Ogłoszenie z dnia 2025-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00071513/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00101052/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-12
- 2025/BZP 00106501/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, „Budujemy Przyszłość-Wiedzowy Impuls. - „Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBENIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690582128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 131
1.5.2.) Miejscowość: Lubenia
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-042
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lubenia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubenia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_lubenia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, „Budujemy Przyszłość-Wiedzowy Impuls. - „Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b31b9192-d388-4496-80cf-bfbc10c7bb16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170181
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064670/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym - ścieżka edukacyjna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 w ramach Priorytetu nr FEPK.07 „Kapitał ludzki gotowy do zmian”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00071513
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271/4/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – ścieżki edukacyjnej (rekreacyjnej) (ekologiczno-przyrodniczej) wyposażonej w elementy małej architektury (tablice i gry plenerowe) o tematyce ekologiczno-przyrodnicze na potrzeby realizacji projektu „Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Lubenia” obejmującego:1) Zadanie 1 - Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – ścieżki edukacyjnej na części działki nr 1944 w Siedliskach, gm. Lubenia wyposażonej w następujące elementy:
a) Tablica obrotowa w formie koła – Gra plenerowa z obrotowym kołem – 1 szt.;
b) Tablica labirynt – Gra plenerowa z przesuwnymi elementami w formie labiryntu – 1 szt.;
c) Tablica światowid – Gra plenerowa z obrotowymi kostkami tworzącymi ciąg myślowy – 2 szt.;
d) Tablica poznawcza – Gra plenerowa z obrotowymi elementami – tabliczkami – 1 szt.;
e) Tablica poznawcza – Gra plenerowa z 16 obrotowymi tabliczkami – 1 szt;
f) Tablica edukacyjna w stelażu drewnianym, wersja z ławką – 2 szt.;
g) Tablica śpiewająca w stelażu drewnianym, wersja z ławką – 1 szt.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 70146,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – ścieżki edukacyjnej (rekreacyjnej) (ekologiczno-przyrodniczej) wyposażonej w elementy małej architektury (tablice i gry plenerowe) o tematyce ekologiczno-przyrodnicze na potrzeby realizacji projektu „Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls. Wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych uczniów szkół podstawowych na terenie Gminy Lubenia” obejmującego:2) Zadanie 2 - Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – ścieżka edukacyjna (rekreacyjna) na części działki nr 482/1 w Lubeni, gm. Lubenia wyposażona w następujące elementy:
a) Tablica obrotowa w formie koła – Gra plenerowa z obrotowym kołem – 1 szt.;
b) Tablica labirynt – Gra plenerowa z przesuwnymi elementami w formie labiryntu – 1 szt.;
c) Tablica światowid – Gra plenerowa z obrotowymi kostkami tworzącymi ciąg myślowy – 2 szt.;
d) Tablica poznawcza – Gra plenerowa z obrotowymi elementami – tabliczkami – 1 szt.;
e) Tablica poznawcza – Gra plenerowa z 16 obrotowymi tabliczkami – 1 szt.;
f) Tablica edukacyjna w stelażu drewnianym, wersja z ławką – 2 szt.;
g) Tablica śpiewająca w stelażu drewnianym, wersja z ławką – 1 szt.;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 70146,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW LUBENIA Krzysztof Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641879680
7.3.4) Miejscowość: Straszydle 615B, Lubenia
7.3.5) Kod pocztowy: 36-042
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79530,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79530,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW LUBENIA Krzysztof Marzec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641879680
7.3.4) Miejscowość: Straszydle 615B, Lubenia
7.3.5) Kod pocztowy: 36-042
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79530,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i wyposażenie Oddziału Chirurgii Dziecięcej Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - I część w systemie zaprojektuj i wykonaj
- Remont sali gimnastycznej z pomieszczeniem do przechowywania sprzętu sportowego oraz sali do tenisa stołowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 18 w Krakowie przy ul. Senatorskiej 35
- Dostosowanie budynku Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Stanisława Liebharta w Lublinie do wymagań ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.
- Remont instalacji elektrycznej w części budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Krakowie na os. Szkolnym 21. Etap IIA.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej w Babicach, malowanie dachu kaplic cmentarnych w Babicach i Krzywczy oraz dostawa i montaż klimatyzacji w budynku świetlicy w Reczpolu.
- "Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Torzymiu"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.