Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110410/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00111404/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynków użyteczności
publicznej Powiatu Złotoryjskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Złotoryjski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647245
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Niepodległości 8
1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 768786940
1.5.8.) Numer faksu: 768786955
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-zlotoryja.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zlotoryja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynków użytecznościpublicznej Powiatu Złotoryjskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95c23d82-b433-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168056
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017761/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Poprawa efektywności energetycznej i modernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Złotoryjskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110410
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.272.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 13985940,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje wykonanie prac w 5 obiektach. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań opisanych poniżej. Zamawiający przeprowadza postępowanie w formule „zaprojektuj-wybuduj”, ale dla 2 obiektów posiada już część dokumentacji projektowej dotyczącej wykonania robót budowlanych – montażu windy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony z niniejszą SWZ Program funkcjonalno-użytkowy mający na celu określenie wymagań dotyczących wykonania dokumentacji projektowej oraz realizacji robót budowlanych dla niżej wymienionych zadań w formule „zaprojektuj-wybuduj” oraz załączona dokumentacja projektowa.
Przedmiot zamówienia składa się z następujących elementów obejmujących:
A) – część projektową, w tym:
- koncepcję rozwiązań projektowych,
- projekt budowlany – obejmujący:
• Projekt zagospodarowania terenu inwestycji
• Projekt architektoniczno-budowlany
• Projekt techniczny zawierający szczegółowe rozwiązania techniczno-konstrukcyjne
- Branżowe projekty techniczne, w tym ewentualne projekty przebudowy urządzeń kolidujących z realizacją zadania wraz z uzyskaniem warunków usunięcia kolizji oraz uzgodnieniem przyjętych rozwiązań z właścicielami urządzeń
- Projekt wykonawczy uwzględniający wszystkie branże
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót dla wszystkich branż, które określać będą parametry techniczne i wymagania funkcjonalne zastosowanych wyrobów, przewidzianych w dokumentacji projektowej,
- Przedmiar robót dla wszystkich branż w oparciu o SST z określeniem kodów CPV,
- Kosztorys inwestorski w oparciu o aktualną bazę cen (np. SEKOCENBUD),
- Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, standardami i zasadami wiedzy technicznej oraz na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
B) - prace budowlane i montażowe, dla poszczególnych placówek.
3. Zamówienie obejmuje następujący zakres:
Zadanie I - Zespół Szkół Zawodowych w Złotoryi przy ul. Wojska Polskiego 50 – zakres inwestycji:
- modernizacja instalacji centralnego ogrzewania,
- ocieplenie obiektu wraz z usunięciem zniszczonych warstw izolacyjnych i odtworzeniem koniecznych warstw,
- wymiana oświetlenia wbudowanego na energooszczędne,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej,
- remont sal gimnastycznych,
- remont dachu z przebudową kominów,
- dostosowanie obiektu do wymogów ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (winda – Zamawiający posiada dokumentację projektową na wykonanie robót budowlanych - montaż windy wraz z pozwoleniem na budowę).
Zadanie II - Liceum Ogólnokształcące w Złotoryi przy ul. Kolejowej 4 – zakres inwestycji:
- modernizacja instalacji centralnego ogrzewania budynku sal gimnastycznych,
- zastąpienie istniejącej wyeksploatowanej wentylacji budynku sal gimnastycznych nową instalacją wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskaniem ciepła i klimatyzacją,
- ocieplenie budynku sal gimnastycznych,
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne budynku sal gimnastycznych,
- remont budynku sal gimnastycznych,
- renowacja i modernizacja podłóg w obiekcie.
Zadanie III - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Złotoryi przy ul. Staszica 2 – zakres inwestycji:
- remont sal gimnastycznych,
- dostosowanie obiektu do wymogów ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (winda – Zamawiający posiada dokumentację projektową na wykonanie robót budowlanych - montaż windy wraz z pozwoleniem na budowę).
Zadanie IV - Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Wojcieszowie przy ul. Miedzianej 1 – zakres inwestycji:
- dostosowanie obiektu do wymogów ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadanie V - Starostwo Powiatowe w Złotoryi przy Pl. Niepodległości 8 i ul. Kolejowa 4 – zakres inwestycji:
- odtworzenie okien w budynku głównym,
- dostosowanie budynku głównego do wymogów ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- wymiana okien w budynku przy ul. Kolejowej 4,
- renowacja elewacji w obu budynkach.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniony z SWZ Program funkcjonalno-użytkowy (dla każdej placówki oddzielnie).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16814100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31600212,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16814100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider konsorcjum: GK INVESTBUD Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Partner konsorcjum: GK INVESTBUD Gerard Nogajczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9292073185
7.3.3) Ulica: Zjednoczenia 102/5A
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-120
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Usługi Projektowe
Roboty budowlane
Roboty elektryczne
Roboty sanitarne
Roboty budowlane
Roboty budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16814100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZŁOTORYI
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu medycznego: sterylizator parowy, myjnia dezynfektor, aparat echokardiograf wraz z wyposażeniem dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni terenów zielonych w ramach projektu pn: LOVe - Labor Omnia Vincit - niepełnosprawni na rynku pracy szansą rozwoju regionu
- "Kompleksowe świadczenie usług w zakresie sprzątania pomieszczeń biurowych oraz prace porządkowe i pielęgnacyjne na posesji sądu".
więcej: przetargi w Złotoryi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Budowa windy zewnętrznej dla nieruchomości mieszkalnej przy ul. Strzeleckiej 42. Oznaczenie sprawy: DNZP.261.65.2024
- Dostawa i montaż klimatyzacji, wentylacji wywiewnej oraz czujek ppoż. - wraz z robotami towarzyszącymi - w pomieszczeniu serwerowni budynku IBE przy ul. Górczewskiej 8 w Warszawie.
- Ułożenie wykładziny PCV na posadzce w Przedszkolu w Łęgu - prace naprawcze
- Remont korytarza w budynku dydaktycznym
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.