Ogłoszenie z dnia 2023-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167465/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w miejscowości Bystre, Sigiełki, Łazów, Kustrawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRZESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Krzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-418
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158798352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzeszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzeszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanalizacyjnej w miejscowości Bystre, Sigiełki, Łazów, Kustrawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fcf3cf28-d442-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00217229
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00010973/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno - kanlizacyjnej w miejscowości Byste, Sigiełki, Łazów, Kustrawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167465
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RG.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1678480,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa pionowego zbiornika na wodę wykonanego z elementów stalowych wraz z niezbędnym osprzętem. Zbiornik w kształcie pionowego walca zamkniętego od dołu płaskim dnem, zakończony stożkowym dachem. Pionowy, stalowy jednokomorowy zbiornik do magazynowania wody pitnej, o parametrach:• Powierzchnia zabudowy zbiornika 17,65 m2
• Powierzchnia zabudowy płyty 15,90m2
• Kubatura 150,00m3
• Objętość użytkowa 143,50m3 (< 150,00m3)
• Średnica zbiornika wraz ociepleniem 4,74m (<7,00m)
• Wysokość całkowita zbiornika łącznie z drabiną 10,50m (nie przekracza 12,0m)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
44611500-1 - Zbiorniki na wodę
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 472838,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej miejscowości Łazów, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót. Zamawiający informuję że część sieci została już wykonana w latach ubiegłych (odcinek od węzła W1 do hydrantu HP3). Pozostały do wykonania odcinek długości L = 590 mb z rur PE 100 SDR 117 dn 110 wraz z hydrantami nadziemnymi HP-80.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 112611,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowy istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w miejscowości Sigiełki, zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną oraz przedmiarem robót.Łączna długość projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej wynosi : 789m
Ilość studni rewizyjnych do zamontowania na sieci kanalizacji sanitarnej :
- studnia 600 PVC typu Tegra ( S16) - 1 szt
- studnia 425 PVC - 19 szt
Długość zaprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej z rur kielichowych z wydłużonym kielichem PVC200 SN8 - wynosi :
Odcinek od studni Sist - S1 - 50 m
Odcinek od studni S2 - S16 - 609m
Odcinek od studni S16 - S18 - 73m
Odcinek od studni S19 - S20 - 6m
Odcinek od studni S1 - S2 - 8m w przejściu pod drogą gminną o nawierzchni asfaltowej wykonać przewiertem sterowanym bez naruszenia konstrukcji drogi. Odcinek ten należy wykonać w rur kanalizacyjnych dwuwarstwowych PE200 o długości 8,0m.
Odcinek kanalizacji S16 - S19 w przejściu pod placem manewrowym o nawierzchni asfaltowej należy wykonać przewiertem sterowanym bez naruszania konstrukcji nawierzchni placu. Odcinek ten należy wykonać z rur kanalizacyjnych dwuwarstwowych PE200 l=43m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 263433,68 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących hydrantów w miejscowości Bystre, Sigiełki, Łazów oraz wymiana istniejących hydrantów wraz z zasuwami w miejscowości Kustrawa. W powyższych miejscowościach przewidziano do wymiany 63 sztuki hydrantów nadziemnych, w tym 18 sztuk samych hydrantów z wcześniej wykonanym przedłużeniem podejścia pod hydrant poza realizowaną ścieżkę rowerową według odrębnego postępowania oraz wymiana 11 sztuk zasuw przy hydrantach w miejscowości Kustrawa.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 282209,62 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa ujęcia wody w miejscowości Sigiełki wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego na pobór wody na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej. Studnie zastępcze S3a , S4a i S5a zlokalizowane będą w obecnych strefach bezpośredniej istniejących studni.Według projektu robót geologicznych zaprojektowane studnie głębinowe zastępcze S3a i S4a posiadają głębokość 21,0m.
Ich konstrukcja przedstawia się następująco :
- rura podfiltrowa - długość 3,0m
- filtr Preussage lub równoważny - długość 5,0m
- rura nadfiltrowa - długość 13m
- obsypka żwirowa
Studnia głębinowa zastępcza S5a głębokość 18,0m. Konstrukcja studni S5a przedstawia się następująco :
- rura podfiltrowa - długość 3,0m
- filtr Preussage lub równoważny - długość 5,0m
- rura nadfiltrowa - długość 10,5m
- obsypka żwirowa
Studnie będą czerpać wodę z utworów czwartorzędu. Studnie zastępcze wykonane zostaną metodą odwiertu jako studnie zastępcze w tej samej strefie bezpośredniej o wymiarach : 20 x 20m.
Studnie zastępcze S3a, S4a, S5a posiadać będą filtry szczelinowe PCV f225/200mm długości 5,0m, część podfiltrowa i nadfiltrowa wykonana będzie z rury PVC f225/200.Wiercenie studni w rurach f18”do głębokości 21 i 18m. Każda studnia posiadać będzie obudowę z kręgów betonowych o średnicy 2000 mm. Przykryta będzie płytą nadstudzienną 2200mm , w której zamontowane zostaną dwa włazy prostokątne o wymiarach 0,8 x 0,8m . Jeden właz zamontowany będzie nad otworem studni.
Komora obudowy studni głębinowych posiada głębokość 2,74m.
Odcinki rurociągu tłocznego 110 PE od każdej studni należy włączyć do zbiorczego rurociągu tłocznego z rur 160PCW za pomocą trójników żeliwnych f150/100
i odpowiednich kształtek przejściowych kołnierzowych . Ponadto przewiduje się wykonanie zasilania elektrycznego każdej studni zastępczej wraz wykonaniem nowego zasilania kablem YAKY 4x35mm2 od studni S5a do rozdzielni przy studni S4a. Projektowane studnie wraz odcinkami rurociągu tłocznego od studni oraz kablem zasilającym zaznaczono mapie projektu zagospodarowania terenu w skali 1:500 - działka nr ewid. 692/6.
Obręb ewidencyjny 0002 Sigiełki, jednostka ewidencyjna : 181204_2 Krzeszów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45255110-3 - Roboty budowlane w zakresie studni
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 424537,51 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest monitorowanie istniejących przepompowni ścieków w miejscowości Kustrawa, Bystre, Sigiełki, Łazów – 13 szt.Wymogi ogólne:
- router o szerokim zakresie temperatury pracy od -40C do + 60C z dostępem do Internetu za pomocą karty SIM nie posiadającej stałego adresu IP – brak widoczności w sieci publicznej,
- przesyłanie danych urządzenie – serwer zrealizowanego za pomocą szyfrowanego połączenia VPN,
- dostęp do wizualizacji na komputer oraz smartfon poprzez stronę internetową,
- strona internetowa zabezpieczona certyfikatem SSL,
- logowanie użytkownika do systemu za pomocą indywidualnego loginu i hasła,
- możliwość edycji poziomu dostępu użytkowników - tylko podgląd lub podgląd z możliwością zmiany parametrów urządzenia,
Wymogi funkcjonalne dla układu, wizualizacji:
- informacja o stanie pomp: praca, gotowość, awaria, blokada,
- możliwość blokowania poszczególnych lub wszystkich pomp tłoczni,
- możliwość zdalnego załączenia lub wyłączenia tłoczni,
- informacja SMS dla każdego alarmu z możliwością jej załączenia lub wyłączenia,
- wysyłka SMS do min 3 wybranych osób wraz z możliwością zmiany numeru telefonu (poprzez stronę www)
- historia tłoczenia cieczy w przedziałach czasowych: 1h/24h,
- historia wskazań wodomierza całkowitego dla każdej godziny oraz doby,
- historia pracy pomp – zestawienie dobowe (ilość załączeń, czas pracy),
- historia alarmów,
Zamawiający wymaga przekazania kodów źródłowych sterowników PLC, paneli
wraz z oprogramowaniem narzędziowym w języku polskim
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
4.5.5.) Wartość części: 122850,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498377,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498377,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4898377,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-21-43-882
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 16
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-418
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca nieznany na tym etapie.
Budowa pionowego zbiornika na wodę.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498377,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87084,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87084,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-21-43-882
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 16
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-418
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87084,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245458,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245458,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-21-43-882
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 16
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-418
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245458,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302033,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302033,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302033,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-21-43-882
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 16
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-418
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302033,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457946,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457946,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457946,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-21-43-882
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 16
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-418
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457946,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140220,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Krzeszowie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 865-21-43-882
7.3.3) Ulica: Biłgorajska 16
7.3.4) Miejscowość: Krzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 37-418
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Monitoring istniejących przepompowni ścieków.
Podwykonawca: Automatyka – Krzysztof Białowąs
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI KRZESZÓW
więcej: przetargi KRZESZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Zbiorniki na wodę »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.