Ogłoszenie z dnia 2023-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00083044/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego
i w nawierzchniach dróg, chodników oraz obiektach inżynieryjnych
i infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Bytom w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzdim-bytom.logintrade.net/zapytania_email,117105,ae955babea2b7b42896145953d2db869.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczegoi w nawierzchniach dróg, chodników oraz obiektach inżynieryjnych
i infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Bytom w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23e2ce66-a39e-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169949
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034972/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont nawierzchni dróg i chodników - usuwanie szkód górniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00083044
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.4.2023.TP2.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usuwanie szkód spowodowanych ruchem zakładu górniczego w nawierzchniach dróg, chodników oraz obiektach inżynieryjnych
i infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Bytom w 2023 roku.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Jezdnie i chodniki:
a) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej do 5m2 łącznie z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm na stykach nawierzchni;
b) mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grubość 10 cm + cięcie piłą mechaniczną na głębokość 6 do 10 cm;
c) ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grubość 5 cm (warstwa wiążąca);
d) ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) grubość 5 cm z ułożeniem taśmy bitumicznej 50 mm x 10 mm na stykach nawierzchni;
e) mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca) grubość 5 cm;
f) mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (warstwa ścieralna) grubość 5 cm z ułożeniem taśmy bitumicznej;
g) frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości do 10 cm;
h) regulacja pionowa wraz z wymianą krat ściekowych ulicznych (typ pływające);
i) regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych (wymiana krat ściekowych ulicznych), włazów kanałowych (wymiana włazów kanałowych, typ pływający),
j) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych,
k) wykonanie nowej podbudowy z korytowaniem,
l) rozebranie obrzeży betonowych od 6 x 20 cm do 8 x 30 cm oraz ułożenie nowych obrzeży 8 x 30,
m) przestawienie obrzeży betonowych 6 x 20 cm lub 8 x 30 cm,
n) rozebranie krawężnika betonowego 15 x 30 cm,
o) ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem,
p) przestawienie krawężników kamiennych 20 x 35 cm + ława betonowa zwykła,
q) przestawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm lub 20 x 30 cm + ława betonowa zwykła,
r) mechaniczne wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego o grubości warstwy 20 cm,
s) remont cząstkowy nawierzchni chodnika z: kostki kamiennej 5 x 7 cm, tzw. mozaiki lub kostki kamiennej nieregularnej do 9 x 11 cm; kostka kamienna 100% odzysk,
t) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej grubość od 6 cm do 8 cm lub z płyt betonowych od 30 x 30 cm do 50 x 50 cm; materiał betonowy 75% odzysk,
u) remont nawierzchni chodnika z kostki betonowej nowej grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej,
v) zalewanie szczelin.
2. Organizacja ruchu (awaryjne zabezpieczenie do czasu rozpoczęcia usuwania szkód oraz w czasie prowadzenia robót związanych z ich usuwaniem):
a) czasowe ustawienie znaku drogowego (procentowy udział materiału + montaż i demontaż) Znaki z grupy A900, B i C 800, D600,
b) czasowe ustawienie słupka do znaku drogowego z grupy A900, B i C 800, D600 lub tablicy (procentowy udział materiału + montaż i demontaż),
c) czasowe ustawienie skrajnika drogowego U-21a/b na podstawie gumowej (procentowy udział materiału + montaż + demontaż),
d) czasowe ustawienie zapór drogowych typu U-20a/b, U-20c, U-3c/d wraz z słupkami na podstawie gumowej (procentowy udział materiału+ montaż + demontaż),
e) czasowe ustawienie informatora drogowego (informatory dla pieszych i kierujących) (procentowy udział materiału + montaż i demontaż) + ANALOGIA,
f) odtworzenie uszkodzonej detekcji sygnalizacji (pętli indukcyjnych) wraz z dostrojeniem,
g) odtworzenie oznakowania poziomego (cienkowarstwowo),
h) wymiana lub naprawa uszkodzonych barier drogowych stalowych i betonowych.
3. Pobocza:
Plantowanie poboczy.
4. Kanalizacja deszczowa:
Kanalizacja deszczowa (zabudowa wpustów ulicznych z podłączeniem do sieci kanalizacji deszczowej).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanową:
1) Załącznik nr 1.1 do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB);
2) Załącznik nr 1.2 do SWZ - Przedmiar Robót;
3) Załącznik nr 1.3 do SWZ - Rozliczenie zlecenia – wzór;
4) Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.
4. Poszczególne ilości przedmiarowe są orientacyjne (szacunkowe). Faktyczne ilości robót zlecanych w okresie realizacji zamówienia mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego.
5. Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie stanowiące iloczyn faktycznie wykonanych robót na podstawie zleceń i cen podanych w formularzu ofertowym.
6. W wycenie robót Wykonawca winien uwzględnić koszty opracowania projektów organizacji ruchu na:
a. awaryjne oznakowanie miejsca powstałej szkody,
b. oznakowanie miejsca robót związanych z usunięciem szkody,
c. koszty ewentualnego opracowania zmiany programu sygnalizacji i wprowadzenia programu na obiekcie.
7. Koszt ewentualnych objazdów komunikacji zbiorowej wynikający z zamknięcia odcinka drogi stanowiącego trasę komunikacji zbiorowej określony w wycenie przez przewoźnika poniesie Płatnik/ Kopalnia na podstawie odrębnej ugody.
8. Wykonawca winien:
a. przystąpić do zabezpieczenia zgłoszonej przez Poszkodowanego szkody niezwłocznie, w czasie nie dłuższym niż 12 godzin, licząc od momentu otrzymania telefonicznego zlecenia, potwierdzonego później mailem;
b. przystąpić niezwłocznie do wykonania napraw uszkodzeń w czasie nie dłuższym niż następny dzień roboczy, licząc od daty otrzymania zlecenia.
9. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania w dyspozycji zarówno osób oraz sprzętu specjalistycznego niezbędnego do realizacji zleceń. Wykonawca winien posiadać na stanie magazynowym znaki z grupy A900, B i C 800, D600 i elementy oznakowania, w szczególności:
a. oznakowania jednostronnego zawężenia jezdni,
b. odcinkowego zamknięcia ulic,
c. oznakowania deformacji jezdni,
10. Zamawiający określa minimalny wymagany 12-miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczony od dnia końcowego odbioru robót (zgodnie z protokołem końcowym). Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji będzie stanowił jedno z kryteriów oceny ofert, punktowane zgodnie z cz. XVII SWZ.
11. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym Wykonawca jest zobowiązany dokonać ich prawidłowego oznakowania, zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2311, z 2020 r. poz. 862 oraz z 2021 r. poz. 438, poz. 2066.).
W momencie uzyskania informacji o powstałej szkodzie górniczej Wykonawca robót działający na zlecenie Zamawiającego przystąpi w trybie natychmiastowym do oznakowania miejsca szkody i bieżącej jego kontroli.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
34928110-2 - Bariery drogowe
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570686,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742083,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570686,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Drogowe Józef Pietryga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270596087
7.3.3) Ulica: ul. Zofii Nałkowskiej 28
7.3.4) Miejscowość: Radzionków
7.3.5) Kod pocztowy: 41-922
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Drogowe Józef Pietryga
jakie przetargi wygrała firma
PIDP Przedsiębiorstwo Inżynieryjno - Drogowe Józef Pietryga
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 570686,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa prowadników stalowych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Centralny Zakład Odwadniania Kopalń, w tym: Część I, Część II
- Kontrola wnoszenia opłat w Strefie Płatnego Parkowania w Bytomiu wraz z utrzymaniem obsługi biura SPP
- Modernizacja Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego obejmujący przebudowę i adaptację pomieszczeń oraz dostawę wyposażenia medycznego i niemedycznego.
- Usługa transportu sanitarnego "S" dzieci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- Wdrożenie wraz z utrzymaniem systemu klasy DLP dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dróg na terenie sołectw Gminy Grabów
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2103 L (ul. Krępiecka) w miejscowości Świdnik i Krępiec na odcinku od km 0+438,59 do km 1+433,19
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.