eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoBudowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Ziębicach



Ogłoszenie z dnia 2025-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Ziębicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Społeczna Inicjatywa Mieszkaniowa (SIM) Sudety Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 520291160

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego

1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mblecharz@simsudety.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.simsudety.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4afb10d-4fcb-402e-9316-5311579dadeb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Ziębicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4afb10d-4fcb-402e-9316-5311579dadeb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00170182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00679042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 07/ZP/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w granicach działek nr. ew. 500/4,500/4,500/6 -Obręb Wschód w Ziębicach.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania określa opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 9 do SWZ).
3. Ponadto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej (załącznik nr 10 do SWZ), standardach wykończenia mieszkań (załącznik nr 12 do SWZ) oraz we wzorze umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
4. Wizja lokalna
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót budowlanych, celem zapoznania się z wszelkimi uwarunkowaniami w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zainteresowani przeprowadzeniem wizji lokalnej Wykonawcy winni skontaktować się z Zamawiającym za pośrednictwem wiadomości email : mbarbara@simsudety.pl
Uwaga – Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia dokumentów innych niż stanowiące załączniki do SWZ. Zamawiający informuje, iż niedokonanie wizji lokalnej nie będzie skutkować odrzuceniem oferty.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot umowy, gwarancji jakości na okres minimum 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
6. Uwaga: Ponieważ Gmina Ziębice jest położona w strefie zagrożonej występowaniem podwyższonego stężenia radonu, Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia fundamentów budynku, posadzki pierwszej kondygnacji nadziemnej oraz miejsc przejścia rur przed przenikaniem radonu z ziemi. W tym celu należy zastosować membrany antyradonowe lub zamiennie można zastosować folie antyradonowe / papę antyradanową - tak aby zapewnić gazoszczelność w zakresie przenikania Radonu z gruntu do budynku. Grubość użytych materiałów min. 3 mm. Luźne przejścia rur należy zabezpieczyć antyradonową masą uszczelniającą. Wszystkie zastosowane materiały powinny pochodzić od jednego producenta. Wykonanie izolacji antyradonowej nie zostało ujęte w przedmiarach robót, które stanowią załącznik do postępowania. Zamawiający wymaga ujęcia kosztów wykonania ww. izolacji w ofercie Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45410000-4 - Tynkowanie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45247270-3 - Budowa zbiorników

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

44114200-4 - Produkty betonowe

44114210-7 - Słupy betonowe

44114000-2 - Beton

44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7580085,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7580085,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPM ŁÓDŹ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386526668

7.3.3) Ulica: Partyzantów

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

MPM DEVELOPMENT SP. Z O. O.
UL. PARTYZANTÓW 1
46 100 NAMYSŁÓW


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7580085,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.