eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiRozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2023-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/726086

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-033c77ed-ab93-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00170844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032008/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie Miasta Mińsk Mazowiecki w ramach zadania ujętego do dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00093183

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10130764,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych” – wstępna promesa nr 01/2021/2695/PolskiLad
Część I:
Rozbudowa dróg gminnych w Mińsku Mazowieckim: ulicy Arynowskiej, Kusocińskiego oraz Żwirowej na odcinku od ulicy Działkowej do granicy miasta.
Zadanie Nr 1
Budowa drogi gminnej ul. Arynowskiej w Mińsku Mazowieckim
W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in.:
- jezdnia o szer. 6,0m o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- chodniki wraz ze zjazdami z betonowej kostki brukowej,
- ścieżka pieszo-rowerowa o nawierzchni z betonu asfaltowego,
- przepusty w ciągu rowów pod jezdnią,
- sieć oświetleniowa,
- kanalizacja deszczowa wraz z wylotem do rowu odwadniającego,
- przebudowana zostanie sieć elektroenergetyczna oraz sieć teletechniczna,
- oznakowanie poziome i pionowe.
Zadanie Nr 2
Budowa drogi gminnej ul. J. Kusocińskiego na terenie miasta Mińsk Mazowiecki
Ulica Kusocińskiego – od skrzyżowania z ul. Leśną do skrzyżowania z ul. Krasickiego:
W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in. :
- jezdnia o nawierzchni utwardzonej z betonu asfaltowego/kostki betonowej ,
- chodników z betonowej kostki brukowej wraz ze zjazdami indywidualnymi,
- pobocza,
- sieć kanalizacji deszczowej,
- rowu krytego,
- przebudowę hydrantów sieci wodociągowej,
- przebudowę doziemnej sieć teletechniczna,
- przebudowę sieci elektroenergetycznej oraz sieci telekomunikacyjnej,
- oznakowanie poziome i pionowe.
Zadanie Nr 3
Rozbudowa drogi gminnej ulicy Żwirowej w Mińsku Mazowieckim na odcinku od ulicy Działkowej do granicy miasta
W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in.
- jezdnia o nawierzchni z betonowej kostki brukowej;
- obustronne pobocza z betonowej kostki brukowej;
- zjazdów z betonowej kostki brukowej
- odmulenie i profilowanie rowu,
- drenaż,
- oznakowanie poziome i pionowe,
- humusowanie terenu z obsianiem.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
- Dokumentacja projektowa pn. „Budowa drogi gminnej ul. Arynowskiej w Mińsku Mazowieckim” wraz z przedmiarem prac i SST – stanowiąca Załącznik nr 12 do SWZ;
- Dokumentacja projektowa pn. „Budowa drogi gminnej ul. Kusocińskiego na odcinku od ul. I. Krasickiego do ul. Leśnej w Mińsku Mazowieckim” wraz z przedmiarem prac i SST – stanowiąca Załącznik nr 13 do SWZ;
- Dokumentacja projektowa pn. „Rozbudowa ul. Żwirowej w Mińsku Mazowieckim” wraz z przedmiarem prac i SST – stanowiąca Załącznik nr 14 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 4316591,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych” – wstępna promesa nr 01/2021/2695/PolskiLad Część II:
Remont ulic: Mleczarskiej, Obwodu Armii Krajowej „Mewa-Kamień”, Langiewicza, Florencji, Żwirki, Rawskiego, Zygmuntowskiej, Bocznej, Traugutta, Łupińskiego, Łąkowej, Mireckiego, Zachodniej, Bagnistej, Chełmońskiego, Pięknej, Limanowskiego, Wyszyńskiego oraz Nowy Świat.
W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in.: frezowanie istniejącej nawierzchni do gr. 7 cm, następnie ułożeniu nowej nawierzchni jezdni - warstwy: wiążąca AC 16W o gr. 3cm i ścieralna AC 11S o gr. 5cm, regulacji pionowej istniejących studzienek włazów i zaworów infrastruktury technicznej oraz odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w ulicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Plany sytuacyjne z naniesionymi zakresami robót oraz projektami organizacji ruchu wraz z przedmiarem prac oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące Załącznik nr 15 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

4.5.5.) Wartość części: 5814172,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu do wyznaczonego przez Zamawiającego terminu składania ofert tj. do dnia 10.03.2023 r. do godz. 10.00 w części 1 nie wpłynęła żadna oferta.
Mając na względzie powyższe oraz treść art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia część 1 przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6713367,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9699000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6713367,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5210421928

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom realizację przedmiotu Umowy w zakresie: geodezja, frezowanie, roboty drogowe z wyłączeniem robót bitumicznych, czasowa i stała organizacja ruchu.

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6713367,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 245 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.