eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiRozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2023-03-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MIŃSK MAZOWIECKI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1

1.4.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki

1.4.3.) Kod pocztowy: 05-300

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.minsk-maz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116957

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-01

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00093183

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych” – wstępna promesa nr 01/2021/2695/PolskiLad Część II:
Remont ulic: Mleczarskiej, Obwodu Armii Krajowej „Mewa-Kamień”, Langiewicza, Florencji, Żwirki, Rawskiego, Zygmuntowskiej, Bocznej, Traugutta, Łupińskiego, Łąkowej, Mireckiego, Zachodniej, Bagnistej, Chełmońskiego, Pięknej, Limanowskiego, Wyszyńskiego oraz Nowy Świat.
W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in.: frezowanie istniejącej nawierzchni do gr. 6 cm, następnie ułożeniu nowej nawierzchni jezdni - warstwy: wiążąca AC 16W o gr. 3cm i ścieralna AC 11S o gr. 5cm, regulacji pionowej istniejących studzienek włazów i zaworów infrastruktury technicznej oraz odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w ulicach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Plany sytuacyjne z naniesionymi zakresami robót oraz projektami organizacji ruchu wraz z przedmiarem prac – stanowiące Załącznik nr 15 do SWZ.

Po zmianie:
Zadanie współfinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład „Program Inwestycji Strategicznych” – wstępna promesa nr 01/2021/2695/PolskiLad Część II:
Remont ulic: Mleczarskiej, Obwodu Armii Krajowej „Mewa-Kamień”, Langiewicza, Florencji, Żwirki, Rawskiego, Zygmuntowskiej, Bocznej, Traugutta, Łupińskiego, Łąkowej, Mireckiego, Zachodniej, Bagnistej, Chełmońskiego, Pięknej, Limanowskiego, Wyszyńskiego oraz Nowy Świat.
W ramach inwestycji zostanie wykonane m.in.: frezowanie istniejącej nawierzchni do gr. 7 cm, następnie ułożeniu nowej nawierzchni jezdni - warstwy: wiążąca AC 16W o gr. 3cm i ścieralna AC 11S o gr. 5cm, regulacji pionowej istniejących studzienek włazów i zaworów infrastruktury technicznej oraz odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w ulicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Plany sytuacyjne z naniesionymi zakresami robót oraz projektami organizacji ruchu wraz z przedmiarem prac oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiące Załącznik nr 15 do SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (dotyczy części 1 i 2 postępowania):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy części 1 i 2 postępowania) :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy części 1 i 2 postępowania):
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał i przedłożył Zamawiającemu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 mln PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla części 1:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał
co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie, rozbudowie lub przebudowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o długości co najmniej 300 m każda;
b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał
co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni 2 000,00 m2 każda;
c) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie/przebudowie kanalizacji deszczowej/sanitarnej, o długości co najmniej 300 m każda;

W/w roboty mogą być wykonane w ramach oddzielnych umów.

d) Wykonawca musi dysponować:
 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 8 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

Dla części 2:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał dwie roboty budowlane polegające na układaniu nawierzchni asfaltowej, o powierzchni co najmniej 3 000 m² każda
b) Wykonawca musi dysponować:
- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

Po zmianie:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (dotyczy części 1 i 2 postępowania):
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dotyczy części 1 i 2 postępowania) :
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy części 1 i 2 postępowania):
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał i przedłożył Zamawiającemu ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 2 mln PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Dla części 1:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej, o długości co najmniej 200 m;
b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni 2 000,00 m2 każda;
c) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie/przebudowie kanalizacji deszczowej/sanitarnej, o długości co najmniej 300 m;

W/w roboty mogą być wykonane w ramach oddzielnych umów

d) Wykonawca musi dysponować:
 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 8 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;
 1 osobą posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 3 lata pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

Dla części 2:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, Wykonawca wykonał dwie roboty budowlane polegające na układaniu nawierzchni asfaltowej, o powierzchni co najmniej 3 000 m² każda
b) Wykonawca musi dysponować:
- 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która posiada doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat pracy od uzyskania uprawnień oraz należy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł w odniesieniu do każdej części odrębnie.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1pkt 2 i 3 oraz ust.2.
4. Przedłużenie terminu związania oferta jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim numer rachunku 33 9226 0005 0024 4185 2000 0050, z adnotacją wadium dot. postępowania WI.271.3.2023 – „Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki – część I / II” – w zależności na którą część postępowania Wykonawca składa ofertę.
6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi zostać złożone w oryginale. Skuteczne wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej – kopii dowodu wykonanej operacji
8. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (zatrzymania wadium przez Zamawiającego), tj. gdy:
- Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana;
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 innych dokumentów i oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) którego oferta została odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo upłynął termin jego wniesienia.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawca wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej
Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 16 SWZ.

Po zmianie:
1.Wykonawca przystępujący do postępowania przetargowego jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł w odniesieniu do II części postępowania.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020r. poz. 299).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98 ust 1pkt 2 i 3 oraz ust.2.
4. Przedłużenie terminu związania oferta jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, albo, jeżeli nie jest to możliwe z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
5.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckim numer rachunku 33 9226 0005 0024 4185 2000 0050, z adnotacją wadium dot. postępowania WI.271.3.2023 – „Rozbudowa i remont dróg gminnych na terenie miasta Mińsk Mazowiecki – część II”
6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń musi zostać złożone w oryginale. Skuteczne wniesienie wadium w formie gwarancji lub poręczenia wymaga złożenia dokumentu sporządzonego w postaci elektronicznej (np. zaopatrzonego w kwalifikowany podpis elektroniczny pracownika instytucji udzielającej poręczenia lub gwarancji, upoważnionego do sporządzenia i wydania dokumentu) zapewniającej spełnienie wymogu złożenia dokumentu w oryginale, chyba, że złożenie kopii dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium nie ogranicza Zamawiającemu możliwości zatrzymania Wadium, a w przypadku wpłaty pieniężnej – kopii dowodu wykonanej operacji
8. Uwaga: dokument gwarancji, poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki zapłaty kwoty wadium Zamawiającemu (zatrzymania wadium przez Zamawiającego), tj. gdy:
- Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana;
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust 1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 innych dokumentów i oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku przez Wykonawcę:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
b) którego oferta została odrzucona;
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynności unieważnienia albo upłynął termin jego wniesienia.
10. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawca wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej
Szczegółowe informacje zostały zawarte w Rozdziale 16 SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-03 10:00

Po zmianie:
2023-03-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-03 10:05

Po zmianie:
2023-03-08 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-01

Po zmianie:
2023-04-06

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.