Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00096564/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrozeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Lisia Góra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LISIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146784678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lisiagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a18c5276-181b-4395-bccf-be4ced64fb7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrozeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Lisia Góra2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18c5276-181b-4395-bccf-be4ced64fb7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00169842
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034798/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrozeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Lisia Góra
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: B.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 352430,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Załącznik nr 2 do SWZ dla Części 1 – Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia
4. Wykonawca zobowiązany jest dla Części 1, Części 2 do złożenia wraz z ofertą, opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełnienia przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, wskazanych dla każdego elementu zawartego w załączniku nr 2 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w zestawieniu rzeczowo-ilościowym: nazwę i model proponowanego rozwiązania lub nazwę i wersję proponowanego oprogramowania, oraz zaznaczyć (TAK/NIE) odnosząc się do wszystkich pól określających minimalne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP. Zamawiający dla Części 1, Części 2 przedstawia również tabelę z technicznymi parametrami dla których Wykonawca nie jest zobligowany do uzupełniania parametrów technicznych zaznaczonych w tabeli jako Spełnia TAK/NIE, nie zaznaczenie w tabeli żadnej z opcji zostanie potraktowanie jako odpowiedź NIE i dla tego rozwiązania nie zostaną doliczone punkty odpowiadające danemu parametrowi technicznemu.
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
6. Zamawiający wymaga, aby urządzenia oraz oprogramowanie zaproponowane dla Części 1 opisanej w załączniku nr 2 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie wsparcie producenta oraz 2 letnią licencję niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań, chyba że warunki gwarancji lub wsparcia producenta opisane w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowią inaczej.
7. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie zaproponowane dla Części 2 opisanej w załączniku nr 2 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie licencje niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań oraz minimum 1 roczne wsparcie producenta, chyba że długość licencji lub wsparcia producenta opisana w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowi inaczej.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiącej nieodłączną część tego SWZ a będących odpowiednich do poszczególnych części zamówienia Załączników nr 3 lub 3.1 do SWZ.
9. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług wsparcia polegających na udzielaniu konsultacji i wskazówek dotyczących dostarczonego sprzętu i oprogramowania na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Usługi wsparcia muszą być dostępne co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego przez 6 miesięcy dla Części 1 oraz 12 miesięcy dla Części 2 od dnia odbioru. Dopuszcza się świadczenie usług przez Wykonawcę z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, jednak wykorzystanie środków komunikacji elektronicznej nie może wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, w szczególności nie może on być zobowiązany do nabywania dodatkowych usług, licencji na oprogramowanie itd.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 352430,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów stacjonarnych z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
b) Załącznik nr 2 do SWZ dla Części 2 — Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów stacjonarnych z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia
4. Wykonawca zobowiązany jest dla Części 1, Części 2 do złożenia wraz z ofertą, opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełnienia przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, wskazanych dla każdego elementu zawartego w załączniku nr 2 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w zestawieniu rzeczowo-ilościowym: nazwę i model proponowanego rozwiązania lub nazwę i wersję proponowanego oprogramowania, oraz zaznaczyć (TAK/NIE) odnosząc się do wszystkich pól określających minimalne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP. Zamawiający dla Części 1, Części 2 przedstawia również tabelę z technicznymi parametrami dla których Wykonawca nie jest zobligowany do uzupełniania parametrów technicznych zaznaczonych w tabeli jako Spełnia TAK/NIE, nie zaznaczenie w tabeli żadnej z opcji zostanie potraktowanie jako odpowiedź NIE i dla tego rozwiązania nie zostaną doliczone punkty odpowiadające danemu parametrowi technicznemu.
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
6. Zamawiający wymaga, aby urządzenia oraz oprogramowanie zaproponowane dla Części 1 opisanej w załączniku nr 2 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie wsparcie producenta oraz 2 letnią licencję niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań, chyba że warunki gwarancji lub wsparcia producenta opisane w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowią inaczej.
7. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie zaproponowane dla Części 2 opisanej w załączniku nr 2 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie licencje niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań oraz minimum 1 roczne wsparcie producenta, chyba że długość licencji lub wsparcia producenta opisana w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowi inaczej.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiącej nieodłączną część tego SWZ a będących odpowiednich do poszczególnych części zamówienia Załączników nr 3 lub 3.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 242520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Przeprowadzenie audytu KRI oraz opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
c) Załącznik nr 2.1 do SWZ dla Części 3 – Przeprowadzenie audytu KRI oraz opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiącej nieodłączną część tego SWZ a będących odpowiednich do poszczególnych części zamówienia Załączników nr 3 lub 3.1 do SWZ.
Informacje u warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X tego SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
3. a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Dla Części 3: Przeprowadzenie audytu KRI oraz opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykażę, że:
- przedstawi co najmniej 3 referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie lub wykonywanie usług odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (tj. wdrożenie/rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji) w tym minimum 1 w podmiocie administracji samorządowej zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na kwotę co najmniej 50 tys. zł brutto
- przedstawi co najmniej 3 referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie lub wykonywanie audytu bezpieczeństwa teleinformatycznego w tym przynajmniej 1 w podmiocie administracji samorządowej w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na kwotę co najmniej 90 tys. zł brutto
1) posiadają potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 12-osobowym zespołem składającym się z
1) Jednego Kierownika projektu spełniającego następujące warunki:
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowani projektami z wdrożenia/rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- udziału w charakterze kierownika projektu w co najmniej 5 projektach w urzędach z zakresu wdrożenia/rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- posiadania certyfikatu Prince2 na poziomie Practitioner lub równoważnym
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 27001 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 22301 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
- posiadania certyfikatu CISM lub równoważny
2) Dwóch Specjalistów ds. bezpieczeństwa informacji z których każdy spełnia następujące warunki:
- udział w charakterze specjalisty ds. ds. bezpieczeństwa informacji w co najmniej 5 projektach z zakresu wdrożenia rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w spółce energetycznej.
- co najmniej 5 letnie doświadczenie z zakresu wdrożenia/ rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w spółkach energetycznych/gazowniczych
- certyfikat CISM lub równoważny
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 27001 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 22301 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
3) 1 specjalista ds. zarządzania ryzykiem, który spełnia następujące warunki:
- udział w charakterze specjalisty ds. zarządzania ryzykiem w co najmniej 3 projektach z zakresu zarządzania ryzykiem .
- co najmniej 5 letnie doświadczenie z zakresu zarządzania ryzykiem
- certyfikat CRISC lub równoważny
- certyfikat CISM lub równoważny
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 27001 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 22301 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
4) Pięciu specjalistów ds. zarządzania bezpieczeństwem informacji, z których każdy spełnia następujące warunki:
- udział w charakterze specjalisty ds. zarządzania bezpieczeństwem informacji w co najmniej 3 projektach z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
- co najmniej 5 letnie doświadczenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- certyfikat audytora wiodącego ISO 27001 wydanego przez akredytowaną jednostkę
- certyfikat audytora wiodącego ISO 22301 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych na kwotę 2 mln zł (jeden milion zł).
6) Jako organizacja posiada:
- wdrożony i certyfikowany przez akredytowaną jednostkę certyfikat ISO 27001 obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (wdrożenie/rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, audyt teleinformatyczny, testy penetracyjne oraz dostawa oprogramowania wspierającego zarządzanie dokumentacją bezpieczeństwa informacji)
- wdrożony certyfikat ISO 22301 obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (wdrożenie/rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, audyt teleinformatyczny, testy penetracyjne oraz dostawa oprogramowania wspierającego zarządzanie dokumentacją bezpieczeństwa informacji)
- wdrożony certyfikat ISO 27701 obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (wdrożenie/rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, audyt teleinformatyczny, testy penetracyjne oraz dostawa oprogramowania wspierającego zarządzanie dokumentacją bezpieczeństwa informacji)
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
4.5.5.) Wartość części: 59900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu cyberbezpieczeństwa w środowisku pracy.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
d) Załącznik nr 2.2 do SWZ dla Części 4 – Szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu cyberbezpieczeństwa w środowisku pracy.
Informacje u warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X tego SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
3. a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Dla Części 4: Szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu cyberbezpieczeństwa w środowisku pracy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykażę, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, rzetelnie wykonał co najmniej 2 szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych zamówień jednego rodzaju. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwa zamówienia, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch zamówień jednego rodzaju wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w ust. 2 SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych zamówień tj. wykonania minimum 2 zamówień jednego rodzaju przez jeden podmiot.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
d) Załącznik nr 2.2 do SWZ dla Części 4 – Szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu cyberbezpieczeństwa w środowisku pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 10695,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 433488,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433488,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 433488,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maxto ITS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5130259779
7.3.3) Ulica: ul. Willowa 87
7.3.4) Miejscowość: Modlniczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-085
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 433488,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298299,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298299,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298299,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Outsourcing 24 sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222793558
7.3.3) Ulica: ul. Gwiaździsya 69F
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298299,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73677,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73677,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73677,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blue Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7781473428
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 35
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-896
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73677,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13155,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14145,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13155,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agileo.It Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312647631
7.3.3) Ulica: ul. Konarskiego 18C, 44-100 Gliwice
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13155,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-30INNE PRZETARGI LISIA GÓRA
- "Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Lisia Góra - wymiana wodomierzy na urządzenia umożliwiające zdalne odczytu radiowe na terenie Gminy Lisia Góra
- Rozwój i modernizacja infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w Gminie Lisia Góra - poza granicami aglomeracji
więcej: przetargi LISIA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Wdrożenie i uruchomienie systemu KONTROLI CZASU PRACY wraz z integracją z systemem InfoMedica firmy Asseco
- 12/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
- Dostawa przełączników sieciowych (switch) i skanerów A3 dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.