eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270198636

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podmiejska 53

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@zgkzawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkzawiercie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-535ba185-f6b5-4ad7-8ad3-1612973220e1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-535ba185-f6b5-4ad7-8ad3-1612973220e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00132023

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGK.ZP.03/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273850,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

opis przedmiotu zamówienia:
a) worek powinien być zakończony taśmą ściągającą umieszczoną w tunelu górnej części worka, mogą być konfekcjonowane w workach;
b) worki konfekcjonowane w rolkach po 10 szt. i separowane (każdy worek nawinięty na rolkę osobno) dopuszcza się posiadanie perforacji do odrywania. ;
c) nadruk 1-stronny i 1-kolorowy czarny, wykonany systemem potokowym 2-3 krotny (logo gminy, logo firmy, adres, telefon i informacja o sposobie korzystania):
- nadruk z logo - wymiar (max: 28cm x 28cm) zgodnie z wytycznymi Zamawiającego przesłanymi po podpisaniu umowy);
d) dno worka bez szwa;
e) worki koloru: brązowego, żółtego, niebieskiego o pojemności 120 l – ma posiadać wymiary: 105/70 cm / 100/70 cm , Dopuszcza się różnicę w wymiarach +/- 20 mm.
f) worek koloru zielonego o pojemności 80l- ma posiadać wymiary 60/90 cm 58/85 cm. Dopuszcza się różnicę w wymiarach +/- 20 mm.
g) Worki powinny być dostarczone w opakowaniach kartonowych/foliowych, na których będzie oznaczona liczba oraz rodzaj danych worków. Jedno opakowanie kartonowe/foliowe musi zawierać 20 rolek po 10 szt. (200 szt. worków w jednym opakowaniu kartonowym/foliowym).
szczegółowy opis przedmiotu zamówiena w OPZ zał. nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336835,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434374,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336835,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group Sp. z o.o. Sp.k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409

7.3.3) Ulica: Makowisko 162

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336835,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-04-03 do 2026-04-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.