Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116411/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00126307/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
6/TP1/SZP-3/2023 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie fabrycznie nowego hybrydowego systemu komunikacji dla potrzeb Politechniki Koszalińskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ab8a2b6a-b447-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
6/TP1/SZP-3/2023 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie fabrycznie nowego hybrydowego systemu komunikacji dla potrzeb Politechniki Koszalińskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab8a2b6a-b447-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00166799
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027692/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie fabrycznie nowego hybrydowego systemu komunikacji dla potrzeb Politechniki Koszalińskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
5. Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu „ZINTEGROWANI – Kompleksowy Program Rozwoju Politechniki Koszalińskiej” nr POWR.03.05.00-00-Z055/18. Projekt finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116411
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/TP1/SZP-3/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 693677,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa, wdrożenie i utrzymanie fabrycznie nowego hybrydowego systemu komunikacji dla potrzeb Politechniki Koszalińskiej (dalej: „System Komunikacji” lub „System”), w zakresie określonym w SWZ, w tym dostarczenie i uruchomienie:
a) Serwera Telekomunikacyjnego (Podstawowego) w postaci maszyny wirtualnej do pracy w środowisku klastra wirtualizacyjnego Zamawiającego VMware ESXi w wersji 7 lub wyższej w ilości 1 szt.
b) Serwerów Aplikacyjnych w ilości niezbędnej do spełnienia wymagań OPZ,
c) Bram Głosowych w ilości 3 szt., z czego każda wyposażona w:
i. 1 port ISDN 30B+D z możliwością pracy w trybie obsługi łącza operatorskiego oraz międzycentralowego (QSIG),
ii. co najmniej 6 portów umożliwiających podłączenie Standardowych Aparatów TDM,
iii. co najmniej 2 porty wewnętrzne analogowe z funkcją CLIP, umożliwiające podłączenie dowolnych terminali analogowych.
d) Bramy SBC (Session Border Controller) w ilości 1 szt.,
e) Standardowych Aparatów IP w ilości 250 szt.,
f) Standardowych Aparatów DECT w ilości 12 kompletów,
g) Standardowych Aparatów TDM w ilości 4 szt.,
h) Zaawansowanych Aparatów IP w ilości 30 szt.,
i) Sekretarskich Aparatów IP w ilości 10 szt.,
j) Dyrektorskich Aparatów IP w ilości 10 szt.,
k) Osobistego Terminala Wideokonferencyjnego w ilości 1 szt.,
l) Aplikacji Softphone w ilości 10 szt.,
m) Systemu Obsługi Infolinii w ilości 1 szt.,
n) Konsoli Dyspozytorskiej w ilości 1 szt.,
o) Kamer Wideokonferencyjnych w ilości 5 kompletów,
p) Terminali Wideokonferencyjnych w ilości 3 kompletów,
q) Licencji pozwalających na korzystanie z:
i. zapowiedzi głosowej w ilości 10 jednoczesnych połączeń telefonicznych,
ii. nagrywania rozmów dla wszystkich użytkowników Systemu w ilości 10 jednoczesnych połączeń telefonicznych,
iii. poczty głosowej dla wszystkich użytkowników Systemu w ilości 10 jednoczesnych połączeń do poczty głosowej,
iv. aplikacji serwera faksów – 2 jednoczesnych połączeń (dot. Serwerów Telekomunikacyjnych),
v. łącza SIP Trunk do operatora telekomunikacyjnego – 120 jednoczesnych połączeń (dot. Serwerów Telekomunikacyjnych oraz Bramy SBC),
vi. Aplikacji Softphone (zabezpieczenia komunikacji dla łączących się z Internetu) w ilości 10 użytkowników (dot. Bramy SBC),
vii. wszystkich elementów wchodzących w zakres zamówienia,
viii. z obecnie posiadanych przez Zamawiającego 100 szt. aparatów telefonicznych, wspierających protokół SIP 2.0.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64215000-6 - Usługi telefonii internetowej (IP)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 928013,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 928013,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 928013,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEXUSTELECOM M. STĄSIEK & A. PURA SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223054998
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NEXUSTELECOM M.STĄSIEK & A.PURA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
NEXUSTELECOM M.STĄSIEK & A.PURA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 928013,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Okresowe badania i pomiary posadzek antyelektrostatycznych (3 zadania).
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Przebudowa DW 162 z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa DW 172 odc. Łęknica - Barwice
- Przebudowa DW 120 odc. Glinna - Stare Czarnowo
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.