Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112164/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego budynku ośrodka zdrowia w Dąbrowie Chełmińskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523816005
1.5.8.) Numer faksu: 523816290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego budynku ośrodka zdrowia w Dąbrowie Chełmińskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25c673cf-b595-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00171014
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011175/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa nowego budynku ośrodka zdrowia w Dąbrowie Chełmińskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112164/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Budowa nowego budynku ośrodka zdrowia w Dąbrowie Chełmińskiej
Zakres prac do wykonania wskazuje szczegółowo dokumentacja projektowa w projekcie budowlanym i projektach wykonawczych załączonych do dokumentacji projektowej.
Na zakres prac składa się m. in.:
- budowa nowego budynku przychodni, wraz z urządzeniami i instalacjami wewnętrznymi i wykończeniem,
- wykonanie dźwigu,
- przebudowy istniejącej kanalizacji deszczowej będącej w kolizji z projektowanym budynkiem,
- niwelacji istniejącej nawierzchni utwardzonej w tym istniejących miejsc postojowych,
- rozbiórki części istniejącego utwardzenia wraz z murkami oporowymi,
- wykonanie terenu utwardzonego wraz z miejscami postojowymi, oraz komunikacją,
- rozbiórka istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe,
- wykonanie zewnętrznego przyłącza wody,
- przyłącze elektroenergetyczne,
- wykonanie ogrodzenia całej działki na której będzie realizowana inwestycja,
- zewnętrzna instalacja elektroenergetyczna,
- zewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączem,
- zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej wraz z przyłączem,
- wykonanie złącza pomiarowego z istniejącego słupa, oraz wewnętrznej linii zasilającej do budynku prywatnego, zgodnie z załączoną dokumentacją,
- prace związane z zielenią, w tym sadzeniem drzew,
- oświetlenie zewnętrzne terenu.
Wykonawca w ofercie musi uwzględnić, że kostka na Projekcie Zagospodarowania Terenu która jest przewidziana jako istniejąca do przełożenia, ma być wymieniona na nową.
Z kolei istniejącą kostkę należy złożyć na paletach i uwzględnić w ofercie transport
i rozładunek do 1 km od miejsca budowy.
Przewidzieć wykonanie odstojnika piasku zbierającego się z miejsc postojowych.
Odwodnienie liniowe przy zjeździe do piwnicy wpiąć docelowo do istniejącej kanalizacji deszczowej na działce.
Wejście przyłącza wodociągowego do budynku w wykonać w rurze osłonowej, jak również w miejscach gdzie teren będzie utwardzony kostka betonową.
W miejscach gdzie będą ustawione krzesła w korytarzu należy zastosować odbojniki.
Przewidzieć dojścia do central wentylacyjnych i wyłazów dachowych.
Należy wykonać oświetlenie ewakuacyjne i oświetlenie hydrantów.
Wykonawca w zakresie prac będzie zobowiązany poprowadzić na podstawie pełnomocnictwa formalności związane z likwidacja kolizji w Enea operator sp. z o.o., oraz doprowadzenie do podpisania umowy kompleksowej na nowo wybudowany budynek
w Enea s. a.
Zamawiający informuje, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo.
Sposób w jaki będą się odbyły płatności został określony we wzorcu umownym.
Inwestorem jest Gmina Dabrowa Chełmińska.
Podczas wykonywania robót należy uwzględnić warunki czynników uzgadniających i opiniujących.
Zamawiający nie wymaga sporządzenia kosztorysów ofertowych.
Zamawiający powoła Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.
Podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5055000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5999999,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5055000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Gratkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541290779
7.3.3) Ulica: Rysia 18
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
7.3.5) Kod pocztowy: 86-070
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5055000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Modernizacja przestrzeni dla widzów w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
- KWP Rzeszów budynek A - remont części pomieszczeń I piętra, wymiana stolarki
- Wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją energetyczną wielorodzinnych budynków mieszkalnych położonych przy ul. 11 Listopada 6 i ul. 11 Listopada 8
- Budowa zewnętrznej windy osobowej z wykorzystaniem dla celów dydaktycznych i użytkowych w SOiT CONRADINUM w Gdańsku przy ul. Piramowicza w ramach projektu: "Gdańsk Miastem Zawodowców - ETAP II"
- Remont instalacji elektrycznych w budynku Szkoły Podstawowej nr 375 przy ul. Abrahama 10 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.