Ogłoszenie z dnia 2022-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy w 2022 roku na terenie AN 7–roboty podobne nr 1 do umowy 95/21/NZ/GN/PS z dnia 10.11.2021 r. (ZP/TP/Rb/61/21).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Walewska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-022
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zgnpragapld.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. W-wy w 2022 roku na terenie AN 7–roboty podobne nr 1 do umowy 95/21/NZ/GN/PS z dnia 10.11.2021 r. (ZP/TP/Rb/61/21).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31d82b6d-c6c5-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00167798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017237/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2022 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7 – roboty podobne 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138444/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W wyniku rozstrzygniętego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Nr ZP/TP/Rb/61/21 została zawarta umowa z Wykonawcą, nr 95/21/NZ/GN/PS w dniu 10.11.2021 r., polegająca na: odnowieniu pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga – Południe m. st. Warszawy w 2021 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7.
Obecnie Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na udzielenie zamówienia publicznego, które polegają na powtórzeniu podobnych robót budowlanych. Zamówienie będzie udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót na warunkach określonych ww. umowie.
Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostało przewidziane w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowitą wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Wartość powtórzonych podobnych robót budowlanych nie przekracza 200% całkowitej wartości umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/Wr/Rb/21/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 648001,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje m.in.:
1. Roboty w branży ogólnobudowlanej – m.in. organizacja terenu robót, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów do malowania, szklenie okien, obsadzenie ościeżnic stalowych w ścianach z cegieł i drzwi, roboty zduńskie, remont podłóg, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej.
2. Roboty w branży instalacji sanitarnych – m.in. remont instalacji wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania etażowego.
3. Remonty w branży elektrycznej – m.in. wyodrębnienie obwodów elektrycznych, mocowanie puszek i gniazd wtyczkowych
4. Wykonanie i oddanie przedmiotu zamówienia, zrealizowanego zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną,
5. Wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami,
6. Ustalenie lokalizacji, wykonanie i utrzymanie niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzeniu odpowiednich mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych,
7. Oznakowanie, zabezpieczenie i uporządkowanie terenu prowadzonych prac,
8. Przywrócenie terenu do stanu pierwotnego (wejścia do budynku, klatki schodowej, itp.),
9. Zabezpieczenie ciągów eksploatacyjnych i ewakuacyjnych,
10. Dostarczenie przez wykonawcę norm, aprobat technicznych i gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45454100-5 - Odnawianie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 700000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 700000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. COMPO Janusz Krzysztof Soin,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 757-125-27-67
7.3.3) Ulica: ul. Plac Obrońców Różana 11
7.3.4) Miejscowość: Różan,
7.3.5) Kod pocztowy: 06-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. "COMPO" Janusz Krzysztof Soin
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. "COMPO" Janusz Krzysztof Soin
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 700000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacji placów zabaw wraz terenem przy ul. Węgrowskiej 3 i 5 w Warszawie - w trybie " projektuj i buduj".
- "Usługa kompleksowej organizacji gali wręczania wyróżnień w konkursie Mazowieckiej Marki Ekonomii Społecznej".
- Wykonanie koncepcji wraz z dokumentacją projektowo - kosztorysowej dot. "Rewitalizacji podwórka Barkocińska, Święciańska, Radzymińska w Warszawie".
- ZP/17/2025 Ochrona fizyczna osób i mienia w Zakładzie Opiekuńczo- Leczniczym przy ul. Mehoffera 72/74 wchodzącego w skład SCOL Sp. z o.o.
- Utrzymanie porządku i czystości na terenach i w budynkach m.st. Warszawy administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek
- Dostawa materiałów jednorazowych oraz jednorazowych specjalistycznych do statków powietrznych będących na ewidencji na ewidencji 1 Bazy Lotnictwa Transportowego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- "Modernizacja, przebudowa i remont budynku Przedszkola w Skopaniu wraz z zagospodarowaniem terenu"
- Dostawa i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Namysłowie.
- SVA/4620-190/2025: Remont kotłowni olejowej o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami w bud. 75 na terenie kompl. wojskowego w m. Podebłocie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.