Ogłoszenie z dnia 2021-08-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00118396/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji wodociągowej oraz instalacji centralnego ogrzewania dla budynku Miejsko-Gminnego Zespołu Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejsko-Gminny Zespół Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390631675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 2
1.5.2.) Miejscowość: Ścinawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.8.) Numer faksu: 76 817 48 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przychodnia-scinawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przychodnia-scinawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przychodnia-scinawa.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji wodociągowej oraz instalacji centralnego ogrzewania dla budynku Miejsko-Gminnego Zespołu Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c38d223c-e65f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00087509/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont instalacji wodociągowej oraz instalacji centralnego ogrzewania dla bydynku MGZZOP w Ścinawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00118396/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGZZOP.381.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Remont instalacji wodociągowej oraz centralnego ogrzewania dla budynku Miejsko – Gminnego Zespołu Zakładów Opieki Podstawowej w Ścinawie przy ul. Wł. Jagiełły.
2. Zakres robót budowlanych opisany w dokumentacji projektowej obejmuje:
1) roboty demontażowe i rozbiórkowe istniejących instalacji wodociągowych (zimna, ciepła, cyrkulacyjna, hydrantowa) i centralnego ogrzewania;
2) demontaż istniejącego zestawu wodomierzowego;
3) wymiana zestawu wodomierzowego z rozdziałem na wodę bytowo – gospodarczą i hydrantową;
4) montaż nowych instalacji wodociągowych i centralnego ogrzewania;
5) badania, sprawdzenia, próby instalacji;
6) pozostałe elementy robót opisane w dokumentacji (m.in. wymiana głowic termostatycznych, przejścia p.poż);
7) prace odtworzeniowe ścian, posadzek po robotach montażowych;
8) pozostałe elementy robót, niezbędne do wykonania przedmiotowego zadania;
9) wykonanie dokumentacji powykonawczej
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, na którą składają się:
1) Opis techniczny,
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45232460-4 - Roboty sanitarne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 365846,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365846,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 365846,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD – INSTAL Grzegorz Radliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: nr NIP: 692 103 29 66
7.3.3) Ulica: Dziesław 3
7.3.4) Miejscowość: Ścinawa
7.3.5) Kod pocztowy: 59-330
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 365846,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI ŚCINAWA
- Zadaszenie trybun na stadionie miejskim w Ścinawie
- Budowa kanalizacji sanitarnej na terenach wiejskich w miejscowościach Jurcz i Redlice
więcej: przetargi ŚCINAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.