eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa oprogramowania biurowego w postaci subskrypcji na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości



Ogłoszenie z dnia 2025-03-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakup i dostawa oprogramowania biurowego w postaci subskrypcji na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120592230

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-150

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123769100

1.5.8.) Numer faksu: 123769120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mpcp.malopolska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcp.malopolska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Instytucja Pośrednicząca w regionalnym programie Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oprogramowania biurowego w postaci subskrypcji na potrzeby Małopolskiego Centrum Przedsiębiorczości

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b19c39ac-7578-45db-b00d-d3f9edfcc16e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00078930/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa oprogramowania komputerowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Działalność Instytucji Pośredniczącej (MCP) w zakresie realizacji programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027 w roku 2025 – Pomoc Techniczna.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b19c39ac-7578-45db-b00d-d3f9edfcc16e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Podstawowym narzędziem komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami jest platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wykonawca składa lub wycofuje ofertę z załącznikami
w formie elektronicznej tylko na platformie e-Zamówienia w sposób, który zapewnia zachowanie integralności, autentyczności
nienaruszalności danych i ich poufności i przechowywania informacji, w tym zapewniających możliwość zapoznania się z ich treścią
wyłącznie po upływie terminu składania ofert. Sposób składania ofert podano w Rozdziale piętnastym Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wykonawca komunikuje się (koresponduje) z Zamawiającym przy użyciu formularza do komunikacji dostępnego na platformie e-
Zamówienia, wybierając właściwy formularz za pomocą którego składa dokumenty w formie elektronicznej. Wnioski, oświadczenia
lub elektroniczne kopie dokumentów, inne, dodaje się jako załączniki za pomocą przycisku dodaj załącznik.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na platformie e-Zamówienia.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-Zamówienia określa
Regulamin Platformy e-Zamówienia dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w
zakładce „Centrum Pomocy”. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści
dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na platformie e-Zamówienia ani nie wymaga logowania. Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) dalej
„RODO”, informuję, że:
administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości (dalej: MCP) z siedzibą w Krakowie, ul.
Armii Krajowej 16, 30-150 Kraków; we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przez
Małopolskie Centrum Przedsiębiorczości i w celu realizacji swoich praw mogą się Państwo skontaktować się z naszym Inspektorem
Ochrony Danych dostępnym pod adreseme-mail: dane_osobowe@mcp.malopolska.pl , pisemnie na wskazany powyżej adres siedziby Małopolskiego Centrum
Przedsiębiorczości lub osobiście w siedzibie MCP. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą „Zakup i dostawa oprogramowania dlaMałopolskiego Centrum Przedsiębiorczości", prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie artykułu 275 punkt 1ustawy Pzp, znak referencyjny: NO.271.1.2025; Państwa dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub dane zgodnie z okresem
archiwizacji określonym w Artykule 82 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021
r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu
Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na Rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego,Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji iIntegracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej; (Dz. U. UE. L. z 2021 r. Nr 231, z późn. zm.) - w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków unijnych. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; Posiadają Państwo prawo do: dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących (art. 15 RODO); sprostowania Państwa danych osobowych (art. 16); żądania RODO; wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych
osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NO.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 247159,80 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa oprogramowania biurowego w postaci subskrypcji.
Zamawiający wymaga licencji obejmującej poniższy zakres:

• licencja na 260 kont użytkowników oprogramowania, zawierającego pakiet biurowy współpracujący z Active Directory na okres 12 miesięcy od dnia dostawy,
• zamawiający obecnie korzysta z oprogramowania Microsoft 365 Business Premium,
• obecnie posiadane przez zamawiającego licencje wygasają 20.04.2025 r.
• zamawiający ma prawo do korzystania z licencji typu GOV.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wraz z ofertą, Wykonawca składa Oświadczenie dotyczące niepodleganiu wykluczeniu z postępowania. Wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy w Wykonawców.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą, Wykonawca składa Oświadczenie dotyczące potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy w Wykonawców.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Jeśli dotyczy, dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (pełnomocnictwo). Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. W takim przypadku do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo lub w przypadku wspólników spółki
cywilnej, umowę tej spółki, jeśli w niej określono sposób reprezentowania wspólników spółki cywilnej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
3.Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (spółka cywilna, konsorcjum) a także, gdy
wykonawca polega na zdolnościach lub zasobach innych podmiotów, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w ust. 1 składa:
a. każdy z wykonawców (każdy wspólnik, każdy członek konsorcjum) - art. 125 ust. 4 Pzp,
b. każdy podmiot udostępniający wykonawcy zdolności lub zasoby - art. 125 ust. 5 Pzp.
Wykonawca/wykonawcy składa/składają podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
Zamawiający nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy na warunkach określonych w § 11 umowy. Wzór umowy znajduje się w Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-07 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.