Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00217229/01 - Wynik z dnia 2023-05-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w miejscowości Bystre, Sigiełki, Łazów, Kustrawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Krzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-418
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158798352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w miejscowości Bystre, Sigiełki, Łazów, Kustrawa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcf3cf28-d442-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010973/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanlizacyjnej w miejscowości Byste, Sigiełki, Łazów, Kustrawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/krzeszow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: t.lipianin@krzeszow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 340).
2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 p.z.p., zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Dziale IX ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym (podpis zaufany - składany za pomocą profilu zaufanego) lub podpisem osobistym (podpis osobisty składany za pomocą dowodu osobistego - e- dowodu).
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krzeszow
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
7. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: sekretariat@krzeszow.pl, t.lipianin@krzeszow.pl (nie dotyczy składania ofert).
Szczegółowy zakres rozdz. XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej „RODO”), w związku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Gmina Krzeszów informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Krzeszów, ul. Rynek 2, 37-418 Krzeszów, tel.: 15 879 83 51, 15 879 83 52, 15 879 83 53, fax: 15 879 82 54; Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych - Pan Andrzej Kołodziej, e-mail: iod.akolodziej@gmail.com
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w następujących celach:
a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszą SWZ,
b) zawarcia i wykonania umowy – w myśl art. 6 ust. 1 lit. b) RODO¬ w przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną, osób uprawnionych do reprezentowania lub działających na podstawie pełnomocnictwa Wykonawcy,
c) wynikających z uzasadnionych interesów prawnych obejmujących realizację umowy z Kontrahentem – w myśl art. 6 ust. 1 pkt f RODO -w przypadku osoby wskazanej przez Wykonawcę w związku z realizacją umowy,
d) wypełnienia obowiązków prawnych dotyczących prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. z art. 74 ust. 2 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości,
e) wynikających z uzasadnionych interesów prawnych obejmujących ustalenie, dochodzenie lub obronę ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy, w myśl art. 6 ust. 1 pkt f RODO,
f) wypełnienia obowiązków prawnych dotyczących przechowywania dokumentacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zw. ustawą z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
3. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Konsekwencje niepodania danych osobowych wynikają z ustawy Pzp.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 oraz 4 ustawy Pzp, przy czym udostepnieniu nie podlegają dane osobowe, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres co najmniej 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego albo do upływu terminu możliwości kontroli projektu współfinansowanego lub finansowanego ze środków Unii Europejskiej albo jego trwałości takie projektu bądź innych umów czy zobowiązań wynikających z realizowanych projektów.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w zw. z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) w zw. z art. 21 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa pionowego zbiornika na wodę wykonanego z elementów stalowych wraz z niezbędnym osprzętem. Zbiornik w kształcie pionowego walca zamkniętego od dołu płaskim dnem, zakończony stożkowym dachem. Pionowy, stalowy jednokomorowy zbiornik do magazynowania wody pitnej, o parametrach:
• Powierzchnia zabudowy zbiornika 17,65 m2
• Powierzchnia zabudowy płyty 15,90m2
• Kubatura 150,00m3
• Objętość użytkowa 143,50m3 (< 150,00m3)
• Średnica zbiornika wraz ociepleniem 4,74m (<7,00m)
• Wysokość całkowita zbiornika łącznie z drabiną 10,50m (nie przekracza 12,0m)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 100 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej część SWZ. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert.
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G) – waga kryterium 40 %.
4. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa spośród złożonych ofert
C = ------------------------------------------------------------ x waga x 100
cena oferty badanej
2) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
G o - G min
G = --------------------------- x waga x 100
G max - G min
Gdzie:
G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianej
G min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalny
G max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny
Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 72 miesiące.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 72 miesiące Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 72 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach - K = KC + KG
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej miejscowości Łazów, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót. Zamawiający informuję że część sieci została już wykonana w latach ubiegłych (odcinek od węzła W1 do hydrantu HP3). Pozostały do wykonania odcinek długości L = 590 mb z rur PE 100 SDR 117 dn 110 wraz z hydrantami nadziemnymi HP-80.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 100 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej część SWZ. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert.
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G) – waga kryterium 40 %.
4. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa spośród złożonych ofert
C = ------------------------------------------------------------ x waga x 100
cena oferty badanej
2) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
G o - G min
G = --------------------------- x waga x 100
G max - G min
Gdzie:
G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianej
G min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalny
G max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny
Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 72 miesiące.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 72 miesiące Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 72 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach - K = KC + KG
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Sigiełki, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót.
Łączna długość projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wynosi : 789m
Ilość studni rewizyjnych do zamontowania na sieci kanalizacji sanitarnej :
- studnia 600 PVC typu Tegra ( S16) - 1 szt
- studnia 425 PVC - 19 szt
Długość zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych z wydłużonym kielichem PVC200 SN8 - wynosi :
Odcinek od studni Sist - S1 - 50 m
Odcinek od studni S2 - S16 - 609m
Odcinek od studni S16 - S18 - 73m
Odcinek od studni S19 - S20 - 6m
Odcinek od studni S1 - S2 - 8m w przejściu pod drogą gminną o nawierzchni asfaltowej wykonać przewiertem sterowanym bez naruszenia konstrukcji drogi. Odcinek ten należy wykonać w rur kanalizacyjnych dwuwarstwowych PE200 o długości 8,0m.
Odcinek kanalizacji S16 - S19 w przejściu pod placem manewrowym o nawierzchni asfaltowej należy wykonać przewiertem sterowanym bez naruszania konstrukcji nawierzchni placu. Odcinek ten należy wykonać z rur kanalizacyjnych dwuwarstwowych PE200 l=43m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 100 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej część SWZ. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert.
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G) – waga kryterium 40 %.
4. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa spośród złożonych ofert
C = ------------------------------------------------------------ x waga x 100
cena oferty badanej
2) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
G o - G min
G = --------------------------- x waga x 100
G max - G min
Gdzie:
G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianej
G min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalny
G max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny
Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 72 miesiące.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 72 miesiące Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 72 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach - K = KC + KG
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących hydrantów w miejscowości Bystre, Sigiełki, Łazów oraz wymiana istniejących hydrantów wraz z zasuwami w miejscowości Kustrawa. W powyższych miejscowościach przewidziano do wymiany 63 sztuki hydrantów nadziemnych, w tym 18 sztuk samych hydrantów z wcześniej wykonanym przedłużeniem podejścia pod hydrant poza realizowaną ścieżkę rowerową według odrębnego postępowania oraz wymiana 11 sztuk zasuw przy hydrantach w miejscowości Kustrawa.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 100 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej część SWZ. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert.
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G) – waga kryterium 40 %.
4. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa spośród złożonych ofert
C = ------------------------------------------------------------ x waga x 100
cena oferty badanej
2) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
G o - G min
G = --------------------------- x waga x 100
G max - G min
Gdzie:
G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianej
G min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalny
G max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny
Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 72 miesiące.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 72 miesiące Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 72 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach - K = KC + KG
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa ujęcia wody w miejscowości Sigiełki wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na pobór wody na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. Studnie zastępcze S3a , S4a i S5a zlokalizowane będą w obecnych strefach bezpośredniej istniejących studni.
Według projektu robót geologicznych zaprojektowane studnie głębinowe zastępcze S3a i S4a posiadają głębokość 21,0m.
Ich konstrukcja przedstawia się następująco :
- rura podfiltrowa - długość 3,0m
- filtr Preussage lub równoważny - długość 5,0m
- rura nadfiltrowa - długość 13m
- obsypka żwirowa
Studnia głębinowa zastępcza S5a głębokość 18,0m. Konstrukcja studni S5a przedstawia się następująco :
- rura podfiltrowa - długość 3,0m
- filtr Preussage lub równoważny - długość 5,0m
- rura nadfiltrowa - długość 10,5m
- obsypka żwirowa
Studnie będą czerpać wodę z utworów czwartorzędu. Studnie zastępcze wykonane zostaną metodą odwiertu jako studnie zastępcze w tej samej strefie bezpośredniej o wymiarach : 20 x 20m.
Studnie zastępcze S3a, S4a, S5a posiadać będą filtry szczelinowe PCV f225/200mm długości 5,0m, część podfiltrowa i nadfiltrowa wykonana będzie z rury PVC f225/200.Wiercenie studni w rurach f18”do głębokości 21 i 18m. Każda studnia posiadać będzie obudowę z kręgów betonowych o średnicy 2000 mm. Przykryta będzie płytą nadstudzienną 2200mm , w której zamontowane zostaną dwa włazy prostokątne o wymiarach 0,8 x 0,8m . Jeden właz zamontowany będzie nad otworem studni.
Komora obudowy studni głębinowych posiada głębokość 2,74m.
Odcinki rurociągu tłocznego 110 PE od każdej studni należy włączyć do zbiorczego rurociągu tłocznego z rur 160PCW za pomocą trójników żeliwnych f150/100
i odpowiednich kształtek przejściowych kołnierzowych . Ponadto przewiduje się wykonanie zasilania elektrycznego każdej studni zastępczej wraz wykonaniem nowego zasilania kablem YAKY 4x35mm2 od studni S5a do rozdzielni przy studni S4a. Projektowane studnie wraz odcinkami rurociągu tłocznego od studni oraz kablem zasilającym zaznaczono mapie projektu zagospodarowania terenu w skali 1:500 - działka nr ewid. 692/6.
Obręb ewidencyjny 0002 Sigiełki, jednostka ewidencyjna : 181204_2 Krzeszów
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 100 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej część SWZ. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert.
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G) – waga kryterium 40 %.
4. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa spośród złożonych ofert
C = ------------------------------------------------------------ x waga x 100
cena oferty badanej
2) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
G o - G min
G = --------------------------- x waga x 100
G max - G min
Gdzie:
G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianej
G min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalny
G max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny
Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 72 miesiące.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 72 miesiące Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 72 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach - K = KC + KG
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest monitorowanie istniejących przepompowni ścieków w miejscowości Kustrawa, Bystre, Sigiełki, Łazów – 13 szt.
Wymogi ogólne:
- router o szerokim zakresie temperatury pracy od -40C do + 60C z dostępem do Internetu za pomocą karty SIM nie posiadającej stałego adresu IP – brak widoczności w sieci publicznej,
- przesyłanie danych urządzenie – serwer zrealizowanego za pomocą szyfrowanego połączenia VPN,
- dostęp do wizualizacji na komputer oraz smartfon poprzez stronę internetową,
- strona internetowa zabezpieczona certyfikatem SSL,
- logowanie użytkownika do systemu za pomocą indywidualnego loginu i hasła,
- możliwość edycji poziomu dostępu użytkowników - tylko podgląd lub podgląd z możliwością zmiany parametrów urządzenia,
Wymogi funkcjonalne dla układu, wizualizacji:
- informacja o stanie pomp: praca, gotowość, awaria, blokada,
- możliwość blokowania poszczególnych lub wszystkich pomp tłoczni,
- możliwość zdalnego załączenia lub wyłączenia tłoczni,
- informacja SMS dla każdego alarmu z możliwością jej załączenia lub wyłączenia,
- wysyłka SMS do min 3 wybranych osób wraz z możliwością zmiany numeru telefonu (poprzez stronę www)
- historia tłoczenia cieczy w przedziałach czasowych: 1h/24h,
- historia wskazań wodomierza całkowitego dla każdej godziny oraz doby,
- historia pracy pomp – zestawienie dobowe (ilość załączeń, czas pracy),
- historia alarmów,
Zamawiający wymaga przekazania kodów źródłowych sterowników PLC, paneli
wraz z oprogramowaniem narzędziowym w języku polskim
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 100 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do robót stanowiących przedmiot zamówienia i opisanych w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej stanowiącej część SWZ. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie niżej wymienionych kryteriów oceny ofert.
2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną
3. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Okres gwarancji i rękojmi za wady (G) – waga kryterium 40 %.
4. Sposób oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) W kryterium „Cena” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
cena najniższa spośród złożonych ofert
C = ------------------------------------------------------------ x waga x 100
cena oferty badanej
2) W kryterium „Okres gwarancji i rękojmi za wady” Wykonawca będzie mógł uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem:
G o - G min
G = --------------------------- x waga x 100
G max - G min
Gdzie:
G o – okres gwarancji i rękojmi za wady oferty ocenianej
G min – okres gwarancji i rękojmi za wady minimalny
G max – okres gwarancji i rękojmi za wady maksymalny
Najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. Najdłuższy okres gwarancji i rękojmi za wady uwzględniony do oceny ofert wynosi 72 miesiące.
W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje okres gwarancji jakości dłuższy niż 72 miesiące Zamawiający do obliczania punktacji w tym kryterium przyjmie okres gwarancji jako 72 miesiące.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji jakości niż 36 miesięcy oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy p.z.p.
5. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
7. Końcową ocenę punktową oferty stanowić będzie suma punktów uzyskanych przez ofertę w poszczególnych kryteriach - K = KC + KG
8. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą końcową liczbę punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Dziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dotyczy zadania 1, 2, 3, 4, 5
a) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które udokumentują
dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym (na załączniku Nr 6 do SWZ), min.:
- koparkami o pojemności łyżki 0,6 – 1,2 m3 – 2 szt.
- zagęszczarką do gruntu – 1 szt.
- samochodem samowyładowczym do 15 ton – 1 szt.
b) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia:
- Kierownik budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania budową lub robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa posiadający min. 3 lata doświadczenia (na załączniku Nr 5 do SWZ)
Dotyczy zadania 6
c) O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał: roboty polegające na wykonaniu monitoringu, o łącznej wartości min. 100 000,00 zł brutto (na załączniku Nr 7 do SWZ)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, (na załączniku Nr 4 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, (na załączniku Nr 5 do SWZ) – dotyczy zadania 1,2,3,4,5
2. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (na załączniku Nr 6 do SWZ) – dotyczy zadania 1,2,3,4,5
3. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty – dotyczy zadania 6, (na załączniku Nr 7 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości:
- dla zadania 1 – 1 500,00 zł
- dla zadania 2 – 1 500,00 zł
- dla zadania 3 – 1 500,00 zł
- dla zadania 4 – 1 500,00 zł
- dla zadania 5 – 1 500,00 zł
- dla zadania 6 – 1 500,00 zł
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu,
• gwarancjach bankowych,
• gwarancjach ubezpieczeniowych,
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2020r., poz. 299).
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym w złotych polskich na konto Zamawiającego: SANBank Nadsański Bank Spółdzielczy Filia Krzeszów nr 60 9430 1045 5012 4142 2000 0001, z dopiskiem: Postępowanie nr RG.271.3.2023 zad…. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty,
b) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści ofert na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-21 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/krzeszow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI KRZESZÓW
więcej: przetargi KRZESZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Zbiorniki na wodę »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.