eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznowolaKonserwacja i utrzymanie zieleni na terenach Gminy Lesznowola w 2023 roku.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja i utrzymanie zieleni na terenach Gminy Lesznowola w 2023 roku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesznowola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271111

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gminna 60

1.5.2.) Miejscowość: Lesznowola

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-506

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 7089113

1.5.8.) Numer faksu: 22 7579270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@lesznowola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lesznowola.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b470ea34-b757-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja i utrzymanie zieleni na terenach Gminy Lesznowola w 2023 roku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b470ea34-b757-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00165617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036338/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Konserwacja i utrzymani zieleni na terenach Gminy Lesznowola w 2023 roku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00114014

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.04.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 296296,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
a) Nasadzenia sadzonek drzew (klon, dąb, akacja, lipa, jesion, itp.) 5 - letnich, gdzie korona zaczyna się na wysokości 2,20 - 2,50 m, na działkach stanowiących własność Gminy obejmujące: przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, pielęgnację i podlewanie przez okres min. 2 miesięcy, zapalikowanie w razie potrzeby posadzonych drzew, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami, z chwilą zauważenia pierwszych objawów.
b) Utrzymanie gminnych terenów zielonych na powierzchni obejmujące: usuwanie chwastów wraz z wywozem urobku, pielęgnacja roślin, nawożenie, wykoszenie trawnika znajdującego się w obrębie skwerów wraz z wwozem urobku;
c) Korowanie (grubość 5 cm) wraz z korą,
d) Zabezpieczenie roślin na zimę,
e) Ułożenie agrotkaniny (gramatura min. 100 g/m2) obejmujące zakup i ułożenie agrotkaniny oraz jej umocowanie min. 4 szpilkami,
f) Założenie trawnika (wszystkie niezbędne czynności).
g) Założenie łąki kwiatowej (wszystkie niezbędne czynności).
h) Nasadzenia sadzonek krzewów: iglastych i liściastych o wysokości:
- min. 50 cm,
- min. 80 cm – 1 m,
- min. 1,50 m,
obejmujące: przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, pielęgnacja i podlewanie przez okres min. 2 miesięcy, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami, z chwilą zauważenia pierwszych objawów.
i) Nasadzenia sadzonek i cebulek kwiatów jednorocznych, obejmujące: przygotowanie terenu pod nasadzenia wraz z wymianą gruntu, zakup materiału do nasadzeń, wykonanie nasadzeń, usuwanie przekwitłych kwiatostanów, wykonywanie zabiegów ochrony roślin przed chorobami i szkodnikami, z chwilą zauważenia pierwszych objawów, na bieżąco uzupełnianie wypadów i skradzionych nasadzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211600-8 - Sadzenie drzew

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178806,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204376,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178806,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. JAREX Jarosław Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 145902894

7.3.3) Ulica: Zalesie 16

7.3.4) Miejscowość: Grójec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178806,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.