Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00102684/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w 2021 roku Nadleśnictwie Czersk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Czersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malachin, ul.Cisowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 523953610
1.5.8.) Numer faksu: 3953621
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czersk@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czersk.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych w 2021 roku Nadleśnictwie Czersk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eea6ab0-db0d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00170811
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102684/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 311700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Bieżące utrzymanie dróg leśnych, w tym poprzez dostawę kruszywa naturalnego łamanego i wbudowanie w drogę, celem jej zagęszczenia.W zakres zamówienia dla części 1 wchodzi dostawa kruszywa w miejsce wbudowania oraz wbudowanie obejmujące:
1. Przygotowanie terenu robót,
2. Zabezpieczenie terenu robót ,
3. Profilowanie remontowanego odcinka lub wykonanie koryta
4. Równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka przy grubości warstwy uzgodnionej z Zamawiającym albo uzupełnienie ubytków miejscowo, uzupełnienie pojedynczych wybojów lub kolein.
5. Zagęszczenie rozłożonego kruszywa z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia 1.
Zamawiający wymaga aby dostarczane kruszywa były dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym i posiadały niezbędne zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty.
Kruszywo nie może być zwietrzelinowe, musi nadawać się na warstwę mrozoodporną. Nie dopuszcza się domieszek kruszywa pochodzenia budowlanego. Zamawiający wymaga zastosowania wyłącznie materiału z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ze skały litej magmowej lub przeobrażonej. Dostarczone kruszywo naturalne musi spełniać wymagania dopuszczalności do zastosowania w robotach drogowych.
Wykonawca wyceniając dostawę kruszywa w cenie ofertowej dostarczanego kruszywa winien uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze tj. : cenę kruszywa, wbudowania, transportu.
Dostawy będą realizowane do wszystkich leśnictw położonych na całym terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Czersk.
Wielkość dostawy na poszczególne obiekty będzie uzgadniana indywidualnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przewidywane ilości kruszywa wynosi: kruszywo frakcji 0-63,0 mm – 680 m3
Jednostką rozliczeniową będzie 1m3 kruszywa przed wbudowaniem obmierzony na pojeździe. Ilość odebranego surowca będzie potwierdzana przez leśniczego na dokumencie Wz wystawionego przez Wykonawcę.
Potwierdzeniem wykonania roboty budowlanej będzie protokół odbioru prawidłowo wykonanych prac (zgodnie z opisem) przez przedstawicieli Zamawiającego.
Odbiór będzie obejmował ocenę prawidłowo wykonanych prac na ilość dostarczonego i wbudowanego materiału oraz ocenę jakości wykonanych prac.
Realizacja dostaw rozpocznie się po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu nie później niż do 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Wykonawca zapewni możliwość kontroli ilości dostarczanych materiałów. Każdorazowo przy zleceniu prac zostanie ustalony cząstkowy termin realizacji robót budowlanych wiążący dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 214200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NAZWA CZĘŚCI NR 2: „Profilowanie dróg leśnych gruntowych”W zakres zamówienia dla części 2 wchodzi profilowanie dróg leśnych obejmujące:
1. Przygotowanie terenu robót,
2. Zabezpieczenie terenu robót ,
3. Rozdrobnienie darniny za pomocą brony,
4. Profilowanie remontowanego odcinka równiarką,
5. Zagęszczanie wyrównanej drogi walcem samojezdnym.
Wykonawca wyceniając robotę budowlaną w cenie ofertowej winien uwzględnić wszystkie elementy cenotwórcze.
Roboty będą realizowane we wszystkich leśnictwach położonych na całym terenie administrowanym przez Nadleśnictwo Czersk.
Wielkość robót budowlanych na poszczególne obiekty będzie uzgadniana indywidualnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Przewidywana długość dróg do równania wynosi 100 km.
Jednostką rozliczeniową będzie 1 km wyrównanej drogi o średniej szerokości 3,5 m. Potwierdzeniem wykonania roboty budowlanej będzie wystawiony przez Wykonawcę oraz potwierdzony przez przedstawicieli Zamawiającego protokół odbioru na ilość km wyrównanej drogi.
Realizacja dostaw rozpocznie się po telefonicznym lub pisemnym zgłoszeniu nie później niż do 1 dnia roboczego od dnia zgłoszenia. Wykonawca zapewni możliwość kontroli ilości wykonanych robót budowlanych. Każdorazowo przy zleceniu prac zostanie ustalony cząstkowy termin realizacji robót budowlanych wiążący dla Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 97500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165437,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "Pozorski" s.c. Andrzej Pozorski Piotr Pozorski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "Pozorski" s.c. Andrzej Pozorski Piotr Pozorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551915896
7.3.3) Ulica: Złotowo, ul. Klaskawska 23, 89-650 Czersk
7.3.4) Miejscowość: Złotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): "Pozorski"s.c. Andrzej Pozorski Piotr Pozorski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: "Pozorski"s.c. Andrzej Pozorski Piotr Pozorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551915896
7.3.3) Ulica: Złotowo, ul. Klaskawska 23
7.3.4) Miejscowość: Złotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający, działając na podstawie art. 263 Pzp, dokonał ponownego badania i oceny oferty złożonej przez pozostałego w postępowaniu wykonawcę, tj. Wykonawcę "Pozorski s.c." .W wyniku przeprowadzonego badania i oceny oferty Zamawiający ustalił, że oferta Wykonawcy "Pozorski s.c. " nie podlega odrzuceniu na podstawie przesłanek określonych w art. 226 w zw. z art. 266 Pzp, odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji warunków zamówienia oraz w Pzp. W następstwie poczynionych ustaleń Zamawiający dokonał wyboru oferty Wykonawcy Pozorski jako najkorzystniejszej w zakresie części nr 1 ww. postępowania oraz podpisał umowę.
INNE PRZETARGI CZERSK
- Wykonanie robót budowlanych w budynkach placówek oświatowych w gminie Czersk z podziałem na części.
- Budowa i modernizacja dróg na terenie gmin wchodzących w skład Związku
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa ulic w Czersku i Rytlu - etap I
więcej: przetargi CZERSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa dróg gminnych oraz mostu na terenie Gminy Dąbrowa Zielona"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna: (ul. Polna) - Złockie w km 4+100 do 4+508
- Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu alejki parkowej i jej doświetleniu oraz montażu elementów małej architektury na terenie w obszarze ul. Fordońskiej w Bydgoszczy (Program BBO).
- Rozbudowa publicznej drogi gminnej klasy L nr 302020 T (ul. Miodowa) na odcinku od skrzyżowania z ul. Zwierzyniecką do skrzyżowania z ul. Gościniec w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Budowa drogi gminnej na terenie MPZP Czarna Pastwiska II
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych w m. Skała i Cianowice oraz budowa drogi w m. Szczodrkowice, Gmina Skała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.