Ogłoszenie z dnia 2022-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080319/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630499026
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekary 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zpkww.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkww.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zpkww.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78760336-9f9b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00166312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Edukacja ekologiczna mieszkańców województwa wielkopolskiego na rzecz zrównoważonego rozwoju”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00080319/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.231.2/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Przygotowanie i wydrukowanie publikacji edukacyjnych w formie przewodnika ze spacerownikiem – odrębnie dla każdego parku krajobrazowego woj. wielkopolskiego.”. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) przygotowania treści i opracowania redakcyjnego wydawnictwa, technicznego i graficznego, wykonania projektu graficznego 14 wydawnictw zgodnie z księgą identyfikacji wizualnej Zamawiającego, według poniższej specyfikacji powtarzalnej dla każdego z 14 wydawnictw zamówienia:
● Nakład - 2000 szt.
● Format – minimalny A5, maksymalny B5
● Objętość – zgodnie z lit. h) 1)-14)
● Ilość fotografii – minimum 60
● Ilość infografik – minimum 10 (do liczby infografik przyjętych w publikacji nie wlicza się rozwiązań graficznych użytych w rozdziale Przyjaciel Parku Krajobrazowego – edukacyjne karty pracy);
● Ilość ilustracji/rycin – minimum 10 (do liczny liczby ilustracji/ rycin przyjętych w publikacji nie wlicza się rozwiązań graficznych użytych w rozdziale Przyjaciel Parku Krajobrazowego – edukacyjne karty pracy);
● Druk 4+4
● Wnętrze – 130 g matowy papier powlekany
● Okładka - 250 g matowy papier powlekany
● Oprawa szyto-klejona
● Skrzydełko 90 mm na lewej okładce, otwierane od środka do zadruku 4+4
● Okładka trzecia z kieszonką na zadania dla dzieci, z kartami pracy o gramaturze minimum 70 g.
● Projekt elementu spójności, łączącego grzbiety wszystkich 14 przewodników w całość (element graficzny, wyróżnik)
a) przygotowania materiału ilustracyjnego do druku (fotografii, grafik, infografik, rysunków), korekty technicznej tekstów,
b) składu i przygotowania do druku,
c) druku,
d) oprawy,
e) nadania numeru ISBN,
f) dostawy do siedziby Zamawiającego,
g) przygotowania oraz przekazania Zamawiającemu ostatecznego projektu w formie elektronicznej według specyfikacji:
- plik w formacie pdf przygotowany do druku (ilustracje i grafiki w rozdzielczości min. 300 DPI, tekst zamieniony na krzywe, naddatki) + lista wykorzystanych krojów pisma, paleta kolorów
- plik w formacie pdf przygotowany do druku (ilustracje i grafiki w rozdzielczości min. 300 DPI,
tekst nie zamieniony na krzywe, naddatki) + lista wykorzystanych krojów pisma, paleta kolorów
- plik w formacie pdf przeznaczony do publikacji na stronie internetowej, wraz z prawem do jego nieograniczonego wykorzystania do celów statutowych Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92312210-6 - Usługi świadczone przez autorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79000000-4 - Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania
79810000-5 - Usługi drukowania
79821100-6 - Usługi korektorskie
79822300-5 - Usługi składania
79822500-7 - Usługi projektów graficznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526170,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 526170,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526170,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Top Story Kirschke Zabłocki sp.j.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Moodagency sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010606096
7.3.3) Ulica: Zwierzyniecka 1/7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-719
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOP STORY KIRSCHKE ZABŁOCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TOP STORY KIRSCHKE ZABŁOCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526170,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie modernizacji budynku położonego przy (ul. Akacjowa5-7-9, ul. Akacjowa 11, ul. Wierzbięcice 14,14B, Słowackiego 19-21) w Poznania w podziale na 4 zadania
- Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych - "4"
- Zapewnienie usługi dostępu do sieci Internet dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu na terenie województwa wielkopolskiego, z możliwością składania ofert częściowych - postępowanie II
- Aktualizacja licencji oprogramowania ESET PROTECT Essential ON-PREM dla 8000 stanowisk i ESET PROTECT Entry ON-PREM dla 450 stanowisk na okres 1 roku
- Dostawa wyrobów medycznych do procedury przeszczepienia
- Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk oraz ubezpieczenie OC dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa na kompleksową obsługę działań informacyjno-promocyjnych w związku z realizacją projektu pn. PMT, finansowanego w ramach Programu FENG 2021-2027, działanie FENG.02.24 PMT
- Wykonanie (druk) plakatów, ulotek, kalendarzy, kart, broszur itp. na rok 2025
- Druk i dostawa biuletynu Ratusz - Informacje Rady i Prezydenta Miasta Gdyni w 2025 roku oraz projekt, druk i dostawa kalendarza na 2026 rok.
- Zaprojektowanie i wykonanie wielomod. stoiska wystaw. wielokrot. użytku wraz z wyposaż. oraz usł. w zakresie: magazyn., transportu, montażu, demontażu i konserw. stoiska w miejscach wskaz. przez Zam.
- Kampania informacyjno-promocyjna czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" w celu promocji Województwa Lubuskiego polegająca na druku czasopisma samorządowego "Nasza Lubuska - Region" (...)
- Kompleksowa obsługa dotycząca opracowania projektów graficznych związanych z tematyką gospodarki o obiegu zamkniętym (GOZ) dla Małopolski
więcej: Usługi biznesowe: prawnicze, marketingowe, konsultingowe, rekrutacji, drukowania i zabezpieczania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.