Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090105/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00096533/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-24
- 2022/BZP 00100932/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów zużywalnych, odczynników serologicznych oraz odczynników do gazometrii wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 77 001
1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 001
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów zużywalnych, odczynników serologicznych oraz odczynników do gazometrii wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf06a3fe-a60c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170754
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032901/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawy materiałów zużywalnych, odczynników serologicznych oraz odczynników do gazometrii wraz z dzierżawą analizatora na potrzeby Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090105/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 295587,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi, materiałów zużywalnych do laboratorium, szybkich testów kasetkowych, probówek do analizy parazytologicznej kału oraz odczynników i materiałów kontrolnych do pracowni serologii „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. wraz z dzierżawą analizatora, inkubatora oraz pipety automatycznej, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość pakietów (zadań), tj.:
• Pakiet nr 1
Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
3. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Złożenie oferty nie obejmującej całego przedmiotu zamówienia znajdującego się w danym pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Oferowany przez Wykonawcę:
• towar i przedmiot dzierżawy musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w formularzu cenowym – załącznik nr 1 SWZ;
• towar i przedmiot dzierżawy musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi obowiązującego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565 z późn. zm.); Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
• towar musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych i prawnych oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich;
na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę towaru i przedmiotu dzierżawy niespełniających przedmiotowych wymogów.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy, co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie dalej niż 15 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 8a do SWZ dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6 i 7, załącznik nr 8b do SWZ dla pakietu nr 5 i załącznik nr 8c do SWZ dla pakietu nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi
4.5.5.) Wartość części: 76178,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi, materiałów zużywalnych do laboratorium, szybkich testów kasetkowych, probówek do analizy parazytologicznej kału oraz odczynników i materiałów kontrolnych do pracowni serologii „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. wraz z dzierżawą analizatora, inkubatora oraz pipety automatycznej, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość pakietów (zadań), tj.:
• Pakiet nr 2
Dostawa materiałów zużywalnych do laboratorium
3. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Złożenie oferty nie obejmującej całego przedmiotu zamówienia znajdującego się w danym pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Oferowany przez Wykonawcę:
• towar i przedmiot dzierżawy musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w formularzu cenowym – załącznik nr 1 SWZ;
• towar i przedmiot dzierżawy musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi obowiązującego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565 z późn. zm.); Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
• towar musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych i prawnych oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich;
na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę towaru i przedmiotu dzierżawy niespełniających przedmiotowych wymogów.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy, co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie dalej niż 15 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 8a do SWZ dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6 i 7, załącznik nr 8b do SWZ dla pakietu nr 5 i załącznik nr 8c do SWZ dla pakietu nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 23085,79 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi, materiałów zużywalnych do laboratorium, szybkich testów kasetkowych, probówek do analizy parazytologicznej kału oraz odczynników i materiałów kontrolnych do pracowni serologii „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. wraz z dzierżawą analizatora, inkubatora oraz pipety automatycznej, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość pakietów (zadań), tj.:
• Pakiet nr 3
Dostawa szybkich testów kasetkowych
3. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Złożenie oferty nie obejmującej całego przedmiotu zamówienia znajdującego się w danym pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Oferowany przez Wykonawcę:
• towar i przedmiot dzierżawy musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w formularzu cenowym – załącznik nr 1 SWZ;
• towar i przedmiot dzierżawy musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi obowiązującego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565 z późn. zm.); Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
• towar musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych i prawnych oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich;
na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę towaru i przedmiotu dzierżawy niespełniających przedmiotowych wymogów.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy, co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie dalej niż 15 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 8a do SWZ dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6 i 7, załącznik nr 8b do SWZ dla pakietu nr 5 i załącznik nr 8c do SWZ dla pakietu nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 10016,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi, materiałów zużywalnych do laboratorium, szybkich testów kasetkowych, probówek do analizy parazytologicznej kału oraz odczynników i materiałów kontrolnych do pracowni serologii „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. wraz z dzierżawą analizatora, inkubatora oraz pipety automatycznej, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość pakietów (zadań), tj.:
• Pakiet nr 4
Dostawa probówek do analizy parazytologicznej kału
3. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Złożenie oferty nie obejmującej całego przedmiotu zamówienia znajdującego się w danym pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Oferowany przez Wykonawcę:
• towar i przedmiot dzierżawy musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w formularzu cenowym – załącznik nr 1 SWZ;
• towar i przedmiot dzierżawy musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi obowiązującego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565 z późn. zm.); Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
• towar musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych i prawnych oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich;
na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę towaru i przedmiotu dzierżawy niespełniających przedmiotowych wymogów.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy, co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie dalej niż 15 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 8a do SWZ dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6 i 7, załącznik nr 8b do SWZ dla pakietu nr 5 i załącznik nr 8c do SWZ dla pakietu nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 7820,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi, materiałów zużywalnych do laboratorium, szybkich testów kasetkowych, probówek do analizy parazytologicznej kału oraz odczynników i materiałów kontrolnych do pracowni serologii „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. wraz z dzierżawą analizatora, inkubatora oraz pipety automatycznej, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość pakietów (zadań), tj.:
• Pakiet nr 5
Dostawa mikrometody kolumnowo-żelowej do posiadanego przez zamawiającego sprzętu – wirówka ID-Centrifuge 6S, wraz z dzierżawą kompatybilnego sprzętu – inkubatora i pipety automatycznej oraz zestawem kontroli zewnątrzlaboratoryjnej i wewnątrzlaboratoryjnej
3. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Złożenie oferty nie obejmującej całego przedmiotu zamówienia znajdującego się w danym pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Oferowany przez Wykonawcę:
• towar i przedmiot dzierżawy musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w formularzu cenowym – załącznik nr 1 SWZ;
• towar i przedmiot dzierżawy musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi obowiązującego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565 z późn. zm.); Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
• towar musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych i prawnych oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich;
na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę towaru i przedmiotu dzierżawy niespełniających przedmiotowych wymogów.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy, co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie dalej niż 15 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 8a do SWZ dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6 i 7, załącznik nr 8b do SWZ dla pakietu nr 5 i załącznik nr 8c do SWZ dla pakietu nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.5.) Wartość części: 61170,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi, materiałów zużywalnych do laboratorium, szybkich testów kasetkowych, probówek do analizy parazytologicznej kału oraz odczynników i materiałów kontrolnych do pracowni serologii „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. wraz z dzierżawą analizatora, inkubatora oraz pipety automatycznej, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość pakietów (zadań), tj.:
• Pakiet nr 6
Dostawa odczynników do oznaczania antygenów krwinek czerwonych
3. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Złożenie oferty nie obejmującej całego przedmiotu zamówienia znajdującego się w danym pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Oferowany przez Wykonawcę:
• towar i przedmiot dzierżawy musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w formularzu cenowym – załącznik nr 1 SWZ;
• towar i przedmiot dzierżawy musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi obowiązującego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565 z późn. zm.); Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
• towar musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych i prawnych oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich;
na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę towaru i przedmiotu dzierżawy niespełniających przedmiotowych wymogów.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy, co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie dalej niż 15 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 8a do SWZ dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6 i 7, załącznik nr 8b do SWZ dla pakietu nr 5 i załącznik nr 8c do SWZ dla pakietu nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.5.) Wartość części: 4956,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi, materiałów zużywalnych do laboratorium, szybkich testów kasetkowych, probówek do analizy parazytologicznej kału oraz odczynników i materiałów kontrolnych do pracowni serologii „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. wraz z dzierżawą analizatora, inkubatora oraz pipety automatycznej, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość pakietów (zadań), tj.:
• Pakiet nr 7
Dostawa standaryzowanych krwinek wzorcowych do układu ABO
3. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Złożenie oferty nie obejmującej całego przedmiotu zamówienia znajdującego się w danym pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Oferowany przez Wykonawcę:
• towar i przedmiot dzierżawy musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w formularzu cenowym – załącznik nr 1 SWZ;
• towar i przedmiot dzierżawy musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi obowiązującego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565 z późn. zm.); Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
• towar musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych i prawnych oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich;
na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę towaru i przedmiotu dzierżawy niespełniających przedmiotowych wymogów.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy, co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie dalej niż 15 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 8a do SWZ dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6 i 7, załącznik nr 8b do SWZ dla pakietu nr 5 i załącznik nr 8c do SWZ dla pakietu nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696100-6 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi
4.5.5.) Wartość części: 4554,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi, materiałów zużywalnych do laboratorium, szybkich testów kasetkowych, probówek do analizy parazytologicznej kału oraz odczynników i materiałów kontrolnych do pracowni serologii „Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju” Sp. z o.o. wraz z dzierżawą analizatora, inkubatora oraz pipety automatycznej, których szczegółowy opis, a także zakres ilościowy i asortymentowy wyszczególniony został w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 pakietów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość pakietów (zadań), tj.:
• Pakiet nr 8
Dostawa odczynników do wykonania 2 400 gazometrii, wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych i materiałów eksploatacyjnych
3. Oferta dla swojej ważności w danym pakiecie musi być złożona na wszystkie pozycje. Złożenie oferty nie obejmującej całego przedmiotu zamówienia znajdującego się w danym pakiecie spowoduje jej odrzucenie bez dalszego rozpatrywania.
4. Oferowany przez Wykonawcę:
• towar i przedmiot dzierżawy musi spełniać wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym warunki określone w formularzu cenowym – załącznik nr 1 SWZ;
• towar i przedmiot dzierżawy musi być dopuszczony do obrotu handlowego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi obowiązującego prawa, w szczególności określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2021 poz. 1565 z późn. zm.); Wyroby medyczne muszą mieć oznakowanie w języku polskim.
• towar musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia, być wolny od wad materiałowych i prawnych oraz nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich;
na co Wykonawca posiada wszystkie aktualne dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz, że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe u Zamawiającego lub osób trzecich w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę towaru i przedmiotu dzierżawy niespełniających przedmiotowych wymogów.
5. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się będzie sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnie z zamówieniami częściowymi Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy, co nie wpływa na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że nowa siedziba będzie mieściła się nie dalej niż 15 km.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji oraz dostawy reguluje formularz asortymentowo-cenowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne, które stanowią załącznik 8a do SWZ dla pakietu nr 1, 2, 3, 4, 6 i 7, załącznik nr 8b do SWZ dla pakietu nr 5 i załącznik nr 8c do SWZ dla pakietu nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.5.5.) Wartość części: 107805,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72468,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72468,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72468,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sarstedt Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870001085
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 25
7.3.4) Miejscowość: Stare Babice
7.3.5) Kod pocztowy: 05-082
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72468,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22006,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29228,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22006,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medlab Products Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5220003055
7.3.3) Ulica: ul. Gałczyńskiego 8
7.3.4) Miejscowość: Raszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 05-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22006,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne i faktyczne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo
zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia
postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty dla pakietu nr 3.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6804,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biameditek Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5420201357
7.3.3) Ulica: ul. Elewatorska 58
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-620
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60696,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60696,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60696,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DiaHem Diagnostic Products Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6782716281
7.3.3) Ulica: al. Słowackiego 64
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-004
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60696,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5346,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6021,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5346,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydrex Diagnostics Sp. z o. o Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130024519
7.3.3) Ulica: ul. T. Zana 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-313
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5346,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2099,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5248,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2099,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342336539
7.3.3) Ulica: ul. Raciborska 15
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-074
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2099,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101625,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 101625,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101625,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5262723618
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 181A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-222
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
jakie przetargi wygrała firma
REGIONALNE CENTRUM KRWIODAWSTWA I KRWIOLECZNICTWA W KATOWICACH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101625,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Kompleksowe zimowe utrzymanie przejezdności na terenie Sołectwa Rdzawka w sezonie zimowym 2024-2025
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- Sprzedaż i dostarczenie odczynników, materiałów kontrolnych i materiałów zużywalnych do wykonywania badań parametrów krytycznych oraz dzierżawa analizatorów parametrów krytycznych.
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.