eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BielicePoprawa bezpieczeństwa drogowego w Gminie Bielice



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa drogowego w Gminie Bielice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685349

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepokalanej 34

1.5.2.) Miejscowość: Bielice

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-202

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bielice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bielice.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa drogowego w Gminie Bielice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ddcd733-754f-4ad6-8a2e-1e80769f889b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00168984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00057796/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa bezpieczeństwa drogowego w Gminie Bielice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ddcd733-754f-4ad6-8a2e-1e80769f889b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bielice z siedzibą przy ul. Niepokalanej 34; 74-202 Bielice; tel. 91 56 44 235, e-mail: sekretariat@bielice.com.pl
2) w przypadku pytań dotyczących sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Wójta Gminy Bielice, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych wyznaczonym w Urzędzie Gminy Bielice za pomocą adresu e-mail: bkaniuk@proinspektor.pl telefon: 608 442 652.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Poprawa bezpieczeństwa drogowego w Gminie Bielice w ramach którego realizowane jest zadanie:
a. „Przebudowy drogi gminnej w miejscowości Parsów na działce ewid. nr 533”
Planowane przedsięwzięcie jest inwestycją o charakterze liniowym (komunikacyjnym) o długości około 430 mb. Projekt zakłada m. in. przebudowę zjazdu z drogi powiatowej (objęte uzgodnieniem z dnia 31.01.2025 r nr pisma D.7197.3.2025.KK), przebudowę wewnętrznej drogi gminnej (objętego zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę – brak sprzeciwu z dnia 31.01.2025 r nr AB.6743.11.4.2025.AM) polegającym na wykonaniu nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej szerokości 4.0 m, wykonaniu zjazdów do przyległych posesji z kostki betonowej grafitowej (o szerokości min. 3,5 m) wraz z krawężnikiem betonowym najazdowym – lokalizację zjazdów należy zweryfikować na budowie i dostosować do istniejących bram i ogrodzeń. Wykonanie obustronnych poboczy z kruszywa szerokości 0.75 - 1.0 m oraz dowiązań do istniejącego terenu. Zjazd z drogi powiatowej zaprojektowano o szerokości 4 m i wyokrąglono łukami o promieniu 6 m oraz 9 m (zabruk z kostki kamiennej). Dodatkowo należy zabezpieczyć istniejące kable sieci teletechnicznej i elektroenergetycznej wraz z regulacją urządzeń infrastruktury towarzyszącej, w tym usunięcie kolizji i wyniesienie hydrantów poza jezdnie i pobocze przebudowywanej drogi. W zakresie inwestycji należy ponadto sporządzić i zatwierdzić projekt czasowej organizacji ruchu, wprowadzić i utrzymać oznakowanie na czas budowy, a także wprowadzić stałą organizację ruchu zgodnie z załączonym opracowaniem.
W ramach tego przedsięwzięcia planuje się wykonanie następujących prac:
• rozbiórka istniejących nawierzchni, zjazdów i innych elementów kolidujących z zagospodarowaniem terenu;
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych;
• posadowienie projektowanych elementów prefabrykowanych ulic (m. in. krawężników);
• wykonanie konstrukcji na przygotowanym podłożu;
• wykonanie nawierzchni jezdni i zjazdów;
• wykonanie poboczy i dowiązań z kruszywa;
• zabezpieczenie ist. kabli teletechnicznych i elektrycznych;
• regulacja urządzeń infrastruktury towarzyszącej, w tym usunięcie ew. kolizji i wyniesienie hydrantów poza jezdnie i pobocze przebudowywanej drogi;
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
• prace porządkowe i wykończeniowe, w tym humusowanie i obsianie mieszanką traw.




b. „Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej w miejscowości Parsów na działce ewid. nr 349/1”

Dla przedmiotowego zakresu Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia robót. Obecnie oczekuje się na wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięciach, co pozwoli na uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę. Ponadto, z uwagi na niedostateczną przejezdność Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w zakresie rozbudowy skrzyżowania z drogą powiatową (odcinek ok. 17m do sugerowanego przejścia dla pieszych). W ramach poszerzenia pasa drogowego pod inwestycję przewiduje się podział jednej działki nr 477/2 obręb Parsów.
Przewidywany termin wykonania skutecznego zgłoszenia robót budowlanych w zakresie przebudowy drogi gminnej, nie obejmujący skrzyżowania szacuje się na 31.05.2025 r. Obszar skrzyżowania przewiduje się do realizacji po 15.08.2025 r.
Wykonawca przygotowując ofertę dla przedmiotowego zamierzenia budowalnego powinien uwzględnić powyższe terminy.
W ramach przedsięwzięcia związanego z rozbudową i przebudową drogi gminnej na działce ewid. nr 349/1planuje się wykonanie następujących prac:
• rozbiórka istniejących nawierzchni, zjazdów i innych elementów kolidujących z zagospodarowaniem terenu,
• wykonanie niezbędnych prac ziemnych,
• posadowienie projektowanych elementów prefabrykowanych ulic (m. in. krawężników, oporników),
• wykonanie konstrukcji na przygotowanym podłożu,
• wykonanie nawierzchni jezdni o szerokości 4,0 – 5,5 m, skrzyżowań oraz zjazdów na pola o nawierzchni bitumicznej,
• wykonanie nawierzchni zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki betonowej, grafitowej;
• wykonanie chodników w obrębie skrzyżowania z drogą powiatową o nawierzchni z kostki betonowej, szarej;
• wykonanie zabruków/poszerzeń z kostki kamiennej;
• odtworzenie nawierzchni na skrzyżowaniu z drogą powiatową;
• wykonanie poboczy z destruktu asfaltowego, który utracił status odpadu niebezpiecznego tj. nie zawiera wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska;
• wykonanie dowiązań wysokościowych z kruszywa;
• zabezpieczenie ist. kabli teletechnicznych i elektrycznych rurą dwudzielną;
• regulacja urządzeń infrastruktury towarzyszącej;
• likwidacja kolizji z infrastrukturą towarzyszącą, w tym przesunięcie szafki elektroenergetycznej i likwidacja kolizji z linią oświetleniową;
• sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu, jej wprowadzenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy;
• wykonanie docelowego oznakowania pionowego i poziomego wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu drogowego;
• przebudowa istniejącego przepustu wraz z wykonaniem umocnień wlotów/wylotów z kostki kamiennej;
• odmulenie oraz profilowanie istniejących rowów przydrożnych;
• wykonanie wycinki drzew wraz z karczowaniem oraz usunięciem krzaków, a także wykonanie nasadzeń zastępczych;
• prace porządkowe i wykończeniowe, w tym humusowanie i obsianie mieszanką traw.

c. „Rozbudowa odcinków drogi gminnej w miejscowości Bielice”
Planowane przedsięwzięcie jest inwestycją o charakterze liniowym (komunikacyjnym) o długości odcinka C-D około 218 mb objęty decyzją nr 8/2024 z dnia 16.12.2024 r. o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej. Dokumentacja projektowa obejmuje odcinki A-B, C-D, E-F. W ramach poszerzenia pasa drogowego przewiduje się podział 2 działek oraz przejęcie 1 działki w całości. W ramach inwestycji planuje się podział pod inwestycję następujących działek: 278/2 oraz 550.
Prawem opcji objęty jest odcinek C-D (0+000.00 do 0+217.75). Zakres rozbudowy odcinka C-D zawiera się w następujących działkach: 517/1, 550, 216/3, 278/2 – obręb Bielice.
Rozbudowa odcinka C-D obejmuje odcinek drogi (ul. C.K. Norwida) poprzez wykonanie nawierzchni z kostki betonowej dwuteowej. W zakresie opracowania zawiera się również uregulowanie elementów pasa drogowego, w tym przebudowę istniejących zjazdów indywidualnych oraz na pola z kostki betonowej a także wykonanie zwieńczeń posadowionych wcześniej studzienek ściekowych ulicznych na odcinku C-D wraz z niezbędnymi robotami

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

2) zamówienie z użyciem prawa opcji to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych. Zamówienie podstawowe może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje przebudowę i rozbudowę drogi gminnej w m. Bielice na odcinku C-D dla branży drogowej + wykonanie zwieńczeń posadowionych studzienek ściekowych ulicznych wraz z niezbędnym robotami towarzyszącymi.

3) realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości robót budowlanych przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego,
4) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe,
5) jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja,
6) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem lub oświadczeniem,
7) w przypadku gdy Zamawiający nie uruchomi zamówienia objętego prawem opcji, Wykonawca realizując wyłącznie zamówienie podstawowe wykona roboty budowlane (wchodzące w zakres tego zamówienia) w taki sposób, aby były spójne pod względem funkcjonalnym, eksploatacyjnym i estetycznym z istniejącą już infrastrukturą drogową i towarzyszącą jej podziemna i naziemną infrastrukturą techniczną
8) w ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega sobie możliwość pełnego albo wyłączne częściowego wykorzystania zamówień objętych prawem opcji co każdorazowo zostanie sprecyzowane w oświadczeniu lub piśmie o skorzystaniu z prawa opcji.
9) w przypadku nie skorzystania przez zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie niewykorzystującym maksymalnie poziomu prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu nie skorzystania przez Zamawiającego z przysługującego mu prawa opcji albo skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie, niewykorzystującym maksymalnego poziomu prawa opcji. W szczególności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego realizacji prawa opcji ani wnosić o zapłatę spodziewanych korzyści.
10) postanowienia SWZ odnoszące się do zamówienia podstawowego znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
2) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny tego warunku
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną która polegała na budowie/rozbudowie/przebudowie/remoncie/modernizacji dróg publicznych o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN w ramach jednego zadania.
Wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, to jest referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na potrzeby realizacji zamówienia :

Kierownik budowy: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń,
pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia. Wymagana biegła znajomość języka polskiego.
Kierownik robót branża elektryczna: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wymagana biegła znajomość języka polskiego

Uprawnienia, o których mowa powyżej, powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j.Dz. U. z 2024 r. poz. 725) lub inne ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia lub też posiadającą ważne zdobyte w innych państwach równoważne kwalifikacje zawodowe, które zostały uznane na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi
objętymi przedmiotem zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w SWZ.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SWZ;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2025 poz. 98).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku 52 9387 1013 5500 0286 2000 0070 z dopiskiem „Wadium znak sprawy ZP.271.2.2025”.
Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
6. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
7. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w ustawie.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Pzp, w tym:
a) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawcy w sposób umożliwiający ich identyfikację.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia w formularzu ofertowym określają jaki zakres rzeczowy zrealizują poszczególni Wykonawcy.
c) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów każdego konsorcjanta oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ (wzór umowy) § 4 pkt 4

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

rodzaj, zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 8 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.Zamówienie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
2. na podstawie zapisów określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 129 z późn. zm.), a mianowicie
z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.;
wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1
pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.;
wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.,

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.