Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00081931/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej z miejscowości Pustkowo do miejscowości Żeleźno , Gmina Białogard”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIAŁOGARD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920469
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wileńska 8
1.5.2.) Miejscowość: Białogard
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943124401
1.5.8.) Numer faksu: 943127844
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina-bialogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gmina-bialogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-66928a0f-a5fa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej z miejscowości Pustkowo do miejscowości Żeleźno , Gmina Białogard”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66928a0f-a5fa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170269
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038303/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Przebudowa drogi gminnej z miejscowości Pustkowo do miejscowości Żeleźno , Gmina Białogard
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00081931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPiPGN.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4878048,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót wg opracowanej dokumentacji (koncepcji zagospodarowania terenu) polegającej na przebudowie drogi gminnej, publicznej z miejscowości Pustkowo do miejscowości Żeleźno w gminie Białogard. Droga przebiegać będzie od zjazdu z drogi powiatowej przez działki: 61 Pustkowo obręb Pustkowo gmina Białogard; 44/1 Pustkowo obręb Pustkowo gmina Białogard; 35 Żeleźno obręb Żeleźno gmina Białogard; 102 Żeleźno obręb Żeleźno gmina Białogard do zjazdu z drogi powiatowej.
2. W zakres zamówienia wchodzi:
• sporządzenie dokumentacji projektowej i formalno-prawnej,
• realizacja robót budowlanych.
3. Przewidywany zakres dokumentacji projektowej i dokumentów formalno-prawnych
3.1. Przewiduje się wykonanie następujących prac projektowych:
• uzyskanie warunków technicznych i uzgodnień od gestorów sieci i / lub urządzeń kolidujących i / lub przebudowywanych w ramach realizowanej inwestycji;
• uzyskanie opinii i uzgodnień z właściwym konserwatorem zabytków dla zakresu prac objętych inwestycją – jeśli będzie wymagane;
• opracowanie materiałów do zgłoszenia robót budowlanych - jeśli wykonanie robót przyjęto w trybie zgłoszenia;
• opracowanie projektu budowlanego - w trybie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej;
• opracowanie projektów technicznych;
• opracowanie STWiORB;
• opracowanie przedmiarów robót;
• opracowanie kosztorysów;
• opracowanie projektów technologicznych;
• opracowanie projektu stałej organizacji ruchu;
• opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu;
• opracowanie projektów powykonawczych;
• opracowanie operatu terenowo – prawnego;
• inne niezbędne opracowania konieczne do zrealizowania inwestycji.
3.2. Projekty budowlane, projekty techniczne, specyfikacje techniczne, przedmiary robót, kosztorysy
i dokumentację powykonawczą należy wykonać kompleksowo z podziałem branżowym i rzeczowym inwestycji. W ramach projektu budowlanego i technicznego należy uwzględnić wszelkie opracowania i projekty towarzyszące i uzupełniające niezbędne do wykonania opracowania podstawowego.
3.3. Wykonawca w ramach projektu budowlanego jest zobowiązany uszczegółowić rozwiązania, które są opisane w niniejszym PFU i jego załącznikach, a także zaproponować rozwiązania inne niż w PFU, jeśli w ten sposób uzyskane mogą być korzyści dla jakości, obniżenia kosztów lub poprawy walorów użytkowych i funkcjonalnych projektowanych obiektów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zatwierdzenia lub odrzucenia takich zmian w początkowym okresie prac projektowych. Odrzucenie lub nie zaproponowanych zmian przez Zamawiającego, nie będzie stanowić dla Wykonawcy podstawy do wydłużenia terminu realizacji zamówienia oraz roszczeń z tytułu dodatkowego wynagrodzenia.
3.4. Działania podjęte przez Wykonawcę w tym zakresie stanowią jego ryzyko, które musi uwzględnić na etapie składania oferty.
3.5. W projektach należy uwzględnić wszelkie opracowania i projekty towarzyszące i uzupełniające.
3.6. W ramach wynagrodzenia należy opracować także wszelkie opracowania, jakie mogą okazać się niezbędne dla zaprojektowania, budowy i użytkowania obiektów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.
3.7. Przewiduje się konieczność uzyskania następujących dokumentów formalno - prawnych:
• zezwolenie na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszenie robót w zależności od potrzeb i trybu realizacji przedmiotowej inwestycji;
• decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach;
• pozwolenie wodnoprawne (w przypadku konieczności);
• wszystkie wymagane prawem lub przepisami niezbędne uzgodnienia oraz opinie;
• inne niewymienione wyżej dokumenty, niezbędne do uzyskania w imieniu Zamawiającego zezwolenia na realizację inwestycji drogowej lub zgłoszenia robót oraz pozwolenia na użytkowanie dla wykonanych obiektów budowlanych.
4. Zakres planowanych robót budowlanych
4.1. Przewiduje się wykonanie następujących zasadniczych robót budowlanych:
• wprowadzenie tymczasowych rozwiązań dla organizacji ruchu drogowego;
• zabezpieczenie placu budowy i miejsca prowadzenia robót, a w szczególności wykopów oraz miejsc mogących stwarzać potencjalnie zagrożenie dla pieszych i rowerzystów;
• rozbiórki istniejących nawierzchni drogowych;
• rozbiórki elementów małej architektury będących w kolizji z projektowanym układem drogowym
tj. ogrodzenia, wiaty śmietnikowe itp.;
• wycinki drzewostanu kolidującego z budową oraz zabezpieczenie istniejącej zieleni przeznaczonej do adaptacji;
• wykopy i wymiana gruntów nie nadających się do posadowienia konstrukcji;
• przebudowa lub zabezpieczenie uzbrojenia podziemnego;
• korytowanie i profilowanie wykopów;
• budowa nasypów z zagęszczeniem lub doprowadzanie podłoża do wymaganej nośności dla posadowienie konstrukcji w zależności od przyjętych technologii i rozwiązań w projektach budowlanych;
• ukształtowanie terenu, budowa i umocnienie skarp w miejscach gdzie będzie to konieczne;
• budowa górnych warstw konstrukcji drogowych (podbudowy zasadnicza i pomocnicza);
• budowa nawierzchni drogowych (jezdni, zjazdów, zatok, innych);
• wykonanie oświetlenia ulicznego;
• budowa / montaż elementów małej architektury;
• nasadzenia zieleni wskazanych w decyzji Starosty Białogardzkiego;
• prace wykończeniowe i porządkowe.
4.2. Przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych związanych z infrastrukturą podziemną:
• budowa kanału technologicznego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Administracji
i Cyfryzacji z dn. 21 kwietnia 2015 r.;
• budowa i przebudowa sieci wodociągowej i przebudowa przyłączy wodociągowych do budynków
w ramach usunięcia kolizji z inwestycją;
• usunięcie kolizji elektroenergetycznych i przebudowa przyłączy elektroenergetycznych w ramach usunięcia kolizji z inwestycją;
• budowa i przebudowa sieci teletechnicznych w ramach usunięcia kolizji z inwestycją.
Sieci infrastruktury podziemnej i naziemnej, które będą w kolizji z projektowaną konstrukcją drogową należy przebudować w zakresie nowego pasa drogowego. Szczegóły przebudowy zostaną określone
w pozyskanych przez Wykonawcę warunkach technicznych od poszczególnych gestorów sieci.
5. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do wykonania oraz przekazania go do użytkowania zgodnie z postanowieniami i wymaganiami niniejszego PFU i dokumentów, do których PFU się odwołuje, ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351), ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz.U. 2022 poz. 176 z późn. zm.), z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, wytycznymi oraz warunkami wykonania zamówienia.
6. Wykonawca przy projektowaniu i wykonaniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany uwzględnić wszelkie warunki wynikające z planowanych na obszarze inwestycji, bądź uzyskanych dokumentów planowania przestrzennego, warunków ochrony konserwatorskiej, warunków geotechnicznych oraz warunków ochrony środowiska.
7. Realizacja zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał Wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym.
8. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań projektowych z koniecznymi warunkami technicznymi, opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami, zezwoleniami, decyzjami i zgodami, niezbędnymi do realizacji i zakończenia robót budowlanych, które Wykonawca musi uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
9. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) – stanowiących Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji.
10. W oparciu o powyższy program funkcjonalno-użytkowy oraz koncepcję przebudowy istniejącego układu drogowego i zagospodarowania terenu, do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie kompleksowe dokumentacji budowlanej.
10.1. Projekt budowlany i techniczny należy sporządzić na aktualnej mapie do celów projektowych;
10.2. W przypadku konieczności zwiększenia zakresu mapy do celów projektowych będzie to leżało po stronie Wykonawcy;
10.3. Projekt powinien zawierać rysunki wykonawcze, warsztatowe, architektoniczno-konstrukcyjne, pokazujące kompozycje oraz sposób układania nawierzchni, detale, przekroje i połączenia na styku różnych rodzajów nawierzchni;
10.4. Projekty technologiczne powinny określać technologię prac i etapowanie robót oraz uwzględniać uwarunkowania lokalne, czasowe, posiadane zasoby i doświadczenie;
10.5. Projekt czasowej organizacji ruchu należy opracować i uzgodnić z odpowiednimi organami oraz uzyskać jego ostateczne zatwierdzenie przed rozpoczęciem robót. Powinien on uwzględniać posiadany potencjał, doświadczenie, wybrane technologie i uwarunkowania czasowe oraz wymagania zarządców ruchu indywidualnego i komunikacji publicznej. Wykonawca może przy sporządzaniu projektu czasowej organizacji ruchu opierać się na otrzymanym od Zamawiającego opracowaniu
z etapowaniem robót;
10.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian projektowych i materiałowych innych niż przedstawione w koncepcji, jeżeli będzie to wynikało z wydanych przez gestorów sieci warunków technicznych lub będzie to wynikało z innych przesłanek technicznych / technologicznych oraz jeżeli zmiany będą lepsze z punktu widzenia sztuki budowlanej, ukształtowania terenu, zagospodarowania
i funkcjonowania przestrzeni publicznej, bezpieczeństwa użytkowników, komunikacji itp.;
10.7. Zamawiający nie wyklucza podziału projektów dla zadania inwestycyjnego na dające się wyodrębnić części, o ile podział taki uzasadniony będzie uproszczeniem lub skróceniem procedur administracyjnych. Powyższe części po uzyskaniu stosownych pozwoleń lub zgłoszeń mogą stanowić podstawę dla rozpoczęcia robót. Koszty wszelkich niezbędnych uzgodnień i pozwoleń
(w tym pozwolenia na budowę) ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5873657,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5873657,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5873657,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Eko-Trans
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6691494596
7.3.3) Ulica: Akademicka 13/6
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-337
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie projektu - Ebe Edyta Dombrowska
Branża teletechniczna - Przedsiębiorstwo Robót Technicznych "Kaliszczak"
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOŁODZIEJCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOŁODZIEJCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5873657,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIAŁOGARDU
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj dla Regionalnego Centrum Medycznego w Białogardzie Sp. z o.o.
- Przewóz niepełnosprawnych uczniów realizujących obowiązek szkolny i obowiązek nauki wraz z opiekunem w okresie od 2 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- Dostawa paliw ciekłych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w 2025 roku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1200Z na odcinku Borzysław-Podborsko.
- Sukcesywny zakup benzyny bezołowiowej Pb95 oraz oleju napędowego ON do pojazdów i sprzętu będącego na wyposażeniu Zarządu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, w roku 2025
więcej: przetargi w Białogardzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie awarii sieci wodociągowych, ujęć wody i stacji uzdatniania wody, sieci kanalizacyjnych oraz przydomowych i strefowych przepompowni ścieków w 2025 roku na terenie gminy Łowicz
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury drogowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Gródek nad Dunajcem
- Przebudowa ulicy Bugaja w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa boiska piłkarskiego przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 5 w Opolu
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Powiatu Lwóweckiego przy ul. Ptasiej 3 we Lwówku Śląskim"
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.