Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00044349/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
- 2022/BZP 00049823/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-08
- 2022/BZP 00051612/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-09
- 2022/BZP 00053683/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 64 68 210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kastopinska@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41beae82-83fe-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044349/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 1Szew chirurgiczny niewchłanialny, syntetyczny, niepowlekany, jednowłóknowy (monofilament), polipropylenowy lub polipropylenowo-polietylenowy, połączony w sposób atraumatyczny z powlekaną na całej długości igłą odporną na zginanie i łamanie.
1 rozmiar nici wg USP 3-0 szt 24
długość nici 45cm
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 24,0-35,0mm
kształt igły odwrotnie tnąca kosmetyczna z dwoma kolorowymi klipsami mocującymi
lub
dwa koraliki oraz dwa kołnierze
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 264,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew chirurgiczny niewchłanialny ze stali nierdzewnej, skręcany, powlekany polietylenem, z dwoma płytkami polietylenowymi, stosowany do zapobiegania rozejścia się ran.długość nici 90cm szt 120
średnica 1,3mm
rozmiar płytek 100mm x 30mm x 8mm
igła podwójna
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8333,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylna syntetyczna taśma z kwasu poliglikolowego, niepowlekana, wchłaniana po około 60-90 dniach, stosowana do szycia narządów miąższowych.2 rozmiar/szerokość 3mm szt 36
długość 60cm
krzywizna igły 1/2 koła
długość igły 45mm, 65mm, 85mm
kształt igły okrągła tępa
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Taśma chirurgiczna niewchłanialna, syntetyczna, niepowlekana, z poliestru, stosowana do leczenia niewydolności cieśniowo-szyjkowej macicy.rozmiar/szerokość 0,5cm szt 30
długość 50cm
krzywizna igły 1/2 koła
długość igły 45mm
kształt igły okrągła tępa (podwójna)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1944,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew chirurgiczny niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy (monofilament), nylonowy (poliamid), do zabiegów okulistycznych.1 rozmiar nici wg USP 10-0 szt 120
długość nici 30cm
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 6,0-6,2mm
kształt igły 2x szpatułka
Szew chirurgiczny niewchłanialny, syntetyczny, niepowlekany, jednowłóknowy (monofilament), polipropylenowy, do zabiegów okulistycznych.
2 rozmiar nici wg USP 10-0 szt 24
długość nici 20cm
krzywizna igły 1/4 koła
długość igły 15,0-15,3mm
kształt igły 2x szpatułka z pętlą
3 rozmiar nici wg USP 10-0 szt 48
długość nici 20cm
krzywizna igły prosta
długość igły 16,0-16,15mm
kształt igły 2x szpatułka prosta
Szew chirurgiczny niewchłanialny, naturalny, wielowłóknowy, jedwabny, do zabiegów okulistycznych.
4 rozmiar nici wg USP 4-0 szt 24
długość nici 45cm
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 13,0-14,0mm
kształt igły okrągła lub okrągła z tnącym końcem
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6133,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew wchłanialny, syntetyczny, z syntetycznego poliestru złożonego z glikolidu i laktydu - pochodnej kwasu glikolowego i mlekowego, pleciony, powlekany mieszanką kopolimeru kaprolaktonu/glikolidu i laktydu stearylowo-wapniowego. Okres podtrzymania tkankowego 20-30 dni, okres całkowitego wchłaniania 50-70 dni.1 rozmiar nici wg USP 2-0 szt 360
długość nici 75cm
krzywizna igły 5/8 koła
długość igły 26-27mm
kształt igły okrągła
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2520,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET 7Szew chirurgiczny niewchłanialny, syntetyczny, niepowlekany, jednowłóknowy (monofilament), polipropylenowy lub polipropylenowo-polietylenowy, połączony w sposób atraumatyczny z powlekaną na całej długości igłą odporną na zginanie i łamanie.
1 rozmiar nici wg USP 6-0 szt 240
długość nici 45cm
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 11,0mm
kształt igły odwrotnie tnąca kosmetyczna, o dwóch powierzchniach wklęsłych
2 rozmiar nici wg USP 10-0 szt 120
długość nici 13-15cm,
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 3,8mm, śr.75µm, kąt 135°
kształt igły okrągła
Szew chirurgiczny wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kwasu poliglikolowego, lub z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekany glikonatem lub mieszaniną poliglaktyny i stearynianu wapnia, połączony w sposób atraumatyczny z powlekaną na całej długości igłą odporną na zginanie i łamanie. Okres całkowitego wchłaniania szwu około od 40 do 45 dni. Wymagany czas podtrzymywania tkanek: 50% początkowej siły podtrzymywania tkankowego, 5-6 dni od zastosowania.
3 rozmiar nici wg USP 4-0 szt 360
długość nici 45cm, bezbarwna
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 13,0mm
kształt igły odwrotnie tnąca kosmetyczna, o dwóch powierzchniach wklęsłych
Szew chirurgiczny wchłanialny, syntetyczny, pleciony, wykonany z kopolimeru glikolidu i L-laktydu w stosunku 9:1, lub polimeru kwasu glikolowego i mlekowego w stosunku 9:1. Powleczenie: kopolimer kaprolaktonu/glikolidu i L-laktydu oraz stearynian wapnia lub glikolid i L- Laktyd (glacomer 37) oraz sterynian wapnia lub 50% kopolimer glikolidu i L-Laktydu Poli (glikolid i L-Laktyd 35/65) 50% stearynian wapnia. Dopuszcza się powleczenie antybakteryjne. Szew połączony w sposób atraumatyczny z powlekaną na całej długości igłą odporną na zginanie i łamanie. Okres całkowitego wchłaniania szwu od 56 do 70 dni. Wymagany czas podtrzymywania tkanek: 40-50% początkowej siły podtrzymywania tkankowego po około 21 dniach od zastosowania.
4 rozmiar nici wg USP 3-0 szt 360
długość nici 45cm, bezbarwna
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 19,0mm
kształt igły konwencjonalnie tnąca kosmetyczna, o dwóch powierzchniach wklęsłych
5 rozmiar nici wg USP 3-0 szt 360
długość nici 45cm, bezbarwna
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 26,0mm
kształt igły konwencjonalnie tnąca kosmetyczna, o dwóch powierzchniach wklęsłych
6 rozmiar nici wg USP 4-0 szt 360
długość nici 45cm, bezbarwna
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 19,0mm
kształt igły konwencjonalnie tnąca kosmetyczna, o dwóch powierzchniach wklęsłych
7 rozmiar nici wg USP 4-0 szt 480
długość nici 45cm, bezbarwna
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 26,0mm
kształt igły konwencjonalnie tnąca kosmetyczna, o dwóch powierzchniach wklęsłych
8 rozmiar nici wg USP 5-0 szt 480
długość nici 45cm, bezbarwna
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 13,0mm
kształt igły konwencjonalnie tnąca kosmetyczna, o dwóch powierzchniach wklęsłych
Szew chirurgiczny wchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy (monofilament), niepowlekany, wykonany polidioksanonu, połączony w sposób atraumatyczny z powlekaną na całej długości igłą odporną na zginanie i łamanie. Okres całkowitego wchłaniania szwu pomiędzy 182-238 dni. Wymagany czas podtrzymywania tkanek: 35-60% początkowej siły podtrzymywania tkankowego około 14-42 dni od zastosowania.
9 rozmiar nici wg USP 4-0 szt 2160
długość nici 70cm
krzywizna igły 1/2 koła
długość igły 26mm
kształt igły okrągła
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 101181,11 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew chirurgiczny niewchłanialny, syntetyczny, niepowlekany, jednowłóknowy (monofilament), polipropylenowy lub polipropylenowo-polietylenowy, połączony w sposób atraumatyczny z powlekaną na całej długości igłą odporną na zginanie i łamanie.rozmiar nici wg USP 3-0 szt 24
długość nici 45cm
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 24,0-35,0mm
kształt igły odwrotnie tnąca kosmetyczna z dwoma kolorowymi klipsami mocującymi
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 666,67 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew chirurgiczny niewchłanialny, syntetyczny, niepowlekany, jednowłóknowy (monofilament), z poliamidu, połączony w sposób atraumatyczny z powlekaną na całej długości igłą odporną na zginanie i łamanie.1 rozmiar nici wg USP 9-0 szt 72
długość nici 15cm
krzywizna igły 3/8 koła
długość igły 5,1mm
średnica 100µm
kształt igły okrągła, czarna
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Sterylny, klej skórny w postaci płynnej (2-oktyl cyjanoakrylanu), przeznaczony do jednorazowego użytku, ulegający polimeryzacji w ciągu około jednej minuty po zastosowaniu, zbliżający brzegi rany przez okres 5-10 dni pen szt 244.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 2222,22 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wosk kostny złożony ze sterylnej mieszaniny wosku pszczelego, wazeliny oraz palmitynianu izopropylu, do hamowania krwawienia z kości.1 saszetka 2,5-3g szt 480
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4444,44 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Sterylna, bezpieczna igła do strzykawek typu karpula, z walcem oraz tłokiem, do podawania znieczulenia miejscowego średnica 0,3mmdługość: 10, 12, 16, 21, 25mm
średnica 0,4mm
długość: 8, 16, 21, 25mm
średnica 0,5mm
długość: 35mm
(do wyboru przez Zamawiającego) 100 szt 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4444,44 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Szklane, jałowe probówki do diagnostyki in vitro, bez dodatków chemicznych 10ml szt 3002 Poliwęglanowe, jałowe probówki do diagnostyki in vitro, bez dodatków chemicznych 10ml szt 300
3 Zestaw kompatybilnych elementów do próżniowego pobierania krwi.
W skład zestawu wchodzi:
1. szklana, jałowa probówka do diagnostyki in vitro, bez dodatków chemicznych
2. igła motylkowa 21G połączona z holderem 1. 10ml zestaw 300
*Wyrób medyczny do diagnostyki in vitro, zgodny z dyrektywą IVDD (ang. In Vitro Diagnostic Device Directive) – 98/79/EC
**poz.1-3 kompatybilne z urządzeniem NEUATION I-Fuge L400P, potwierdzone kartą techniczną/instrukcją producenta
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5311,11 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Sterylny łącznik do drenów schodkowy, w kształcie litery Y, wykonane z medycznego tworzywa sztucznego, oznaczenie rozmiaru naniesione na łączniku, bez lateksu, bez DEHP rozmiar: 1-6(Do wyboru przez Zamawiającego) szt 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1296,30 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Plaster na rolce z opatrunkiem o wysokiej chłonności (włóknina o wysokiej przepuszczalności pary wodnej i powietrza). Opatrunek powleczony hipoalergicznym klejem akrylowym, nacięty co około 2-2,5cm, w celu oderwania bez użycia nożyczek. 5-6m x 4-4,5cm szt 300*** Zamawiający wymaga dostarczenia próbki celem potwierdzenia zgodności z SWZ (oryginalne opakowanie)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 3888,89 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Jednorazowe, sterylne ostrze kompatybilne z dermatomem Padgett 252, z otworem na trzpień napędu dermatomu ostrze o szerokości 111mm (+/- 0,4mm), wysokość 32,5mm (+/- 0,4mm), grubość 0,4mm; otwór o średnicy 3,3mm (+/- 0,4mm) szt 600*Kompatybilność potwierdzona dokumentami/instrukcjami producenta
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 88888,89 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Probówka sterylna typu Eppendorf, przeźroczysta pojemność 1,5ml szt 60002 Probówka sterylna typu Eppendorf, okrągłodenna z płaskim korkiem pojemność 2ml szt 2000
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 16851,85 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Jednorazowy pistolet do biopsji gruboigłowej, działający jako automat lub półautomat (z osobnymi przyciskami dla każdej funkcji), zapewniający szybkość strzału poniżej 1,2ms i wycinanie odciętych, nieposzarpanych próbek (wycinek wewnątrz mandrynu o długości 20mm), skalowanie co 1cm, dobra widoczność w USG (znaczniki echogeniczne na zakończeniu kaniuli mandrynu), zaprojektowany do obsługi jedną ręką, co pozwala na wygodną manipulację urządzeniem naprowadzającym 14G, długość igły 11cm, 15cm, 20cm16G, długość igły 11cm, 20cm
18G, długość igły 15cm, 20cm
(Do wyboru przez Zamawiającego) szt 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 42500,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1Igła ze stali chromowo-niklowej z silikonizowanym precyzyjnym szlifem, do krótkotrwałych iniekcji lub infuzji, ze skrzydełkami w rozmiarach kodowanych kolorystycznie, z elastycznym przeźroczystym drenem z zakończeniem typu LuerLock i korkiem, skrzydełka połączone z uchwytem do wprowadzania igły do żyły 25G (0,5mm) x 15mm,
długość drenu: 28-30cm szt 200
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 296,30 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylna, jednorazowa rurka tracheostomijna, zbrojona, z oznaczeniem rozmiaru na baloniku, z mankietem uszczelniającym, z ruchomym szyldem, wykonana z PCV, pokryta silikonem, bez lateksu, bez ftalanów długość 150-155mmzakup w dostępnych rozmiarach,
do wyboru przez Zamawiającego szt 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylna, jednorazowa rurka tracheostomijna, zbrojona, z oznaczeniem rozmiaru na baloniku, z mankietem uszczelniającym, z ruchomym szyldem, wykonana z PCV, pokryta silikonem, bez lateksu, bez ftalanów zakup w dostępnych rozmiarach,do wyboru przez Zamawiającego szt 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Sterylna, jednorazowa igła kulkowa ze złączem typu Luer-lock do irygacji ran, pakowana pojedyńczo 18G80-85mm szt 2 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 33910,19 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kaniula donosowa do terapii wysokoprzepływowej S, M, L(do wyboru przez Zamawiającego) szt 600
2 Układ oddechowy do oddychania ogrzanym i nawilżonym powietrzem z samonapełniającą się komorą - szt 50
*Poz. 1 i 2 kompatybilne ze sobą oraz ze sprzętem Zamawiającego: AIRVO2 Fisher&Paykel potwierdzone kartą techniczną lub oświadczeniem producenta
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 68500,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Sterylne lateksowe rękawice ochronne, przeznaczone do kontaktu z cytostatykami, bezpudrowe, ukształtowane anatomicznie, teksturowane na palcach, chlorowane z poliuretanową powłoką wewnętrzną i prostym mankietem z opaską samoprzylepną. Długość rękawicy minimum 290mm. Grubość na dłoni 0,23- 0,25mm, grubość na palcu 0,23-0,27mm, grubość na mankiecie 0,23-0,26mm. Wytrzymałość na zrywanie przed starzeniem minimum 18N, po starzeniu minimum 15N. AQL przed zapakowaniem maksimum 0,65. Poziom protein maksimum 30µg/g. Sterylizowane radiacyjnie, w opakowaniu ze wskaźnikiem sterylności, w kolorze niebieskim, zielonym, fioletowym lub brązowym. 5,5; 6; 6,5; 7; 7,5; 8; 8,5; 9 para 7 000**Zgodne z normami EN 455, EN ISO 374-1:2016, EN 16523, EN 374-2:2014, EN 374-4:2013, EN ISO 374-5:2016, ASTMF 1671, potwierdzone przez producenta (karta danych technicznych), albo badaniami niezależnej jednostki. Zamawiający wymaga przedstawienia badań na przenikanie cytostatyków w warunkach dynamicznych (badania dla minimum 3 rodzajów cytostatyków)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105769,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105769,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105769,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Johnson & Johnson Poland SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130020467
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105769,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1809,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3369,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3369,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARNO-MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8942563463
7.3.4) Miejscowość: Mietków
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3369,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5689,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5689,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5689,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keymed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112771757
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5689,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1350,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1350,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1350,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMI SP. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130029764
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1350,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2311,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2311,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2311,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870001085
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2311,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMI Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130029764
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUMI Sp.z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130029764
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
JOHNSON & JOHNSON POLAND SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36639,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36639,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36639,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAUL HARTMANN POLSKA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7310004993
7.3.4) Miejscowość: PABIANICE
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36639,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania stosownie do treści art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej określana jako ustawa). Zgodnie z art. 106 ustawy Zamawiający może żądać przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, jeżeli są one niezbędne do przeprowadzenia postępowania, Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym pn. Dostarczenie wyrobów medycznych, nr sprawy 23/ZP/2022 w zakresie pakietu nr 23 wymagał,aby zaoferowany przedmiot zamówienia tj. kaniula donosowa do terapii wysokoprzepływowej i układ oddechowy do oddychania ogrzanym i nawilżonym powietrzem z samonapełniającą się komorą, był kompatybilny ze sobą oraz ze sprzętem Zamawiającego: AIRVO2 Fisher & Paykel, co zostanie potwierdzone kartą techniczną lub oświadczeniem producenta.
W wyznaczonym terminie składania ofert w ramach przedmiotowego pakietu zostało złożonych 5 ofert.
Zamawiający dokonując badania i oceny ofert dostrzegł, że wymóg dot. przedstawienia przedmiotowego środka dowodowego określonego jako karta techniczna lub oświadczenie producenta, został niejednoznacznie sformułowany na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania. Zamawiający nie określił precyzyjnie, czy oświadczenie o kompatybilności kaniuli donosowej i układu oddechowego powinno pochodzić od producenta sprzętu czy od producenta kaniuli donosowej. W opinii Zamawiającego niemożliwe jest dokonanie oceny ofert we wskazanym zakresie.Zamawiający dokonując zakupu przedmiotu zamówienia bierze przede wszystkim dobro i zdrowie pacjentów podczas terapii wysokoprzepływowej. Z posiadanych oraz wymaganych dokumentów Zamawiający nie potrafi jednoznacznie stwierdzić czy oferowane produkty są kompatybilne ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego i w związku z tym gwarantują bezpieczeństwo pacjentów. Zgodnie z informacją udzieloną przez producenta sprzętu AIRVO2, w przypadku wykorzystywania do eksploatacji nieatestowanych części- kaniul- istnieje ryzyko nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu, generując ryzyko dla życia i zdrowia pacjentów. Należy wskazać, że sprzęt służy do hospitalizacji osób nieprzytomnych, w związku z czym Zamawiający nie ma możliwości przetestowania oferowanych wyrobów w bezpieczny dla pacjentów sposób.
Analizując złożone oferty Zamawiający dostrzegł, że Wykonawcy nie odebrali opisanego wymogu, w sposób interpretowany przez Zamawiającego. Zamawiający przyznaje, że opisany wymóg nie jest sformułowany jednoznacznie, bowiem mając na uwadze potrzeby Zamawiającego powinien brzmieć: „kompatybilność ze sobą oraz ze sprzętem Zamawiającego: AIRVO2 Fisher & Paykel potwierdzona kartą techniczną lub oświadczeniem producenta sprzętu AIRVO2 Fisher & Paykel”. Wówczas Zamawiający nie miałby żadnych wątpliwości co do kompatybilności akcesoriów zaoferowanych przez Wykonawców, ze sprzętem posiadanym przez Zamawiającego, co w konsekwencji nie naraziłoby pacjentów Szpitala na niepotrzebne ryzyko.
Zamawiający nie ma możliwości wprowadzenia zmian w treści Specyfikacji bowiem opisaną wyżej wadliwość dostrzegł po upływie terminu składania ofert. Wydaje się, że Zamawiający nie może również odrzucić ofert złożonych przez Wykonawców, którzy złożyli oświadczenia producenta kaniul, zamiast oczekiwanego przez Zamawiającego oświadczenia producenta sprzętu AIRVO2, bowiem na podstawie treści SWZ, złożenie wskazanych oświadczeń jest zgodne z literalnym brzmieniem specyfikacji.
Wobec występującej niemożliwej do usunięcia wady, polegającej na błędnym określeniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, uniemożliwiającej zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie pakietu nr 23 stosownie do treści art. 255 pkt 6 ustawy.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18144,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19278,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18144,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMEX SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18144,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
- Artykuły medyczne
- Dostawa sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.