eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceSukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2025-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uekat.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc07c202-1e64-44d5-ae9c-ff632304a20d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00167111

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00667359/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekty Erasmus+ KA171 Mobilność edukacyjna z krajami stowarzyszonymi; Projekty Erasmus+ KA131 Mobilność edukacyjna z krajami programu; Projekt „AI 4 Good Supporting School Teacher Training in AI" Akcja 2 Programu Erasmus+; Projekt "REACCT - Reflecting Economics And Climate Change in Teaching" Akcja 2 Programu Erasmus+

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102829

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/003/11001/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 470000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usługi cateringowej dla uczestników dydaktycznych wydarzeń międzynarodowych organizowanych na terenie obiektów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
2. Przez świadczenie sukcesywnych usług cateringowych zamawiający rozumie usługę przygotowywania, dostarczania do miejsca wydania i podawania gotowych posiłków i napojów z wykorzystaniem przez wykonawcę własnych urządzeń, sprzętu, naczyń, produktów w czasie dydaktycznych wydarzeń międzynarodowych (m.in. tygodni międzynarodowych, konferencji dydaktycznych, kursów, warsztatów i spotkań) organizowanych na terenie obiektów Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
w terminach i ilościach wskazanych przez zamawiającego.
3. Świadczenie usług cateringowych w ramach organizowanych przez zamawiającego wydarzeń będzie odbywało się sukcesywnie, w oparciu o odrębne zlecenia zamawiającego przesłane w formie elektronicznej.
4. Każde zlecenie będzie obejmować usługi cateringowe dla minimum 6 osób i maksymalnie 100 osób, w zależności od charakteru wydarzenia, którego dotyczy usługa cateringowa, co będzie każdorazowo określał zamawiający.
5. Zamawiający dopuszcza organizację nie więcej niż 2 wydarzeń połączonych ze świadczeniem usług cateringowych tego samego dnia.
6. Zamawiający udostępni pomieszczenia, w których będą odbywać się wydarzenia w terminie uzgodnionym z wykonawcą, jednak minimalnie 2 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia. Zamawiający zapewni również dostęp do mediów tj. do prądu i wody.
7. W sytuacji zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego, wykonawca zapewnia stoły bufetowe pokryte czarnym materiałem typu stretch (nakładki elastyczne), stoliki koktajlowe w czarnych pokrowcach typu klepsydra (każdy stolik koktajlowy na nie więcej niż 6 osób), krzesła oraz stoły (stabilne, dostosowane swoim wyglądem i rozmiarem do rodzaju wydarzenia). Stoły, przy których mają być spożywane posiłki, muszą być nakryte jednobarwnymi, estetycznymi i wyprasowanymi obrusami materiałowymi. Obrusy powinny pokrywać całą powierzchnię stołów. Wykonawca nie może używać obrusów jednorazowych i cerat.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
8.1. Projektowane postanowienia umowy zwane dalej „PPU” stanowiące Formularz nr 4 do SWZ.
8.2. Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej: „OPZ” stanowiący Formularz
nr 5 do SWZ.
9. Podane przez zamawiającego w Formularzu nr 1 do SWZ ( Formularz oferty) ilości zestawów cateringowych służą jedynie do oceny i porównania ofert i oparte są na wielkościach szacowanych. Faktyczne ilości zestawów cateringowych będą wynikały z bieżących, rzeczywistych potrzeb zamawiającego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oferty, której treść pozwoli zamawiającemu na zweryfikowanie oferty pod względem jej zgodności z treścią SWZ. Treść oferty wykonawcy musi odpowiadać treści SWZ.
11. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych w postępowaniu dokumentów i oświadczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58175,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72014,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58175 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SMACZNY KREDENS MARTA SZOLC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312399707

7.3.3) Ulica: ul. Francuska 46

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-028

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58175 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.