Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrozeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Lisia Góra
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LISIA GÓRA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660944
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146784678
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lisiagora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrozeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Lisia Góra
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a18c5276-181b-4395-bccf-be4ced64fb7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00096564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034798/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego i oprogramowania oraz przeprowadzenie audytu KRI z aktualizacją i wdrozeniem systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji dla Gminy Lisia Góra
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a18c5276-181b-4395-bccf-be4ced64fb7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamówienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
4. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e- Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
5. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).
7. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https;//ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
9. Poza komunikacją za pomocą platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza również komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej (z wyłączeniem składania ofert)
10. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
10. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania
konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
12. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach; .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx,
.odt. Zamawiający zaleca sporządzanie dokumentów elektronicznych w formacie .pdf.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str.1); zwanym dalej "RODO", informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lisia Góra z/s Lisia Góra ul. 1 Maja 7 , 33-140 Lisia Góra;
2) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Lisia Góra jest Pani Paulina Pikul;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.), dalej ustawa Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
10) Objaśnienia:
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: B.271.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Załącznik nr 2 do SWZ dla Części 1 – Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia
4. Wykonawca zobowiązany jest dla Części 1, Części 2 do złożenia wraz z ofertą, opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełnienia przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, wskazanych dla każdego elementu zawartego w załączniku nr 2 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w zestawieniu rzeczowo-ilościowym: nazwę i model proponowanego rozwiązania lub nazwę i wersję proponowanego oprogramowania, oraz zaznaczyć (TAK/NIE) odnosząc się do wszystkich pól określających minimalne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP. Zamawiający dla Części 1, Części 2 przedstawia również tabelę z technicznymi parametrami dla których Wykonawca nie jest zobligowany do uzupełniania parametrów technicznych zaznaczonych w tabeli jako Spełnia TAK/NIE, nie zaznaczenie w tabeli żadnej z opcji zostanie potraktowanie jako odpowiedź NIE i dla tego rozwiązania nie zostaną doliczone punkty odpowiadające danemu parametrowi technicznemu.
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
6. Zamawiający wymaga, aby urządzenia oraz oprogramowanie zaproponowane dla Części 1 opisanej w załączniku nr 2 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie wsparcie producenta oraz 2 letnią licencję niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań, chyba że warunki gwarancji lub wsparcia producenta opisane w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowią inaczej.
7. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie zaproponowane dla Części 2 opisanej w załączniku nr 2 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie licencje niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań oraz minimum 1 roczne wsparcie producenta, chyba że długość licencji lub wsparcia producenta opisana w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowi inaczej.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiącej nieodłączną część tego SWZ a będących odpowiednich do poszczególnych części zamówienia Załączników nr 3 lub 3.1 do SWZ.
9. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług wsparcia polegających na udzielaniu konsultacji i wskazówek dotyczących dostarczonego sprzętu i oprogramowania na każdorazowe żądanie Zamawiającego. Usługi wsparcia muszą być dostępne co najmniej w godzinach pracy Zamawiającego przez 6 miesięcy dla Części 1 oraz 12 miesięcy dla Części 2 od dnia odbioru. Dopuszcza się świadczenie usług przez Wykonawcę z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, jednak wykorzystanie środków komunikacji elektronicznej nie może wiązać się z dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, w szczególności nie może on być zobowiązany do nabywania dodatkowych usług, licencji na oprogramowanie itd.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów stacjonarnych z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
b) Załącznik nr 2 do SWZ dla Części 2 — Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów stacjonarnych z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia
4. Wykonawca zobowiązany jest dla Części 1, Części 2 do złożenia wraz z ofertą, opisu zaoferowanego sprzętu i oprogramowania umożliwiającego Zamawiającemu weryfikację spełnienia przez oferowany sprzęt i oprogramowanie wymagań minimalnych, wskazanych dla każdego elementu zawartego w załączniku nr 2 do SWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) w zestawieniu rzeczowo-ilościowym: nazwę i model proponowanego rozwiązania lub nazwę i wersję proponowanego oprogramowania, oraz zaznaczyć (TAK/NIE) odnosząc się do wszystkich pól określających minimalne wymagania. W przypadku gdy Wykonawca w którejkolwiek z pozycji zaoferuje parametry nie spełniające wymagań określonych przez Zamawiającego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust.1 pkt.5 ustawy PZP. Zamawiający dla Części 1, Części 2 przedstawia również tabelę z technicznymi parametrami dla których Wykonawca nie jest zobligowany do uzupełniania parametrów technicznych zaznaczonych w tabeli jako Spełnia TAK/NIE, nie zaznaczenie w tabeli żadnej z opcji zostanie potraktowanie jako odpowiedź NIE i dla tego rozwiązania nie zostaną doliczone punkty odpowiadające danemu parametrowi technicznemu.
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
6. Zamawiający wymaga, aby urządzenia oraz oprogramowanie zaproponowane dla Części 1 opisanej w załączniku nr 2 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie wsparcie producenta oraz 2 letnią licencję niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań, chyba że warunki gwarancji lub wsparcia producenta opisane w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowią inaczej.
7. Zamawiający wymaga, aby oprogramowanie zaproponowane dla Części 2 opisanej w załączniku nr 2 do SWZ posiadały co najmniej 2 letnie licencje niezbędną dla prawidłowego funkcjonowania (spełniających wymagania minimalne) zaproponowanych rozwiązań oraz minimum 1 roczne wsparcie producenta, chyba że długość licencji lub wsparcia producenta opisana w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) stanowi inaczej.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiącej nieodłączną część tego SWZ a będących odpowiednich do poszczególnych części zamówienia Załączników nr 3 lub 3.1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Przeprowadzenie audytu KRI oraz opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
c) Załącznik nr 2.1 do SWZ dla Części 3 – Przeprowadzenie audytu KRI oraz opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub patenty mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równorzędnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisanym przez Zamawiającego opisie przedmiotu zamówienia, jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez Niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek wykazania przez Wykonawcę, że rozwiązanie równoważne spełnia wymogi Zamawiającego jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie systemów, technologii, materiałów/produktów lub urządzeń z wymaganiami określonymi w dokumentacji, obowiązek ten winien być spełniony na etapie składania dokumentacji. W przypadku niezłożenia pełnej dokumentacji stwierdzającej spełnienie przez rozwiązania równoważne wymogów opisanych w załączniku nr 2 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) zamawiający uzna że Wykonawca zaproponował rozwiązanie opisane. Dopuszcza się zaoferowania rozwiązań o wyższych parametrach.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy, stanowiącej nieodłączną część tego SWZ a będących odpowiednich do poszczególnych części zamówienia Załączników nr 3 lub 3.1 do SWZ.
Informacje u warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X tego SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
3. a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Dla Części 3: Przeprowadzenie audytu KRI oraz opracowanie i wdrożenie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykażę, że:
- przedstawi co najmniej 3 referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie lub wykonywanie usług odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (tj. wdrożenie/rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji) w tym minimum 1 w podmiocie administracji samorządowej zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na kwotę co najmniej 50 tys. zł brutto
- przedstawi co najmniej 3 referencje lub inne dokumenty potwierdzające prawidłowe wykonanie lub wykonywanie audytu bezpieczeństwa teleinformatycznego w tym przynajmniej 1 w podmiocie administracji samorządowej w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert na kwotę co najmniej 90 tys. zł brutto
1) posiadają potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 12-osobowym zespołem składającym się z
1) Jednego Kierownika projektu spełniającego następujące warunki:
- Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie kierowani projektami z wdrożenia/rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- udziału w charakterze kierownika projektu w co najmniej 5 projektach w urzędach z zakresu wdrożenia/rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- posiadania certyfikatu Prince2 na poziomie Practitioner lub równoważnym
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 27001 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 22301 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
- posiadania certyfikatu CISM lub równoważny
2) Dwóch Specjalistów ds. bezpieczeństwa informacji z których każdy spełnia następujące warunki:
- udział w charakterze specjalisty ds. ds. bezpieczeństwa informacji w co najmniej 5 projektach z zakresu wdrożenia rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w spółce energetycznej.
- co najmniej 5 letnie doświadczenie z zakresu wdrożenia/ rozwoju systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji w spółkach energetycznych/gazowniczych
- certyfikat CISM lub równoważny
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 27001 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 22301 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
3) 1 specjalista ds. zarządzania ryzykiem, który spełnia następujące warunki:
- udział w charakterze specjalisty ds. zarządzania ryzykiem w co najmniej 3 projektach z zakresu zarządzania ryzykiem .
- co najmniej 5 letnie doświadczenie z zakresu zarządzania ryzykiem
- certyfikat CRISC lub równoważny
- certyfikat CISM lub równoważny
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 27001 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
- posiadania certyfikatu audytora wiodącego ISO 22301 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
4) Pięciu specjalistów ds. zarządzania bezpieczeństwem informacji, z których każdy spełnia następujące warunki:
- udział w charakterze specjalisty ds. zarządzania bezpieczeństwem informacji w co najmniej 3 projektach z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
- co najmniej 5 letnie doświadczenie z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji
- certyfikat audytora wiodącego ISO 27001 wydanego przez akredytowaną jednostkę
- certyfikat audytora wiodącego ISO 22301 wydanego przez akredytowaną jednostkę,
5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. pełnienia funkcji Inspektora Ochrony Danych na kwotę 2 mln zł (jeden milion zł).
6) Jako organizacja posiada:
- wdrożony i certyfikowany przez akredytowaną jednostkę certyfikat ISO 27001 obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (wdrożenie/rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, audyt teleinformatyczny, testy penetracyjne oraz dostawa oprogramowania wspierającego zarządzanie dokumentacją bezpieczeństwa informacji)
- wdrożony certyfikat ISO 22301 obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (wdrożenie/rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, audyt teleinformatyczny, testy penetracyjne oraz dostawa oprogramowania wspierającego zarządzanie dokumentacją bezpieczeństwa informacji)
- wdrożony certyfikat ISO 27701 obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (wdrożenie/rozwój systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji, audyt teleinformatyczny, testy penetracyjne oraz dostawa oprogramowania wspierającego zarządzanie dokumentacją bezpieczeństwa informacji)
4.2.6.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: parametry jakościowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu cyberbezpieczeństwa w środowisku pracy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
d) Załącznik nr 2.2 do SWZ dla Części 4 – Szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu cyberbezpieczeństwa w środowisku pracy.
Informacje u warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X tego SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
3. a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Dla Części 4: Szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu cyberbezpieczeństwa w środowisku pracy
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykażę, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w okresie prowadzenia działalności, rzetelnie wykonał co najmniej 2 szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa
3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych zamówień jednego rodzaju. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwa zamówienia, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch zamówień jednego rodzaju wymaganych przez Zamawiającego. Zgodnie z orzeczeniem TSUE C-387/14 (ESAPROJEKT) /odpowiedź na pytanie czwarte/ Zamawiający wskazuje, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w przypadku korzystania z podmiotów udostępniających zasoby na podstawie art. 118 ustawy Pzp Wykonawca lub minimum jeden Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienie lub minimum jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu wskazane w ust. 2 SWZ - dotyczy to konieczności wykazania doświadczenia wynikającego z powtarzalności wykonanych zamówień tj. wykonania minimum 2 zamówień jednego rodzaju przez jeden podmiot.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
d) Załącznik nr 2.2 do SWZ dla Części 4 – Szkolenie dla pracowników Urzędu Gminy z zakresu cyberbezpieczeństwa w środowisku pracy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale X tego SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału dotyczące:
3. a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Dla Części 1: Dostawa specjalistycznego sprzętu informatycznego z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykażę, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał co najmniej trzy zamówienia, każde obejmujące dostawę środowiska kopii zapasowej składającego się ze sprzętu i oprogramowania wraz z towarzyszącą usługą wdrożenia, każde zamówienie o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł brutto
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje i co najmniej dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z obszaru kopii zapasowych, tj. osoba ta wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej 2 zamówieniach obejmujących dostawę i wdrożenie systemów kopii zapasowych oraz posiada certyfikat producenta oferowanego serwera kopii zapasowych (deduplikatora), potwierdzający kwalifikacje na poziomie specjalisty lub wyższym,
- co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje i co najmniej dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z obszaru kopii zapasowych, tj. osoba ta wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej 2 zamówieniach obejmujących dostawę i wdrożenie systemów kopii zapasowych oraz posiada certyfikat producenta oferowanej macierzy dyskowej, potwierdzający kwalifikacje na poziomie specjalisty lub wyższym,
- co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje i co najmniej dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań z obszaru kopii zapasowych, tj. osoba ta wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej 2 zamówieniach obejmujących dostawę i wdrożenie systemów kopii zapasowych oraz posiada certyfikat producenta oferowanego oprogramowania backup, potwierdzający kwalifikacje na poziomie administratora lub specjalisty.
- co najmniej jeden kierownik projektu posiadający odpowiednie kwalifikacje w zarządzaniu projektami potwierdzone ważnym certyfikatem metodyki PRINCE2 na poziomie Practitioner lub równoważnym, oraz posiada minimum pięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów IT potwierdzone minimum 2 referencjami oraz udokumentowane doświadczenie w minimum 3 wdrożeniach systemów informatycznych na stanowisku kierownika wdrożenia/projektu
- zespół wdrożeniowy składający się z minimum 3 specjalistów posiadających co najmniej trzy letnie doświadczenie z zakresu wdrożonych systemów informatycznych
Dla Części 2: Dostawa oprogramowania do monitorowania zasobów stacjonarnych z usługami wdrożenia, szkolenia i wsparcia
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykażę, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał co najmniej dwa zamówienia, każde obejmujące dostawę oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z towarzyszącą usługą wdrożenia, każde zamówienie o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł brutto,
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym:
- co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje i co najmniej dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa, tj. osoba ta wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej 2 zamówieniach obejmujących dostawę i wdrożenie oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz posiada certyfikat producenta oferowanego oprogramowania do zarządzania dostępem do sieci (NAC), potwierdzający kwalifikacje na poziomie administratora, inżyniera lub specjalisty,
- co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje i co najmniej dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa, tj. osoba ta wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej 2 zamówieniach obejmujących dostawę i wdrożenie oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz posiada certyfikat producenta oferowanego oprogramowania SIEM, potwierdzający kwalifikacje na poziomie administratora, inżyniera lub specjalisty,
- co najmniej jedną osobą posiadającą stosowne kwalifikacje i co najmniej dwuletnie doświadczenie we wdrażaniu oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa, tj. osoba ta wykonywała prace wdrożeniowe w co najmniej 2 zamówieniach obejmujących dostawę i wdrożenie oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz posiada certyfikat producenta oferowanego oprogramowania DLP, potwierdzający kwalifikacje na poziomie administratora, inżyniera lub specjalisty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
c) Wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy– zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SWZ,
d) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– zgodnie z załącznikiem Nr 7 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przedmiotowe środki dowodowe, zdefiniowane w art. 7 pkt 20) ustawy Pzp, na potwierdzenie zgodności oferowanych usług z wymaganiami i cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia.2. Tym samym, zgodnie z treścią art. 107 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca składa z ofertą dla części 1 i części 2 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2.1 do SWZ, a dla części 1 wraz z dokumentami:
a) wydruki ze strony internetowej www.spec.org potwierdzające wyniki testów dla procesorów zainstalowanych w oferowanych serwerach (dotyczy pozycji „Zakup serwera” i „Zakup serwera kopii zapasowych (typ1 )”), dopuszcza się wydruk w języku angielskim;
b) wydruki ze stron producenta systemu operacyjnego stanowiące potwierdzenie kompatybilności oferowanych serwerów z oferowanym systemem operacyjnym (dotyczy pozycji „Zakup serwera” i „Zakup serwera kopii zapasowych (typ1 )”), dopuszcza się wydruk w języku angielskim;
c) deklaracji zgodności z dyrektywą RoHS dla oferowanych serwerów (dotyczy pozycji „Zakup serwera” i „Zakup serwera kopii zapasowych (typ1 )”).
3. W związku z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Zgodnie z art. 107 ust. 3 ustawy Pzp, powyższe nie będzie miało zastosowania, gdy pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlegałaby odrzuceniu albo zaszłyby przesłanki unieważnienia postępowania.
5. Zgodnie z art. 107 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
6. Również, zgodnie z art. 223 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) wydruki ze strony internetowej www.spec.org potwierdzające wyniki testów dla procesorów zainstalowanych w oferowanych serwerach (dotyczy pozycji „Zakup serwera” i „Zakup serwera kopii zapasowych (typ1 )”), dopuszcza się wydruk w języku angielskim;b) wydruki ze stron producenta systemu operacyjnego stanowiące potwierdzenie kompatybilności oferowanych serwerów z oferowanym systemem operacyjnym (dotyczy pozycji „Zakup serwera” i „Zakup serwera kopii zapasowych (typ1 )”), dopuszcza się wydruk w języku angielskim;
c) deklaracji zgodności z dyrektywą RoHS dla oferowanych serwerów (dotyczy pozycji „Zakup serwera” i „Zakup serwera kopii zapasowych (typ1 )”).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.8. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, zgodnie z katalogiem dokumentów określonych w Rozdziale XII SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część 1 – 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
Cześć 2 – 3 000,00 (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Część 3 – nie wymaga wniesienia wadium
Część 4 – nie wymaga wniesienia wadium
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu (przelewu na konto Zamawiającego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419 ze zm.).
a) Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Lisia Góra nr 89 8591 0007 0110 0000
0329 0013 z dopiskiem „wpłata wadium – nr postępowania”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
W przypadku wadium wniesionego w formie pieniężnej w celu jego sprawnego zwrotu do oferty można zamieścić informację o numerze konta bankowego na które ma być zwrócone wadium.
b) Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno spełniać co najmniej poniższe wymagania:
nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiający), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
kwotę gwarancji/poręczenia
termin ważności gwarancji/poręczenia,
zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy Pzp
c) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
c) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
d) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
e) Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym we Wzorze Umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamówienia.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
3. Ponadto Zamawiający wykluczy z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 w zw. z art. 22 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w wymienionej ustawie;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w wymienionej ustawie;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 w wymienionej ustawie.
INNE PRZETARGI LISIA GÓRA
więcej: przetargi LISIA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Subskrypcja oprogramowania WEBCON BPS dla Sieci Badawczej Łukasiewicz-Poznański Instytut Technologiczny"
- Cyberbezpieczny samorząd - Gmina Piecki
- Dostawa serwerów, macierzy oraz oprogramowania z montażem, instalacją, konfiguracją i migracją w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNA GMINA SZCZAWNO-ZDRÓJ"
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Rybno obejmująca zakup i wdrożenie w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Rybno.
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego danych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Korczew przez wdrożenie SZBI, podniesienie świadomości oraz zakup sprzętu zwiększającego bezpieczeństwo"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.