Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00109849/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
- 2025/BZP 00117886/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.
Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek – etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W LĄDKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Lądek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-406
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632763512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaladek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaladek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek – etap II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-683744fc-fd35-4a9d-897d-75292830e00f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00166141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00066919/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Udzielenie kerdytu na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Ladek - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00109849
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 480000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek – etap II
Zamówienie obejmuje:
1) Uruchomienie kredytu do kwoty do kwoty 731 000,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści jeden tysięcy złotych 00/100)
2) Zamawiający przewiduje składanie dodatkowego dokumentu do uruchomienia wypłaty, tj. dyspozycji Zamawiającego poprzez złożenie przez Zamawiającego zapotrzebowania na środki.
3) Uruchomienie kredytu następować będzie w formie przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego o nr 47 8542 0001 2200 1935 0213 3323 prowadzony przez SGB Bank Spółdzielczy w Słupcy.
4) Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową (kontrasygnowany przez Skarbnika Gminy Lądek ).
- Okres karencji w spłacie kapitału: od dnia uruchomienia kredytu do końca roku 2025
5) Spłata rat kapitałowych kredytu dokonywana będzie w miesięcznych ratach w ostatnim dniu roboczym miesiąca w następujących kwotach łącznych rocznych:
Okres kredytowania: 2025-2039
Spłata w następujących wysokościach:
rok 2026 kwota spłaty 20 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 1666,66 zł przy czym rata 12 wyniesie 1666,74 zł)
rok 2027 kwota spłaty 30 000,00 zł (rata miesięczna wyniesie 2 500,00 zł)
rok 2028 kwota spłaty 30 000,00 zł (rata miesięczna wyniesie 2 500,00 zł)
rok 2029 kwota spłaty 30 000,00 zł (rata miesięczna wyniesie 2 500,00 zł)
rok 2030 kwota spłaty 30 000,00 zł (rata miesięczna wyniesie 2 500,00 zł)
rok 2031 kwota spłaty 10 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 833,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 833,37 zł)
rok 2032 kwota spłaty 10 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 833,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 833,37 zł)
rok 2033 kwota spłaty 20 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 1666,66 zł przy czym rata 12 wyniesie 1666,74 zł)
rok 2034 kwota spłaty 40 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 3 333,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 3 333,37zł)
rok 2035 kwota spłaty 30 000,00 zł (rata miesięczna wyniesie 2 500,00 zł)
rok 2036 kwota spłaty 50 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 4 166,66 zł przy czym rata 12 wyniesie 4 166,74 zł)
rok 2037 kwota spłaty 81 000,00 zł (rata miesięczna wyniesie 6 750,00 zł)
rok 2038 kwota spłaty 175 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 14 583,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 14 583,37 zł)
rok 2039 kwota spłaty 175 000,00 zł (rata miesięczna w przypadku pierwszych 11 miesięcy wyniesie 14 583,33 zł przy czym rata 12 wyniesie 14 583,37 zł)
Karencja w spłacie kapitału do dnia 31.12.2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488812,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512626,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488812,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6670003699
7.3.3) Ulica: Ul. Mickiewicza 2
7.3.4) Miejscowość: Słupca
7.3.5) Kod pocztowy: 62-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488812,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.