Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00126490/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-26
- 2021/BZP 00143184/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zewnętrznej windy w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 9 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 9 w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350541621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Seniorów Lotnictwa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-455
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zso9.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.xxiiilo.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.xxiiilo.krakow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa zewnętrznej windy w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 9 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba26a98-ede0-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067641/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa zewnętrznej windy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00126490/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSO9.21.1.2021.SD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 317019,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej robót budowlanych związanych z budową szybu dźwigu osobowego przy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 9 w Krakowie przy ul. Seniorów Lotnictwa 5 wraz z przebudową fragmentu budynku, przebudową i rozbudową wewnętrznej instalacji elektrycznej, instalacji c.o., przebudową fragmentu wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej.
1.1. Przy realizacji wykonawca winien uwzględnić:
a) zorganizowanie prac w sposób zapewniający możliwość statutowej działalności Szkoły w tym m.in.:
wykonywanie prac z uwzględnieniem wydzielenia i zabezpieczenia terenu prac od pozostałej części budynku (np. poprzez tymczasowe, szczelne, lekkie ściany oddzielające) i zagospodarowania z wyznaczeniem bezpiecznych szlaków komunikacyjnych oraz realizacji prac hałaśliwych poza godzinami prowadzonych lekcji,
roboty przy instalacji c.o. należy zorganizować w taki sposób, aby nie doszło do obniżenia temperatury w budynku poniżej 21 stopni Celsjusza,
prace przy instalacji kanalizacyjnej oraz elektrycznej wykonać w sposób nie powodujący zakłóceń działania Szkoły,
b) utrudniony dojazd samochodów ciężarowych takich jak betonowozy, pompy do betonu zważywszy na układ komunikacyjny do budynku szkoły jak również układ dróg wewnętrznych. Wykonawca winien stosować środki transportu, które nie uszkodzą dróg i chodników szkoły,
c) montaż tymczasowego, pełnego ogrodzenia zewnętrznego, zamykanego, uniemożliwiającego dostęp osób trzecich do składu materiałów, terenu budowy,
d) przed rozpoczęciem robót fundamentowych, odbiór podłoża winien być przeprowadzony przez uprawnionego geotechnika,
e) przy realizacji robót żelbetowych należy stosować szalunki systemowe,
f) wykonanie robót odtworzeniowych wynikających z prowadzonych prac w budynku, na zewnątrz budynku oraz w zagospodarowaniu terenu w tym m.in., wykończeniowych, malarskich, tynkarskich, posadzkarskich, brukarskich, odtworzenie trawnika,
g) zestawienie stali ma charakter szacunkowy,
h) przed wykonaniem, konieczność przedstawienia szczegółowych rozwiązań wykonawczych warsztatowych jak np. dla schematu połączenia konstrukcji budynku z konstrukcją szybu windowego,
i) montaż haków montażowych w nadszybiu,
j) pozytywny odbiór UDT (bez uwag) w zakresie wykonawcy,
k) wykonanie niezbędnych przycinek drzew i krzewów,
l) zamawiający stosowania rusztowań systemowych. Montaż, odbiory i przeglądy rusztowań winny być przeprowadzane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, zgodnie z dokumentacja DTR/projektem indywidualnym,
m) prace realizowane będą na podstawie Decyzji Pozwolenia na roboty budowlane Decyzja nr 285/6740.1/2021 z dnia 10.03.2021.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają łącznie:
1) Rodz. III niniejszej SWZ,
2) Wzór umowy (załącznik nr 3 do SWZ),
3) STWiORB, Projekt, pozostałe dokumenty (załączniki 5-8 do SWZ),
5) Obowiązujące przepisy techniczno-budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 511272,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511272,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 511272,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOL-HUT sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6780052285
7.3.3) Ulica: Kornela Makuszyńskiego 4A
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-752
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) w zakresie dostawy i montażu windy, Podwykonawca: Dominik Salisz SALTECH, NIP: 9441790119, ul. Grota Roweckiego 15/75, 30-348 Kraków,
2) w zakresie konstrukcji żelbetowej szybu windowego, Podwykonawca: Łukasz Zdebski Global Serwis Group, NIP: 6782847215, 31-933 Kraków, os. Centrum D 5/4.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 511272,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2025 przez okres 6 miesięcy
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego w ilości 50.000 litrów dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi dostępu do podręczników w wersji online w 2025 roku dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie
- Usługa przeprowadzenia Pakietu szkoleń z języka programowania R dla pracowników AGH Środowiska w ramach projektu KOMPAS AGH - DE-dzp.272-638/24
- Podkłady w rolkach i naczynia jednorazowe z pulpy
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- DRUGI PRZETARG - Modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Storkowo gm. Ińsko
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.