Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00106986/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
- 2021/BZP 00110770/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-12
- 2022/BZP 00095271/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00095576/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00140361/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu „SOS_3 Szkolenia otwartych szans” - zamówienie udzielane w 3 częściach, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270160421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 40-086 Katowice Sokolska 26
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 351 19 23
1.5.8.) Numer faksu: +/48/ 32 351 19 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ws@sltzn.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sltzn.katowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów oraz nauczycieli w ramach projektu „SOS_3 Szkolenia otwartych szans” - zamówienie udzielane w 3 częściach, w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-489c5d80-de27-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00164449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00032490/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Prowadzenie kursów w ramach projektu SOS_3 Szkolenia Otwartych Szans
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 11.2. Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy – kształcenie zawodowe uczniów dla poddziałania: 11.2.3. Wsparcie szkolnictwa zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106986/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOS_3/ Z2 / 2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 422884,20 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem I części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolenia/Kursu i egzaminu zewnętrznego pn: „Operator wózka widłowego - WÓZKI WIDŁOWE SPECJALIZOWANE”, dla uczniów.Kurs, którym zostanie objętych 12 osób, winien zrealizować program zatwierdzony przez Urząd Dozoru Technicznego.
Czas trwania kursu: 62h, w tym 40h zajęcia teoretycznych (w ŚlTZN) oraz 22h zajęć praktycznych.
Moduły szkolenia:
a) obsługa wózków jezdniowych podnośnikowych z wysięgnikiem oraz wózków jezdniowych podnośnikowych z osobą podnoszoną wraz z ładunkiem ( uprawnia do obsługi wszystkich wózków podnośnikowych)
Część teoretyczna obejmuje m.in.:
- typy stosowanych wózków jezdniowych,
- budowa wózków jezdniowych,
- czynności operatora,
- wiadomości z zakresu ładunkoznastwa, dozorze technicznym,
bezpieczna wymiana butli gazowych .
b) Magazynier
Uczestnicy kursu po ukończeniu szkolenia otrzymają zaświadczenia zaświadczenie o ukończeniu kursu z ramowym programem kursu – w języku polskim i języku angielskim.
Szkolenie zakończ. jest egzaminem przed komisją UDT Wykonawca zamówienia zobowiązany będzie pośredniczyć w składaniu wniosków, uiszczaniu opłaty egzaminacyjnej i w odbiorze legitymacji UDT.
Preferowany termin szkoleń to okres: od września do października 2021r.
Terminy egzaminów: po zakończeniu zajęć.
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem II części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 szkoleń/kursów jn:1) „Wykorzystanie nowoczesnych metod analizy chromatograficznej w wybranych zagadnieniach analityki z zakresu ochrony środowiska oraz produktów żywnościowych” z egzaminem wewnętrznym, dla uczniów.
Kurs uwzględniać będzie dyspozycyjność uczniów w różnych okresach czasu. Kurs dla 1 grupy (8 osób) uczniów kierunku Technik Analityk. Łącznie w ramach kursu zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć. Kurs kończyć się będzie egzaminem i wydaniem zaświadczenia wewnętrznego o ukończeniu szkolenia. Egzamin należy przeprowadzić w ostatnim dniu kursu.
Uczestnicy kursu/szkolenia winny nabyć umiejętności walidacji i kalibracji urządzeń pomiarowych, separacji, wykrywania i identyfikacji analitów oraz statystycznej i chemometrycznej obróbki danych analitycznych.
2) „Wykorzystanie nowoczesnych metod analizy spektroskopowej w wybranych zagadnieniach analityki ochrony środowiska oraz produktów żywnościowych” z egzaminem wewnętrznym, dla uczniów.
Prowadzący kurs uwzględniać będzie dyspozycyjność uczniów w różnych okresach czasu. Kurs dla 1 grupa (8 osób) uczniów kierunku Technik Analityk. Łącznie w ramach kursu zostanie przeprowadzonych 60 godzin zajęć. Kurs kończyć się będzie egzaminem i wydaniem zaświadczenia wewnętrznego o ukończeniu szkolenia. Egzamin należy przeprowadzić w ostatnim dniu kursu.
Uczestnicy kursu/szkolenia winny nabyć umiejętności walidacji i kalibracji urządzeń pomiarowych, separacji, wykrywania i identyfikacji analitów oraz statystycznej i spektroskopowej obróbki danych analitycznych.
Preferowany termin szkoleń to okres:
a) ad1) od września do listopad 2021r
b) ad2) od stycznia do marca 2022r
Terminy egzaminów: w ostaniem dniu zajęć dla każdej grupy osobno.
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem III części zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 szkoleń/kursów wraz z przeprowadzeniem po każdym z nich egzaminu zewnętrznego jn:1) Kurs spawania metodą TIG dla nauczycieli
Kurs spawania metodą TIG 141, dla 6 nauczycieli, w wymiarze 360 godz./os. (3 moduły), prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczących przeprowadzenia egzaminu kwalifikacyjnego spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141)
b) Kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą TIG (141)
c) Kurs spawania rur spoinami czołowymi metodą TIG (141)
Szkolenia będą prowadzone w tygodniu po godzinie 15:00 oraz w piątki od 14:00 do 20:00 i w soboty i niedziele od 9:00. do 15:00,
Preferowany termin szkoleń :od września 2021 r. do marca 2022 r.
2) Kurs spawania metodą MIG/MAG dla nauczycieli
Kurs spawania metodą MAG 135 dla 6 nauczycieli, w wymiarze 360 godz./os. (3 moduły),prowadzony będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dot. przeprowadzania egzaminu kwalifikacyjnego spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135)
b) Kurs spawania blach spoinami czołowymi metodą MAG (135)
c) Kurs spawania rur spoinami czołowymi metodą MAG (135)
Szkolenia będą prowadzone w tygodniu po godzinie 15:00 oraz w piątki od 14:00 do 20:00 i w soboty i niedziele od 9:00. do 15:00,
Preferowany termin szkoleń : od września 2021 r. do marca 2022 r.
3) Kurs spawania elektrodą otuloną MMA dla uczniów
Kurs spawania elektrodą otuloną MMA 111 dla 12 uczniów w wym. 120h (2 moduły) prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami dotyczącymi przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych spawaczy.
Moduły:
a) Kurs spawania elektrodą otuloną MMA (111):
b) Kurs spawania blach i rur elektrodami otulonymi – spoiny pachwinowe (111)
Szkolenia będą prowadzone w piątki od 14.00 do 20:00 w soboty i niedziele od 9.00. do 15:00
Preferowany termin szkoleń :od marca do czerwca 2022 r.
Terminy egzaminów dla wszystkich kursów : po zakończeniu zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55511000-5 - Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów
4.5.5.) Wartość części: 93600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15945,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15945,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15945,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Sienkiewicz Szkolenia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361914200
7.3.3) Ulica: ul. Składowa 17 p.9
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15945,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47804,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uniwersytet Śląski w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000001347
7.3.3) Ulica: ul. Bankowa 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-007
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADWELD Adam Jurek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369970043
7.3.3) Ulica: ul. Wierzbowa 46/22
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-169
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Dobry zawodowiec - lepsza przyszłość"
więcej: Usługi bufetowe oraz usługi kawiarniane dla ograniczonej grupy klientów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.