Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00252449/01 - Wynik z dnia 2021-11-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa programistyczna polegająca na wykonaniu wybranych funkcjonalności aplikacji mobilnej .......
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OLSZTYŃSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281524001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Trylińskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-683
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opnt.olsztyn.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opnt.olsztyn.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa programistyczna polegająca na wykonaniu wybranych funkcjonalności aplikacji mobilnej .......
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e982310-0a6f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00165749
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009161/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.27 Specjalistyczne usługi związane z opracowaniem produktu- zakup materiałów, produktów i usług
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Startup Heroes - platforma startowa dla nowych pomysłów” realizowanego w ramach „Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020” (nr umowy: POPW.01.01.01-28-0002/18-00) przez Olsztyński Park Naukowo-Technologiczny w Olsztynie dla inkubowanego przedsiębiorstwa typu startup.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opnt.olsztyn.eu/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
1.1. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ ePUAP:/OPN-T/SkrytkaESP w zakresie składania ofert , zmiany i wycofania oferty ,
1.2. miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal / ePUAP:/OPN-T/SkrytkaESP lub poczty elektronicznej na adres: maslowska.stanislawa@opnt.olsztyn.eu w zakresie zadawania pytań, wezwań, uzupełnień, składania wyjaśnień, oświadczeń.
1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
2. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich wpływu na skrzynkę ePUAP Zamawiającego lub poczty e-mail Zamawiającego.
3. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.
4. Zamawiający wymaga aby dokumenty składane były pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej:
4.1. podpisem zaufanym, o którym mowa w ustawie z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, z późn. zm.) lub
4.2. podpisem osobistym, o którym mowa w ustawie z dnia z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz. U. z 2019 r. poz. 653 i 730).
4.3. Pod pojęciem formy elektronicznej rozumie się dokument (elektroniczny bądź skan ) opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
4.4. Pod pojęciem postaci elektronicznej rozumie się dokument
(elektroniczny bądź skan) opatrzony podpisem zaufanym (e-Puap) bądź osobistym
(przy użyciu e-dowodu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 26/2021/TP/OPNT/SH
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa programistyczna polegająca na wykonaniu wybranych funkcjonalności aplikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii AR służącej do nauki programowania dzieci w wieku 6-10 lat na system Android oraz przygotowanie i stworzenie explainer video
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga:
1.1.1. dysponowania przez Wykonawcę przynajmniej 3-osobowym zespołem zdolnym do realizacji zamówienia, tj.
1.1.1.2. Project Manager, który wykaże co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia projektów odpowiadających rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. aplikacji wykorzystujących technologię AR.
1.1.1.3. Senior Developer, który wykaże znajomość technologii Unity i realizację minimum 10 projektów odpowiadających rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. wykonania funkcjonalności aplikacji mobilnej z wykorzystaniem technologii AR na systemy Android.
1.1.1.4. min. 1 osoba, która wykaże doświadczenie w zakresie realizacji filmów informacyjno-promocyjnych i realizację minimum 3 usług odpowiadające rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. przygotowanie i stworzenie explainer video.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
jak we wzorze umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-09 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP:/OPN-T/SkrytkaESP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-08
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Publikacja ogłoszeń prasowych i kondolencji w dzienniku/dziennikach o zasięgu regionalnym.
- ,,Przebudowa przepustu drogowego w ciągu drogi wojewódzkiej nr 538 w m. Rybno w km 84+613''
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie
- Wykonanie i dostawa materiałów promujących na potrzeby Centrum Marketingu i Mediów UWM w Olsztynie
- Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów piekarskich do magazynu żywnościowego Aresztu Śledczego w Olsztynie oraz Oddziału zewnętrznego w Szczytnie Aresztu Śledczego w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"- wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych gminy Żyrzyn
- ,,Dostawa sprzętów, systemów i oprogramowań w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd Gąbina"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania teleinformatycznego w ramach projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Raciążu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Utworzenie strzelnicy wirtualnej, zlokalizowanej w budynku Zespołu Szkół w Czerwieńsku, w ramach konkursu pn. "Strzelnica w powiecie 2024"
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz monitorów interaktywnych zaplanowanych na potrzeby 3 szkół podstawowych w gminie Studzienice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.