Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00166334/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00186196/01 - Wynik z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180750313
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Orły
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-716
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 672 46 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@ugorly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsporly.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b216e29-d3a4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166092
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00165872/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach”.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b216e29-d3a4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dokumenty składane razem z ofertą.
1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 16 SWZ – zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 19.2. składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
4. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym.2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl, zwanej dalej również „Platformą”.
UWAGA: Zamawiający przypomina, że w toku postępowania zgodnie z art. 61 ust. 2 ustawy Pzp komunikacja ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert. Adres strony internetowej https://ezamowienia.gov.pl będą udostępniane będą zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem.
22) Sposób sporządzenia i przekazania podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415 ze zm.). 23) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów o których mowa w art. 66 ust. 1 Ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 24) Informacje, oświadczenia lub dokumenty inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. ....
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 30. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych
30.1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
30.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zespół Szkolno - Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego
30.3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych - Zespół Szkolno - Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego ul. Szkolna 1, 37-716 Orły, e-mail: zsporly@interia.pl
30.3.1. ;Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
30.3.2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp,
30.3.3. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.3.4. Niezależnie od postanowień ppkt 30.1.5. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego,
30.3.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
30.3.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
30.3.7. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
30.3.8. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
30.3.9. Dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych
na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. Dane osobowe są przekazywane do podmiotów przetwarzających dane w imieniu administratora danych osobowych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSzPzOI.271.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach zwanej dalej Szkołą. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania zostało podzielone na pięć części – pakietów.
Część (Pakiet) nr 1. Mięso, w tym mięso drobiowe, produkty mięsne, wędliny.
Część (Pakiet) nr 2. Produkty głęboko mrożone: warzywa, owoce i ryb
Część (Pakiet) nr 3. Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka
Część (Pakiet) nr 4. Różne produkty spożywcze
Część (Pakiet) nr 5. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia na zamówienia podstawowe został określony w załączniku nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej
2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 20 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:
Tp bad
Tp =------------- x 20
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności
3) kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium Czas wymiany wadliwego towaru
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu wymiany wadliwego lub/i o obniżonej jakości towaru oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
Zaoferowanie okresu dłuższego niż 12 h skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
a) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 2 h od uznania reklamacji otrzyma – 20 pkt
b) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 4 h od uznania reklamacji otrzyma – 16 pkt
c) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 6 h od uznania reklamacji otrzyma – 12 pkt
d) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 8 h od uznania reklamacji otrzyma – 8 pkt
e) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 10 h od uznania reklamacji otrzyma – 4 pkt
f) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 12 h od uznania reklamacji otrzyma – 0 pkt
24.1.1. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów kryterium termin płatności (maks. 20) + liczba punktów czas wymiany wadliwego towaru (maks. 20)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności (Tp)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach zwanej dalej Szkołą. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania zostało podzielone na pięć części – pakietów.
Część (Pakiet) nr 1. Mięso, w tym mięso drobiowe, produkty mięsne, wędliny.
Część (Pakiet) nr 2. Produkty głęboko mrożone: warzywa, owoce i ryb
Część (Pakiet) nr 3. Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka
Część (Pakiet) nr 4. Różne produkty spożywcze
Część (Pakiet) nr 5. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia na zamówienia podstawowe został określony w załączniku nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej
2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 20 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:
Tp bad
Tp =------------- x 20
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności
3) kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium Czas wymiany wadliwego towaru
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu wymiany wadliwego lub/i o obniżonej jakości towaru oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
Zaoferowanie okresu dłuższego niż 12 h skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
a) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 2 h od uznania reklamacji otrzyma – 20 pkt
b) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 4 h od uznania reklamacji otrzyma – 16 pkt
c) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 6 h od uznania reklamacji otrzyma – 12 pkt
d) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 8 h od uznania reklamacji otrzyma – 8 pkt
e) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 10 h od uznania reklamacji otrzyma – 4 pkt
f) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 12 h od uznania reklamacji otrzyma – 0 pkt
24.1.1. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów kryterium termin płatności (maks. 20) + liczba punktów czas wymiany wadliwego towaru (maks. 20)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności (Tp)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach zwanej dalej Szkołą. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania zostało podzielone na pięć części – pakietów.
Część (Pakiet) nr 1. Mięso, w tym mięso drobiowe, produkty mięsne, wędliny.
Część (Pakiet) nr 2. Produkty głęboko mrożone: warzywa, owoce i ryb
Część (Pakiet) nr 3. Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka
Część (Pakiet) nr 4. Różne produkty spożywcze
Część (Pakiet) nr 5. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia na zamówienia podstawowe został określony w załączniku nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej
2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 20 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:
Tp bad
Tp =------------- x 20
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności
3) kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium Czas wymiany wadliwego towaru
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu wymiany wadliwego lub/i o obniżonej jakości towaru oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
Zaoferowanie okresu dłuższego niż 12 h skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
a) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 2 h od uznania reklamacji otrzyma – 20 pkt
b) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 4 h od uznania reklamacji otrzyma – 16 pkt
c) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 6 h od uznania reklamacji otrzyma – 12 pkt
d) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 8 h od uznania reklamacji otrzyma – 8 pkt
e) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 10 h od uznania reklamacji otrzyma – 4 pkt
f) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 12 h od uznania reklamacji otrzyma – 0 pkt
24.1.1. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów kryterium termin płatności (maks. 20) + liczba punktów czas wymiany wadliwego towaru (maks. 20)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności (Tp)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach zwanej dalej Szkołą. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania zostało podzielone na pięć części – pakietów.
Część (Pakiet) nr 1. Mięso, w tym mięso drobiowe, produkty mięsne, wędliny.
Część (Pakiet) nr 2. Produkty głęboko mrożone: warzywa, owoce i ryb
Część (Pakiet) nr 3. Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka
Część (Pakiet) nr 4. Różne produkty spożywcze
Część (Pakiet) nr 5. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia na zamówienia podstawowe został określony w załączniku nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej
2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 20 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:
Tp bad
Tp =------------- x 20
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności
3) kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium Czas wymiany wadliwego towaru
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu wymiany wadliwego lub/i o obniżonej jakości towaru oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
Zaoferowanie okresu dłuższego niż 12 h skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
a) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 2 h od uznania reklamacji otrzyma – 20 pkt
b) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 4 h od uznania reklamacji otrzyma – 16 pkt
c) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 6 h od uznania reklamacji otrzyma – 12 pkt
d) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 8 h od uznania reklamacji otrzyma – 8 pkt
e) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 10 h od uznania reklamacji otrzyma – 4 pkt
f) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 12 h od uznania reklamacji otrzyma – 0 pkt
24.1.1. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów kryterium termin płatności (maks. 20) + liczba punktów czas wymiany wadliwego towaru (maks. 20)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności (Tp)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb stołówki szkolnej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Mistrzostwa Sportowego w Orłach zwanej dalej Szkołą. Zamówienie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania zostało podzielone na pięć części – pakietów.
Część (Pakiet) nr 1. Mięso, w tym mięso drobiowe, produkty mięsne, wędliny.
Część (Pakiet) nr 2. Produkty głęboko mrożone: warzywa, owoce i ryb
Część (Pakiet) nr 3. Warzywa, owoce, warzywa przetworzone, jajka
Część (Pakiet) nr 4. Różne produkty spożywcze
Część (Pakiet) nr 5. Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
12.2. Szczegółowy zakres zamówienia na zamówienia podstawowe został określony w załączniku nr 6 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 24. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
24.1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1. Zamawiający, dla wszystkich części będzie się kierował przy wyborze oferty następującymi kryteriami:
1) kryterium cena (C ) - waga – 60 pkt
Ilość punktów w kryterium cena zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
- oferta o najniższej cenie otrzyma 60 pkt.
C min
C = --------------- x 60
C bad
gdzie:
C – ilość punktów w kryterium cena
C min – najniższa cena spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
C bad – cena oferty badanej
2) kryterium termin płatności (Tp) – waga – 20 pkt
Ocena będzie przeprowadzona na podstawie długości terminu płatności podanego przez Wykonawcę w ofercie, przy czym najkrótszy możliwy termin płatności wynosi 14 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego, a najdłuższy możliwy termin płatności, który Zamawiający będzie uwzględniał przy ocenie, wynosi 30 dni od dnia dostarczenia faktury do Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje termin płatności dłuższy niż 30 dni, Zamawiający do obliczenia punktacji w tym kryterium przyjmie termin płatności równy 30 dni. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego terminy płatności krótszego niż 7 dni, oferta będzie podlegała odrzuceniu.
Ilość punktów w kryterium „termin płatności” obliczona będzie na podstawie poniższego wzoru:
Tp bad
Tp =------------- x 20
Tp max
gdzie:
Tp – ilość punktów w kryterium „termin płatności”
Tp bad – termin płatności badanej oferty
Tp max – najdłuższy zaoferowany termin płatności
3) kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
Oferta może otrzymać maksymalnie 20 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium Czas wymiany wadliwego towaru
W przypadku zaoferowania przez wykonawcę czasu wymiany wadliwego lub/i o obniżonej jakości towaru oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
Zaoferowanie okresu dłuższego niż 12 h skutkowało będzie odrzuceniem oferty.
a) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 2 h od uznania reklamacji otrzyma – 20 pkt
b) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 4 h od uznania reklamacji otrzyma – 16 pkt
c) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 6 h od uznania reklamacji otrzyma – 12 pkt
d) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 8 h od uznania reklamacji otrzyma – 8 pkt
e) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 10 h od uznania reklamacji otrzyma – 4 pkt
f) Oferta, w której zadeklarowany zostanie czas do 12 h od uznania reklamacji otrzyma – 0 pkt
24.1.1. Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 60) + liczba punktów kryterium termin płatności (maks. 20) + liczba punktów czas wymiany wadliwego towaru (maks. 20)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium termin płatności (Tp)
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: kryterium czas wymiany wadliwego towaru (wt)
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: NIE DOTYCZY
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: NIE DOTYCZY
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
19.1. Kompletna oferta zawiera:19.1.1. formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ,
19.1.2. formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ
19.1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zakresie wskazanym w pkt 19.2 SWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ,
19.1.4. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie
do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2. Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty (jeśli dotyczy),
19.1.5. zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy),
19.1.6. wykaz rozwiązań równoważnych Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych z jego opisem lub normami (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/ konsorcja).1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania
2) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem)
3) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, zostanie wybrana, zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę” należy wpisać dane dotyczące wszystkich współpartnerów, a nie ich pełnomocnika – lidera lub jednego ze współpartnerów.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
26. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz możliwości jej zmiany.26.1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 5 do SWZ.
Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
26.2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 p.z.p. oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącym załącznik nr 5.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-13 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-12
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Podstawy wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 108 ust. 1 p.z.p. i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (obligatoryjne) oraz podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 109 p.z.p. (fakultatywne).1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców,
w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 ustawy p.z.p.,
2) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - przez okres trwania okoliczności określonych w tym przepisie,
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 57 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki szkolnej i przedszkolnej
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 90 WE WROCŁAWIU
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Bursy Szkolnej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku
- Dostawa mięsa i produktów mięsno - wędliniarskich wieprzowych, wołowych i drobiowych.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Samorządowego we Wrzącej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.