Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123771/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00138630/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Grudziądz, mury miejskie (XIV w.) prace konserwatorskie przy południowo - wschodnim fragmencie murów miejskich z wieżyczką wodną przy kanale Trynka w Grudziądzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA - MIASTO GRUDZIĄDZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564510233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Grudziądz, mury miejskie (XIV w.) prace konserwatorskie przy południowo - wschodnim fragmencie murów miejskich z wieżyczką wodną przy kanale Trynka w Grudziądzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ad9bfbe-bbbf-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00168857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030238/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Grudziądz, mury miejskie (XIV w.): prace konserwatorskie przy południowo-wschodnim fragmencie murów miejskich z wieżyczką wodną przy kanale Trynka w Grudziądzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123771/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-I.271.8.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 643200,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Grudziądz, mury miejskie (XIV w.) prace konserwatorskie przy południowo - wschodnim fragmencie murów miejskich z wieżyczką wodną przy kanale Trynka w Grudziądzu”.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1)miejscową dezynfekcję muru,
2)usunięcie niewłaściwie wykonanych napraw i doraźnych uzupełnień muru,
3)naprawę rozebranego fragmentu lica muru,
4)wstępne oczyszczenie powierzchni muru poprzez ręczne usunięcie łat zapraw zalegających na powierzchni cegieł,
5)rozebranie korony muru na odcinku o dł. 12,90 m, od strony północnej w pobliżu budynku przychodni zlokalizowanej przy ul. Klasztornej,
6)rozebranie zabezpieczenia korony muru obronnego i murów baszty wykonanych w latach 70-tych ubiegłego stulecia przez Przedsiębiorstwo Państwowe Pracownie Konserwacji Zabytków (na całej długości dwie warstwy cegieł) oraz zniszczonych cegieł w zwieńczeniach skarp,
7)wstępne wzmocnienie osypującej i łuszczącej się powierzchni cegieł,
8)usunięcie silnie zwietrzałych i odspojonych od podłoża fragmentów tynku z wieżyczki wodnej,
9)wykucie silnie osłabionych oraz rozpadających się cegieł muru,
10)usunięcie zdezintegrowanych spoin niespełniających już swej funkcji, a także spoin niewłaściwych,
11)usunięcie roślinności porastającej mury oraz wystający ponad poziom terenu mur fundamentowy z głazów narzutowych,
12)oczyszczenie powierzchni lica muru z zabrudzeń i nawarstwień,
13)odsolenie silnie zasolonych fragmentów muru,
14)wzmocnienie partii murów (cegieł i spoin) o osłabionej strukturze do uzyskania pożądanej wytrzymałości,
15)uzupełnienie ubytków ceglanego lica muru,
16)przemurowanie fragmentów muru,
17)naprawa spękań muru,
18)usunięcie cegieł zaślepiających małe okienko u dołu wieżyczki wodnej, odtworzenie kształtu okna,
19)wykonanie nowego zabezpieczenia korony murów i pulpitowo zamkniętych od góry przypór,
20)spoinowanie muru i przemurowań,
21)uzupełnienie tynku na wieżyczce wodnej,
22)malowanie tynku wieżyczki wodnej,
23)konserwacja i zabezpieczenie antykorozyjne elementów metalowych,
24)konserwacja drewnianej okiennicy wieżyczki wodnej,
25)scalenie kolorystyczne w obrębie muru ceglanego.
3.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa Program Prac Konserwatorskich zatwierdzony decyzją Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 10 lutego 2020 r. znak ZN/42/2020 stanowiące załączniki nr 3 i 4 do SWZ.
4.Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdzie się odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
5.Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”.
6.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Wizja lokalna może być dokonana tylko w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku, jednak nie później niż na 3 dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego pisemnie o zamiarze przeprowadzenia wizji. Osoby po stronie Zamawiającego, które będą okazywać teren, nie są upoważnione do prowadzenia jakichkolwiek ustaleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45454100-5 - Odnawianie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 607546,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 861000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 607546,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361008016
7.3.3) Ulica: Grota-Roweckiego 168
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-214
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 607546,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w II półroczu 2025
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- Budowa placu manewrowego wraz z wiatą garażową w ramach projektu pn. "Nowe umiejętności-nowe możliwości-zakup wyposażenia na potrzeby prowadzenia kursu obsługi wózków jezdniowych dla uczniów ZSE...".
- Dostawa niszczarek oraz stalowych szaf na akta - 28/2025
- Nazwa zamówienia: Usługa organizacji wypoczynku letniego - kolonii profilaktycznych z elementami socjoterapii dla dzieci i młodzieży będących pod opieką CPDiPR w Grudziądzu
- Budowa boisk do sportów plażowych "STRZEMYK ARENA" wraz z infrastrukturą towarzyszącą
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace konserwatorskie przy krużganku zachodnim i komnatach dostojników - Zamek Wysoki Muzeum Zamkowego w Malborku
- 133.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu Auli oraz remont Sali Bobrzyńskiego w budynku Collegium Maius Uniwersytetu Jagiellońskiego ul. Jagiellońska 15
- Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Poprawa stanu technicznego balkonu i tarasu - ściana wschodnia budynku U M i G w Górze,,
- Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Dębogórskiej w Szczecinie
- Renowacja kanalizacji deszczowej w ulicy Szczepowej w Szczecinie
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.