eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin"Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin - 2025" (z podziałem na 2 części)



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – 2025” (z podziałem na 2 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekty dróg gminnych na terenie Gminy Pelplin – 2025” (z podziałem na 2 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6893ed28-3759-473a-a24f-94606ce0ba19

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisano w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.271.1.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1 - Budowa drogi gminnej w Nowym Dworze.
Zakres dokumentacji projektowej dla drogi (na terenie działek w obrębie Ropuchy o numerach: 167, 71, 69/3, 70/6, 62/15 – własność Gminy Pelpin, 69/2 – działka w trwałym zarządzie GDDKiA) obejmuje:
• zaprojektowanie drogi na odcinku drogi gminnej nr 215006G (Nowy Dwór – Ropuchy) o długości ok. 1160 m, od istniejącej nawierzchni z płyt drogowych pełnych (po wschodniej stronie miejscowości) do istniejącej nawierzchni z asfaltu (po zachodniej stronie miejscowości, przed wiaduktem nad autostradą) – przebieg wskazany na załączniku graficznym nr 1;
• zaprojektowanie drogi na odcinku drogi wewnętrznej będącej własnością Gminy Pelplin o długości ok. 200 m w miejscowości Nowy Dwór, od drogi gminnej 215006G (połączenie dz. nr 69/3 i 71) do zabudowań zlokalizowanych po północnej stronie miejscowości (do dz. nr – przebieg wskazany na załączniku graficznym nr 1;
• nawierzchnia drogi zaprojektować z wielootworowych płyt betonowych typu „YOMB” 1,0x0,75 cm;
• na odcinku o dł. ok. 1160 m preferowana prze zamawiającego szerokość jezdni 5,0 m, w celu zachowania szerokości zgodnej z szerokościami istniejących dróg powiązanych z przedmiotowym odcinkiem (zachować zgodność z warunkami technicznymi dla klasy drogi);
• na odcinku dł. ok 200 preferowana prze zamawiającego szerokość jezdni 5,0 m (zachować zgodność z warunkami technicznymi dla klasy drogi);
• zaprojektowanie obustronnych poboczy z kruszywa;
• zaprojektowanie zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej;
• zaprojektowanie odwodnienia drogi z odprowadzeniem wód opadowych do odbiornika wód (studnie chłonne lub zbiornik retencyjny);
• zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną;
• zaprojektowanie dowiązań do istniejących nawierzchni z obu stron projektowanej drogi;
• zaprojektowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
• zaprojektowanie powiązań z terenami sąsiadującymi;
• zaprojektowanie stałej organizacji ruchu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Cześć 2 - Budowa drogi gminnej Międzyłęż – Małe Walichnowy
Zakres dokumentacji projektowej dla drogi (na terenie działek w obrębie Międzyłęż o numerach: 336 – własność Gminy Pelpin, 90 - własność Powiatu Tczewskiego droga powiatowa nr 2814G, obrębie Małe Walichnowy o numerze 49 – własność Gminy Pelpin, 42 – własność Skarbu Państwa – droga wojewódzka nr 229) obejmuje:
• zaprojektowanie drogi na odcinku drogi gminnej nr 215017G (relacji Międzyłęż – Małe Walichnowy) o długości ok. 1360 m od drogi powiatowej nr 2814G do drogi gminnej nr 215001G – przebieg wskazany na załączniku graficznym nr 2a i 2b;
• zaprojektowanie drogi na odcinku drogi gminnej nr 215001G (relacji Międzyłęż – Małe Walichnowy) o długości ok. 300 m od drogi gminnej nr 215017G do drogi wojewódzkiej nr 229 – przebieg wskazany na załączniku graficznym nr 2a i 2b;
• nawierzchnie drogi zaprojektować z żelbetowych płyt drogowych pełnych o wym. 150x300 cm – preferowana przez Zamawiającego jezdnia o szer. 3,0 m (konieczność uzyskania odstępstwa od stosowania Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych;
• zaprojektowanie mijanek;
• zaprojektowanie zjazdów/skrzyżowań z drogą powiatową nr 2814 G oraz drogą wojewódzką nr 229;
• zaprojektowanie zjazdów na posesje o nawierzchni z kostki betonowej;
• odprowadzenie wód opadowych z jezdni przewidzieć do istniejących rowów zlokalizowanych z obu stron drogi;
• zaprojektowanie dowiązań do istniejących nawierzchni z obu stron projektowanej drogi;
• zaprojektowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
• zaprojektowanie usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną;
• zaprojektowanie powiązań z terenami sąsiadującymi;
• zaprojektowanie stałej organizacji ruchu;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie projektanta

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

CZĘŚĆ 1 i 2
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:
(jedną) 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania o specjalności inżynieryjnej drogowej posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które upoważniają do realizacji przedmiotu zamówienia - przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania drogi o długości nie mniejszej niż 300 m, o nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych pełnych lub płyt ażurowych typu YOMB.
• Osoba skierowana do wykonywania zadania, musi w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
3) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - zgodnie Załącznikiem nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
DLA CZĘŚCI 1 i 2
1) Wykaz osób - (jedna) 1 osoba posiadająca uprawnienia do projektowania o specjalności inżynieryjnej drogowej posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w tym wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które upoważniają do realizacji przedmiotu zamówienia - przy czym osoba ta musi posiadać doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania drogi o długości nie mniejszej niż 300 m, o nawierzchni z żelbetowych płyt drogowych pełnych lub płyt ażurowych typu YOMB - zgodnie z załącznikiem nr 10 do SWZ;
• Osoba skierowana do wykonywania zadania, musi w okresie realizacji zamówienia należeć do właściwej izby samorządu zawodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy określono w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-04 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że od 15 kwietnia 2022 r. obowiązuje obligatoryjna przesłanka wykluczenia Wykonawców na
podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
W związku z tym do oferty należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SWZ. W sytuacji braku złożenia
oświadczenia warz z ofertą, wówczas wykonawca zostanie zobowiązany do złożenia tego oświadczenia w trakcie badania
oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.