Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00072055/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYCHÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Piłsudskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Międzychód
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 95 748 81 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@miedzychod.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91164896-9193-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91164896-9193-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167657
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017925/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenu Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00072055
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RII.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Informacje podstawowe:
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.
Zamówienie dofinansowane z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD: programu inwestycji strategicznych.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pod nazwą:
Zagospodarowanie Ogródka Jordanowskiego w Międzychodzie.
Zakres rzeczowy robót budowlanych do wykonania obejmuje:
ETAP I OBEJMUJE:
- wykonanie nawierzchni ścieżek rowerowych, ścieżek komunikacji pieszej i pieszo-rowerowej w części miasteczka rowerowego, wykonanie stanowisk postojowych dla samochodów i motocykli, drogi dojazdowej i stanowisk do parkowania rowerów, mini boisko do koszykówki i piłki nożnej oraz zebranie nadmiaru ziemi nieczynnego toru saneczkowego do poziomu drogi dojazdowej, stanowisk postojowych i boisk, kanalizacji deszczowej i zbiornika wód deszczowych, kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenia terenu w obrębie realizacji tego etapu zagospodarowania.
ETAP II OBEJMUJE:
- wykonanie budynku szkoleniowo-usługowego, ścieżek rowerowych i pieszych, kanalizacji deszczowej i kanalizacji sanitarnej oraz oświetlenia terenu w obrębie realizacji tego etapu zagospodarowania.
ETAP III OBEJMUJE:
- wykonanie amfiteatru, ścieżek rowerowych i pieszych, remontu budynku gospodarczego oraz oświetlenia terenu i monitoringu w obrębie realizacji tego etapu zagospodarowania.
W każdym etapie realizacji będzie porządkowana zieleń: wycinka chorych drzew zakwalifikowanych do usunięcia, nasadzenia uzupełniające nowych drzew i krzewów ozdobnych oraz regeneracja istniejących i założenie nowych trawników w miejscach projektowanych.
Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45231221-0 - Roboty budowlane w zakresie gazowych sieci zasilających
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10949460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11804957,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10949460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inżynieryjne Inmel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301940517
7.3.3) Ulica: Podolańska 45 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-626
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie budynku szkoleniowo-usługowego, roboty ogólnobudowlane, roboty branży zieleni, roboty branży sanitarnej, roboty branży drogowej, roboty branży elektrycznej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE INMEL SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE INMEL SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10949460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYCHODU
- DOWÓZ DZIECI I UCZNIÓW DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ NA TERENIE GMINY MIĘDZYCHÓD.
- "Zapewnienie przejezdności dróg na terenie Nadleśnictwa Międzychód w 2024 r.- etap II"
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA DOSTAWIE/SPRZEDAŻY ENERGII ELEKTRYCZNEJ WRAZ Z USŁUGĄ DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY SPZOZ MIĘDZYCHÓD
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Międzychód
więcej: przetargi w Międzychodzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.