Ogłoszenie z dnia 2021-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00123802/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Niedźwiedź wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 59/10 w obrębie 0007 Niedźwiedź gmina Łagów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Świebodzin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Niedźwiedź wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 59/10 w obrębie 0007 Niedźwiedź gmina Łagów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5e19ac4-e934-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069981/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa budynku kancelarii Leśnictwa Niedźwiedź wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ewid. 59/10 w obrębie 0007 Niedźwiedź gmina Łagów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123802/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie budynku kancelarii Leśnictwa Niedźwiedź na potrzeby administracyjne wraz z niezbędną do jego funkcjonowania infrastrukturą techniczną. Lokalizacja obiektu w miejscowości Niedźwiedź, na działce nr ewid. 59/10 w obrębie ewidencyjnym 0007 Niedźwiedź, gmina 022 Łagów.
Projektowany budynek jest budynkiem wykonanym w technologii szkieletowej, posadowionym bezpośrednio na żelbetowej płycie fundamentowej, wolnostojącym, niepodpiwniczonym, z poddaszem nieużytkowym, dachem dwuspadowym krytym blachodachówką, jednokondygnacyjnym na planie prostokąta z podcieniem wejściowym, wyposażonym w instalacje: wodno-kanalizacyjną, ogrzewczą, wentylacji mechanicznej, oświetleniową, gniazd wtyczkowych, odgromową, teleinformatyczną oraz sygnalizacji antywłamaniowej. Budynek ogrzewany za pomocą grzejników elektrycznych zasilanych z sieci energetycznej wspomaganej panelami fotowoltaicznymi. Do przygotowania c.w.u. wykorzystane będą elektryczne przepływowe podgrzewacze wody. W budynku znajdują się następujące pomieszczenia: wiatrołap, poczekalnia, biuro, jadalnia, WC, szatnia, umywalnia oraz pomieszczenie gospodarcze, o łącznej powierzchni użytkowej 47,62 m2. Powierzchnia zabudowy 67,87 m2, kubatura 313,00 m3. W ramach zagospodarowania terenu zaprojektowano miejsca postojowe, w tym miejsce postojowe dla osób niepełnosprawnych, miejsce na gromadzenie odpadów (śmietniki), utwardzone dojście do budynku oraz ogrodzenie terenu. Obiekt dostępny dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku kancelarii należy wykonać
- wewnętrzną linię zasilającą z projektowanego złącza kontrolno-pomiarowego, zlokalizowanego na przedmiotowej działce,
- przyłącze wodociągowe z wiejskiej sieci wodociągowej do układu wodomierzowego w studzience wodomierzowej zlokalizowanej na przedmiotowej działce,
- przyłącze kanalizacyjne poprzez studzienkę inspekcyjną do zbiornika bezodpływowego.
Do projektowanego budynku kancelarii będzie wykonane przyłącze energetyczne przez ENEA Operator Sp. z o.o. W przypadku nie wykonania przyłącza energetycznego i przyłączenia obiektu kancelarii do sieci energetycznej przez ENEA Operator Sp. z o.o. do czasu odbioru końcowego robót wykonanych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wszystkich prób i rozruchu instalacji elektrycznej będącej po stronie Zamawiającego, a wykonanej przez Wykonawcę za pomocą agregatu prądotwórczego. Ewentualna konieczność użycia agregatu prądotwórcze i koszty związane z jego wykorzystaniem obciążają Wykonawcę.
Uwaga: informacje zawarte w projekcie budowlanym zamiennym branża architektura i konstrukcja w części 1. Opis techniczny do projektu budowlanego zamiennego:
• pkt 1.2.5. Charakterystyka projektowanego stanu zagospodarowania terenu w zakresie lokalizacji przy północnej granicy działki: masztu, tablicy informacyjnej,
• pkt 1.2.10.6. Odpady stałe w zakresie wyposażenia budynku kancelarii w kosze pedałowe,
• pkt 1.3.2. Przeznaczenie i program użytkowy w zakresie projektowanego wyposażenia szatni: szafki do przechowywania odzieży wierzchniej i roboczej (podwójne) 40x48x180 cm – 2 szt., ławki drewniane 40x42x80 cm – 1 szt., kosz na śmieci (pedałowy) – 1 szt.,
oraz informacje zawarte w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dot. branży architektura i konstrukcja w części B 01.08. Roboty posadzkowe – Wymagania szczegółowe dla standardu wyposażenia i wykończenia pomieszczeń sanitarnych pkt 7. Wyposażenie dodatkowe w zakresie luster, półek szklanych, wieszaków i dozowników oraz kosza i szczotki do WC,
nie stanowią części opisu przedmiotu zamówienia; Wykonawca nie będzie zobowiązany do dostawy i montażu ww. elementów wyposażenia - ich pozyskanie i realizacja leży w gestii Nadleśnictwa Świebodzin.
2) Obiekt, którego wykonanie obejmuje niniejsze zadanie należy do XVI kategorii obiektów budowlanych.
3) Dojazd do miejsca prowadzenia robót drogami publicznymi (gminnymi) oznaczonymi działkami nr ewid. 118 i 124.
4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji robót zgodnie z:
a) Decyzją Zarządu Powiatu Świebodzińskiego DG.6853.3.12.2021.KA z dnia 04.02.2021 r. o uzgodnienie lokalizacji urządzeń obcych w pasie drogi powiatowej nr 1225F dz. nr 120/3 w m. Niedźwiedź, stanowiącej załącznik nr 19 do SWZ,
b) Uzgodnieniem przebiegu projektowanego przyłącza wodociągowego w dz. 118, 124 w m. Niedźwiedź, gmina Łagów z dnia 06.04.2021 r. (znak: R.I.7012.2.2021), stanowiącym załącznik nr 20 do SWZ.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj. zakres prac oraz technologię wykonania robót zawierają: projekt budowlany zamienny branża architektura i konstrukcja (załącznik nr 10 do SWZ), projekt budowlany zamienny branża instalacje sanitarne (załącznik nr 11 do SWZ), projekt budowlany zamienny branża instalacja elektryczna (załącznik nr 12 do SWZ), projekt budowlany przyłącza wodociągowego (załącznik nr 13 do SWZ), projekt wykonawczy branża architektura i konstrukcja (załącznik nr 14 do SWZ), projekt wykonawczy branża instalacje sanitarne (załącznik nr 15 do SWZ), projekt wykonawczy branża instalacja elektryczna (załącznik nr 16 do SWZ), przedmiary robót (załącznik nr 17 do SWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (branża: architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, przyłącze kanalizacji sanitarnej i przyłącze wodociągowe, instalacja elektryczna) (załącznik nr 18 do SWZ), Decyzja Zarządu Powiatu Świebodzińskiego DG.6853.3.12.2021.KA z dnia 04.02.2021 r. o uzgodnienie lokalizacji urządzeń obcych w pasie drogi powiatowej nr 1225F dz. nr 120/3 w m. Niedźwiedź (załącznik nr 19 do SWZ) oraz Uzgodnienie przebiegu projektowanego przyłącza wodociągowego w dz. 118, 124 w m. Niedźwiedź, gmina Łagów z dnia 06.04.2021 r. (znak: R.I.7012.2.2021) (załącznik nr 20 do SWZ).
6) Prace należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi zamiennymi branży: architektura i konstrukcja, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznej, projektem budowlanym przyłącza wodociągowego, projektami wykonawczymi branży: architektura i konstrukcja, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznej, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, Decyzją Zarządu Powiatu Świebodzińskiego DG.6853.3.12.2021.KA z dnia 04.02.2021 r. o uzgodnienie lokalizacji urządzeń obcych w pasie drogi powiatowej nr 1225F dz. nr 120/3 w m. Niedźwiedź, Uzgodnieniem przebiegu projektowanego przyłącza wodociągowego w dz. 118, 124 w m. Niedźwiedź, gmina Łagów z dnia 06.04.2021 r. (znak: R.I.7012.2.2021) oraz niniejszą SWZ, a także zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami.
Z uwagi na ograniczoną wartość pola, która nie może być dłuższa niż 10 000 znaków - Zamawiający informuje, że dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w pkt 3.4. SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112500-0 - Usuwanie gleby
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314310-7 - Układanie kabli
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z faktem, iż cena jedynej złożonej w przedmiotowym postępowaniu oferty (799 470,27 zł) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia udostępnioną na stronie internetowej prowadzonego postępowania (585 665,80 zł), a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799470,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799470,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
więcej: przetargi w Świebodzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.