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 8) lit. a SWZ, na wzorze stanowiącym załącznik nr 6a do SWZ.
3. Wykonawca posiada własne studio CATI wyposażone w stanowiska teleankieterskie.
Uwaga: Wykonawca w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku ma obowiązek złożyć odpowiednie oświadczenie – Załącznik Nr 2 do SWZ.
CZĘŚĆ 2: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli wykonawca:
1. Wykonawca jest członkiem uznanej organizacji branżowej (w branży badania rynku/marketingowej i opinii społecznej), np. ESOMAR, OFBOR lub posiada Status Centrum Badawczo-Rozwojowego.
Uwaga: Wykonawca w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku ma obowiązek złożyć odpowiednie oświadczenie– Załącznik Nr 2 do SWZ.
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
2.1. należycie wykonał co najmniej 3 badania gospodarstw domowych na próbie co najmniej N=1000 respondentów, z których co najmniej 2 miały charakter cyklicznych tj. powtarzających się badań kwartalnych, tj. zrealizowane zostały w 3 następujących po sobie kwartałach;
2.2. każde badanie opisane w pkt. 2.1 powyżej prowadzone było metodą CATI według dostarczonych kwestionariuszy, zgodnie z ustalonym rozkładem;
2.3. każde badanie opisane w pkt. 2.1 powyżej było prowadzone w studiu CATI wyposażonym w stanowiska teleankieterskie;
2.4. badania przedsiębiorstw mogły być przeprowadzone w ramach jednej lub kilku usług (umów).
Uwaga: Wykonawca złoży wykaz usług, o którym mowa w rozdziale XV ust. 2 pkt 8) lit. b SWZ, na wzorze stanowiącym załącznik nr 6b do SWZ.
3. Wykonawca posiada własne studio CATI wyposażone w stanowiska teleankieterskie.
Uwaga: Wykonawca w celu wykazania spełniania przedmiotowego warunku ma obowiązek złożyć odpowiednie oświadczenie – Załącznik Nr 2 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć
za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” następujące dokumenty w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Ustawy Pzp,
o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik Nr 3 do SWZ,
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp*,
* wskazany termin 3 miesięcy określony został w § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy
c) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych
w oświadczeniu, o którym mowa rozdziale XV ust. 1 pkt 1), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3) – 6) Ustawy Pzp oraz art. 109 ust. 1 pkt 5), 7), 8), 9) i 10) Ustawy Pzp – Załącznik nr 4 do SWZ;
3) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt. 2 lit. b) powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
4) dokumenty, o których mowa w pkt. 3) powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem;
5) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 2) lit. b), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Przepis pkt. 4) powyżej stosuje się;
6) do podwykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przepisy pkt. 3) - 5) powyżej stosuje się odpowiednio;
7) podmiotowe środki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania, sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na wezwanie Zamawiającego winien złożyć za pośrednictwem Platformy poprzez zakładkę „Pytania/Informacje” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail coz@sgh.waw.pl następujące dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług dla części 1 wykonany w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z informacjami na temat doświadczenia, podmiotu na rzecz których usługi zostały wykonane, próby respondentów oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIV pkt 1.5.2 SWZ – Załącznik nr 6a do SWZ.
b) wykaz usług dla części 2 wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wraz z informacjami na temat doświadczenia, podmiotu na rzecz których usługi zostały wykonane, próby respondentów oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdziale XIV pkt 1.5.5 SWZ – Załącznik nr 6b do SWZ.
1) okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt. 8), liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert;
2) jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 7), winien wykazać usługi, w których wykonywaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
3) w przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą (Załącznik nr 1a do SWZ) przedmiotowego środka dowodowego w postaci Certyfikatu PKJPA w zakresie badań ilościowych (CATI) i jakościowych lub równoważny.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2. Certyfikat, o którym mowa w ust. 1, podlega uzupełnieniu zgodnie z art. 107 ust. 2 Ustawy. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą, nie złoży przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w §11 Wzoru umowy (załącznik nr 5a i 5b doSWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://sgh.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-03 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badań ankietowych dla Instytutu Rozwoju Gospodarczego SGH w podziale na 2 części.
- PZP.2.2025- Przeprowadzenie pogłębionych wywiadów jakościowych (IDI) badanie pn. "Średnie i duże przedsiębiorstwa działające w Polsce wykorzystujące sztuczną inteligencję wewnątrz przedsiębiorstwa".
więcej: Usługi badań społecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.